Strona 32 z 52 PierwszyPierwszy ... 222324252627282930313233343536373839404142 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 311 do 320 z 513

Temat: MULTIAIR - alfa giulia ,stelvio 2.0 benzyna - rady , sugestie

  1. #311
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2019
    Auto
    Alfa Romeo Giulia 200KM
    Postów
    185

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    no ale dalej nie wiem co to wnosi do dyskusji - MA psuło sie jak i na początki tak i nadal sie psuje tym razem w Giulii/Stelvio. Teraz będzie jeszcze więcej w racji MA w silnikach fire fly

    - - - Updated - - -



    inna skala sprzedaży jak liczymy na sztuki ale patrząc ile tego stoi po serwisach w relacji do sprzedaży to MA nie słynie z bezawaryjności- wg mojego mechanika który to w ASO naprawia ponad 50% silników dopada usterka MA. a będzie jeszcze więcej.
    [MENTION=34131]Dareek[/MENTION] Daj namiary na tego mechanika, zna 50% silników i jeszcze jest prorokiem ("będzie jeszcze więcej").

  2. #312
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał wip Zobacz post
    Na pewno ja bym nie wymieniał. Przy 37 tyś, zatelepało mi silnikiem, pojawiły się błędy, ASO stwierdziło uszkodzenie MA, wykasowało błędy i zamówiło nowy MA na wymianę. Bo na gwarancji, więc wymienimy. Zanim przyjechały graty na wymianę przejechałem ponad 3tyś. bez żadnych problemów. I gdyby to było po gwarancji to dalej bym jeździł.
    Sam sobie odpowiedziałeś co do awaryjności.
    3/4 serwisów nie ma pojęcia jak i wcześniej nie miała co do ustawień konf. uniair.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Mix Zobacz post
    [MENTION=34131]Dareek[/MENTION] Daj namiary na tego mechanika, zna 50% silników i jeszcze jest prorokiem ("będzie jeszcze więcej").
    Dokładnie ile tego stoi w tych serwisach ????
    Prze cały rok 2021 na terenie Katowic ASO wymieniło tylko 1 moduł mair w Giulia.
    Natomiast w 1.3 GME bardziej za nierówna prace falowanie obrotami na zimnym, trzęsałką itp. odpowiadał zeb... soft sterowania zaworem turbiny który nim poruszał.
    Miało to na celu szybsze rozgrzanie katalizatora.
    Soft został poprawiony już w tamtym roku i wszystko ucichło.
    Wiec chciałbym poznać tego proroka mechanika Serwis gdzie tyle tego stoi.
    Ostatnio edytowane przez dziadzia82 ; 25-01-2022 o 21:21

  3. #313
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,369

    Domyślnie

    Cytat Napisał giuliawest Zobacz post
    Kupiłem poleasingową Veloce rok temu i do tej pory przejechałem 20Tkm. W tym czasie, wymieniłem olej z filtrem trzykrotnie na Liqui Moly TopTec 4310 0W-30.
    Miesiąc temu zaczął szwankować start/stop i jak zwykle wina leżała w akumulatorze. Wymieniłem go na nowy. Znowu na chwilę było dobrze.
    2 tygodnie temu na zimno odpalił już tylko na 3 cylindry, mimo, że dławił się czasami przy starcie właśnie z 4 na 3 gary to jednak ogarniał się i po chwili było wszystko ok.
    Wymieniłem świece na nowe i przy pomocy 1 nowej cewki testowałem od razu przy wymianie świec czy czasem nie zdymiła się przy okazji ktoraś cewka. Wszystko OK.
    Odstawiłem Alfe do serwisu i stwierdzili, że to Multi-Air i trzeba go wymienić. Po czym za godzinę zadzwonili, że w całej sieci dealerskiej FAC w Niemczech, bo tu mieszkam, nie ma nowego Multi-Air na wymianę.
    Na stronie alfa workshop co uk, znalazłem części ale w UK.
    Czy ktoś z Was ma doświadczenie z tym portalem i czy można im ewentualnie zaufać?
    To trochę kupowanie w ciemno...
    Znam ich od lat i nigdy nie bylo problemow.
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  4. #314
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,475

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    Sam sobie odpowiedziałeś co do awaryjności.
    3/4 serwisów nie ma pojęcia jak i wcześniej nie miała co do ustawień konf. uniair.

    - - - Updated - - -



    Dokładnie ile tego stoi w tych serwisach ????
    Prze cały rok 2021 na terenie Katowic ASO wymieniło tylko 1 moduł mair w Giulia.
    Natomiast w 1.3 GME bardziej za nierówna prace falowanie obrotami na zimnym, trzęsałką itp. odpowiadał zeb... soft sterowania zaworem turbiny który nim poruszał.
    Miało to na celu szybsze rozgrzanie katalizatora.
    Soft został poprawiony już w tamtym roku i wszystko ucichło.
    Wiec chciałbym poznać tego proroka mechanika Serwis gdzie tyle tego stoi.
    tak oczywiście bo Śląsk to pępek świata - wieź nie zachowuj się jak małe dziecko które zamyka oczy i mówię "nie ma mnie" Problem jest żebyś rzeczywistość zaklinał a ASO w którym przewinęło się około 8-10 sztuk w 2021 r. to ASO w RZ. Polift przedlift bez równicy i kompletnie bez związku z przebiegiem.

  5. #315
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    tak oczywiście bo Śląsk to pępek świata - wieź nie zachowuj się jak małe dziecko które zamyka oczy i mówię "nie ma mnie" Problem jest żebyś rzeczywistość zaklinał a ASO w którym przewinęło się około 8-10 sztuk w 2021 r. to ASO w RZ. Polift przedlift bez równicy i kompletnie bez związku z przebiegiem.
    Kolego nie pępek świata tylko Śląsk i Małopolska w sumie to 4.5 miliona ludzi ma największą sprzedaż marki i najwięcej w tych 2 woj śmiga AR w kraju. Jakoś tylko w Rzeszowie takie się cuda dzieją nagminnie i to twój mechanik tylko naprawia.

    Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez dziadzia82 ; 26-01-2022 o 06:24

  6. #316
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    Kolego nie pępek świata tylko Śląsk i Małopolska ma największą sprzedaż marki i najwięcej w tych 2 woj śmiga AR.

    Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
    Zasada Ganinex i Euromot odpowiadają za sprzedaż 30-40 procent marki w kraju. Zresztą po co się z Tobą mam tu spinać. Ja wiem swoje Ty wiesz swoje niech tak pozostanie. Tylko nie piszmy teorii o awaryjnoeci modułu mair w silnikach 1.3 2.0 a zaraz będzie 1.5.
    Bo 1.4Mair jest przerabiany już od 12 lat

    Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez dziadzia82 ; 26-01-2022 o 06:27

  7. #317
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,475

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    Kolego nie pępek świata tylko Śląsk i Małopolska w sumie to 4.5 miliona ludzi ma największą sprzedaż marki i najwięcej w tych 2 woj śmiga AR w kraju. Jakoś tylko w Rzeszowie takie się cuda dzieją nagminnie i to twój mechanik tylko naprawia.

    Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
    no tak tak - za chwile napiszesz ze pady MA w 1.4 też był nie prawdą i siedzisz we wszystkich ASO w pl a szczególnie sląsk i okolice - co ma sprzedaż do serwisu- od kiedy aut tam gdzie kupione jest serwisowane ogarnij sie bo tworzysz jakieś dziwaczne teorie ośmieszając sie. JAk Ci mało odpal sobie grupy na FB- nie ma tygodnia bez pytań o wymiane MA.
    ja podałem przykład jednego znanego mi ASO - mi wystarczy- Ja rozumie że można być zapatrzonym ale bez przesady.

  8. #318
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,325

    Domyślnie

    Ja nie muszę się ogarnąć bo to Tylko ty piszesz od lat teorie o nagminnie padającym module mair.
    Co ma sprzedaz do serwisu a no dużo ponieważ to są 3 największe sieci na południu kraju i nie tylko z jedną siedzibą tylko kilkoma. Wienc ilość przemielonych samochodów jest duża.
    Jakbyś miał podstawową wiedzę na temat działania serwisu to wiedział byś że w serwis news zazwyczaj można podejrzeć częstotliwość napraw danego elementu.

    No ale twój mechanik to guru. Ty drugi guru niech tak pozostanie.
    Najlepiej jest wymienić cały moduł mair niż poprawnie go adoptować.
    Co do mair była wada fabryczna pierwszych partii reszta to nie wykonywanie podstawowej obsługi mair wraz adaptacją na własne życzenie ludzie wykańczali.

    Popracujesz tyle co ja w serwisach jak i inni co pracowali i wypowiadają się tu na całym foum to możemy wrócić do tej niepotrzebnej konwersacji.
    Bo ona do watku nic nie wnosi.
    Tyle z mej strony w temacie.



    Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

  9. #319
    Użytkownik Świeżak Avatar jan dukat
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Nowy Sącz okolice
    Auto
    GIULIA 2.0T,ABARTH 500,AR 147 JTD 16V,fiat barchetta
    Postów
    165

    Domyślnie

    Odnośnie adaptacji multiair, można ją wykonywać samemu np Mesem? Na Aso nie mam za bardzo co liczyć,
    Jak widać z komentarzy

  10. #320
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,475

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    Ja nie muszę się ogarnąć bo to Tylko ty piszesz od lat teorie o nagminnie padającym module mair.
    Co ma sprzedaz do serwisu a no dużo ponieważ to są 3 największe sieci na południu kraju i nie tylko z jedną siedzibą tylko kilkoma. Wienc ilość przemielonych samochodów jest duża.
    Jakbyś miał podstawową wiedzę na temat działania serwisu to wiedział byś że w serwis news zazwyczaj można podejrzeć częstotliwość napraw danego elementu.

    No ale twój mechanik to guru. Ty drugi guru niech tak pozostanie.
    Najlepiej jest wymienić cały moduł mair niż poprawnie go adoptować.
    Co do mair była wada fabryczna pierwszych partii reszta to nie wykonywanie podstawowej obsługi mair wraz adaptacją na własne życzenie ludzie wykańczali.

    Popracujesz tyle co ja w serwisach jak i inni co pracowali i wypowiadają się tu na całym foum to możemy wrócić do tej niepotrzebnej konwersacji.
    Bo ona do watku nic nie wnosi.
    Tyle z mej strony w temacie.



    Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
    posłuchaj jeszcze raz- zakup auta nijak się ma do jego serwisu - 2 alfy kupowałem u Zasady i ŻADNA tam nie była serwisowana wiec Twoje opowieści to brednie.Tak Wele osób kupuje na drugim końcu polski bo :1) tam jest model który im odpowiada i wersja wyposażenia, 2) jest dobra cena lub obsługa sprzedażowa etc. Potem autko jest w zupełnie innym miejscu serwisowane.
    działanie serwisu mówisz- wskazuje Ci na konkretne fakty i ilość konkretnym serwisie aut które były uszkodzone i wyzywanie mechanika od guru jest tylko inwektywą z twojej strony bo gościa nie znasz.
    Przestań pierniczyć iż w pierwszej fazie był pady MA bo po prostu kłamiesz i wprowadzasz w błąd w 1.4 MA psuje się nadal i to jest fakt a teoria o braku adaptacji MA jako przyczyny usterek to następny wymysł twojej wyobraźni.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał jan dukat Zobacz post
    Odnośnie adaptacji multiair, można ją wykonywać samemu np Mesem? Na Aso nie mam za bardzo co liczyć,
    Jak widać z komentarzy
    Mes-em adaptacje zrobisz- trzeba wejść w sterownik silnika.
    poczytaj na grupach FB co ludziska wypisują - nowe samochody i szuka Janusz kogoś do kasowania inspekcji olejowej ( przeglądu) bo do złodziejstwa z ASO nie pojedzie. inni piszą że nie ma potrzeby robić adaptacji MA - normalny cyrk

Podobne wątki

  1. [Giulia] Pas przedni alfa giulia veloce
    Utworzone przez Karol1 w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 118
    Ostatni post / autor: 12-02-2023, 20:10
  2. Uszkodzona Alfa giulia Q - rady, sugestie
    Utworzone przez Karol1 w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 30-01-2021, 16:43
  3. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  4. [Giulia Veloce] Poszukuję kolegi z Giulią VELOCE z Warszawy/okolic, NAGRODA!
    Utworzone przez Latrunculus w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-07-2017, 07:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory