Strona 10 z 54 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151617181920 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 537

Temat: MULTIAIR - alfa giulia ,stelvio 2.0 benzyna - rady , sugestie

  1. #91
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Brwinów k/Warszawy
    Auto
    Lancia Lybra 2.0 Comfortronic, Lancia Ypsilon '16 ALFA ROMEO GIULIA Q4 18'
    Postów
    90

    Domyślnie

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    znikanie płynu chłodzącego , nierówna praca silnika, czasami praca na 3 garach.
    U mnie płyn znikał aż doszedł do kreski minimum. I tak stoi od dobrych kilku tys.km. Nie wiem czy znikanie płynu nie jest związane ze wzrostem jego objętości,a przez to i zwiększonego ciśnienia w układzie chłodzenia. To samo mam w Lancii Ypsilon 0.9. Co dolewałem to znikał i w końcu to zostawiłem i też zatrzymał się na minimum. ( To moje przemyślenia )
    Ja zawsze po jeździe podnoszę maskę w garażu, żeby sinik mógł odetchnąć

  2. #92
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfy Romeo MiTo; Alfa Romeo 159sw; Alfa Romeo Gulia Super
    Postów
    1,285

    Domyślnie

    [MENTION=71743]sailor_p[/MENTION]; [MENTION=80564]bob@[/MENTION] - przez drugi gatunek, stwierdzenie umowne, ja rozumiem "urządzenie" które nie spełnia norm jako całość lecz może być użyte jako dawca części.
    Dla ciekawości ten sam sprzedawca sprzedaje jako nowy aktywator zaworów (multiair) bez dwóch krzywek. Nikt mi nie wmówi że jest to pełnowartościowa część, choć wiem że nie takie "numery" przechodzą w warsztatach.

  3. #93
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2020
    Mieszka w
    Prudnik
    Auto
    Alfa Gulietta 1.4 tb 170 km
    Postów
    4

    Domyślnie

    Właśnie jestem po wymianie aktywatora MA w Julce z 2011 z przebiegiem 91000. Wcześniej ciągłe wywalało błędy brak DNA szarpanie przy wchodzeniu na obroty. Teraz wszystko jest OK.

  4. #94
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfy Romeo MiTo; Alfa Romeo 159sw; Alfa Romeo Gulia Super
    Postów
    1,285

    Domyślnie

    Ale w Gulietta 1,4 jest inny aktywator MA. Konstrukcja w Giulii jest poprawiona.

  5. #95
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Karol1
    Dołączył
    04 2020
    Auto
    ALFA GIULIA VELOCE
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jacek68 Zobacz post
    Właśnie jestem po wymianie aktywatora MA w Julce z 2011 z przebiegiem 91000. Wcześniej ciągłe wywalało błędy brak DNA szarpanie przy wchodzeniu na obroty. Teraz wszystko jest OK.
    Witam te szarpanie czułeś tylko przy większych obrotach ? Co się działo z silnikiem po odpaleniu na postoju ?

  6. #96
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2020
    Mieszka w
    Prudnik
    Auto
    Alfa Gulietta 1.4 tb 170 km
    Postów
    4

    Domyślnie

    Cytat Napisał Karol1 Zobacz post
    Witam te szarpanie czułeś tylko przy większych obrotach ? Co się działo z silnikiem po odpaleniu na postoju ?
    Witam, szarpanie zaczynało się tylko podczas jazdy na niższych obrotach i mijało po zwiększeniu obrotów na jakieś 5tys. i przejechaniu kilkudziesięciu metrów. Na postoju i poranne odpalenie bez problemów.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Marek156/159sw Zobacz post
    Ale w Gulietta 1,4 jest inny aktywator MA. Konstrukcja w Giulii jest poprawiona.
    Witam, no tak tak już teraz to wiem. Ale i aktywatory do Gulietty podobno są poprawione konstrukcyjnie po 2013 roku. Ja na wymianę dostałem z 2015 roku okazało się, że wypadał zapłon na 4 cylindrze oraz cewka była uszkodzona a jest wtłoczona na stałe w obudowę.

  7. #97
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,476

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marek156/159sw Zobacz post
    Ale w Gulietta 1,4 jest inny aktywator MA. Konstrukcja w Giulii jest poprawiona.
    co to znaczy poprawiona? zasada działania taka sama ale reszta budowy inna.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Jacek68 Zobacz post
    Ale i aktywatory do Gulietty podobno są poprawione konstrukcyjnie po 2013 roku.
    bzdura - jeden "mondry" kiedyś to napisał reszta to powtarza- i tak powstala legenda o poprawionych modułach MA

  8. #98
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2020
    Auto
    Stelvio 2.0T
    Postów
    17

    Domyślnie

    Cytat Napisał dareksz Zobacz post
    Tak w ogole, czy komus z forum padll juz ten modul, jezeli tak to przy jakim przebiegu
    Tak, u mnie pierwsze objawy wystąpiły po 78 kkm. Teraz mam 98 i chyba muszę wymienić moduł bo dziś nie mogłem jechać A ikona silnika nie chce zgasnąć (wcześniej gasła). Zobaczę jutro. Olej wymieniam w ASO co 15 kkm.

  9. #99
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    9,999

    Domyślnie

    no tyle ze pierwsze w giuliettach te z 2010-11 sypaly sie szybko typu 2 lata(czesto gwarancja lub wkrotce po z partycypacja FCAw kosztach) a nowsze ktore ludzie pozakladali w 2013-14 jezdza dluzej albo i do dzis nie maja problemow z tego co gadalem z kilkoma uzytkownikami 1.4ma, wiec moze nie w pelni ale troche ulepszyli? a moze blad statystyczny małej proby do ktorej sie odnosze?
    Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.

    To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.

    Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).

    Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).

  10. #100
    Użytkownik Świeżak Avatar Krzysztof Fly
    Dołączył
    10 2020
    Mieszka w
    kujawsko-pomorskie
    Auto
    Stelvio Executive 2.0T 280KM 2019
    Postów
    141

    Domyślnie

    Według katalogu w Giulietta od 24.01.2011 stosowano zmodernizowany moduł MA, który zresztą później również został zastąpiony jeszcze nowszym modelem MA. Jednak zawsze znajdzie się ktoś, kto powtarza legendy i który będzie negował wszystkie informacje o jakichkolwiek zmianach i modernizacjach przeprowadzanych przez producentów w samochodach. Czasami różnice w budowie są bardzo niewielkie i niewidoczne z zewnątrz, cały podzespół może wyglądać wprost identycznie, co nie oznacza, że faktycznie nie zastosowano wewnątrz choćby niewielkiej modernizacji. Naprawdę nie uważam aby producenci samochodów nie mieli co robić i dla utrudnienia życia sobie, serwisom i użytkownikom wprowadzali zmiany numerów i tworzyli legendy o rzekomym zmodernizowaniu części.

Podobne wątki

  1. [Giulia] Pas przedni alfa giulia veloce
    Utworzone przez Karol1 w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 118
    Ostatni post / autor: 12-02-2023, 20:10
  2. Uszkodzona Alfa giulia Q - rady, sugestie
    Utworzone przez Karol1 w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 30-01-2021, 16:43
  3. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  4. [Giulia Veloce] Poszukuję kolegi z Giulią VELOCE z Warszawy/okolic, NAGRODA!
    Utworzone przez Latrunculus w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-07-2017, 07:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory