Sam sobie odpowiedziałeś co do awaryjności.
3/4 serwisów nie ma pojęcia jak i wcześniej nie miała co do ustawień konf. uniair.
- - - Updated - - -
Dokładnie ile tego stoi w tych serwisach ????
Prze cały rok 2021 na terenie Katowic ASO wymieniło tylko 1 moduł mair w Giulia.
Natomiast w 1.3 GME bardziej za nierówna prace falowanie obrotami na zimnym, trzęsałką itp. odpowiadał zeb... soft sterowania zaworem turbiny który nim poruszał.
Miało to na celu szybsze rozgrzanie katalizatora.
Soft został poprawiony już w tamtym roku i wszystko ucichło.
Wiec chciałbym poznać tego proroka mechanika Serwis gdzie tyle tego stoi.
Ostatnio edytowane przez dziadzia82 ; 25-01-2022 o 21:21
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
tak oczywiście bo Śląsk to pępek świata - wieź nie zachowuj się jak małe dziecko które zamyka oczy i mówię "nie ma mnie" Problem jest żebyś rzeczywistość zaklinał a ASO w którym przewinęło się około 8-10 sztuk w 2021 r. to ASO w RZ. Polift przedlift bez równicy i kompletnie bez związku z przebiegiem.
Kolego nie pępek świata tylko Śląsk i Małopolska w sumie to 4.5 miliona ludzi ma największą sprzedaż marki i najwięcej w tych 2 woj śmiga AR w kraju. Jakoś tylko w Rzeszowie takie się cuda dzieją nagminnie i to twój mechanik tylko naprawia.
Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez dziadzia82 ; 26-01-2022 o 06:24
Zasada Ganinex i Euromot odpowiadają za sprzedaż 30-40 procent marki w kraju. Zresztą po co się z Tobą mam tu spinać. Ja wiem swoje Ty wiesz swoje niech tak pozostanie. Tylko nie piszmy teorii o awaryjnoeci modułu mair w silnikach 1.3 2.0 a zaraz będzie 1.5.
Bo 1.4Mair jest przerabiany już od 12 lat
Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez dziadzia82 ; 26-01-2022 o 06:27
no tak tak - za chwile napiszesz ze pady MA w 1.4 też był nie prawdą i siedzisz we wszystkich ASO w pl a szczególnie sląsk i okolice - co ma sprzedaż do serwisu- od kiedy aut tam gdzie kupione jest serwisowane ogarnij sie bo tworzysz jakieś dziwaczne teorie ośmieszając sie. JAk Ci mało odpal sobie grupy na FB- nie ma tygodnia bez pytań o wymiane MA.
ja podałem przykład jednego znanego mi ASO - mi wystarczy- Ja rozumie że można być zapatrzonym ale bez przesady.
Ja nie muszę się ogarnąć bo to Tylko ty piszesz od lat teorie o nagminnie padającym module mair.
Co ma sprzedaz do serwisu a no dużo ponieważ to są 3 największe sieci na południu kraju i nie tylko z jedną siedzibą tylko kilkoma. Wienc ilość przemielonych samochodów jest duża.
Jakbyś miał podstawową wiedzę na temat działania serwisu to wiedział byś że w serwis news zazwyczaj można podejrzeć częstotliwość napraw danego elementu.
No ale twój mechanik to guru. Ty drugi guru niech tak pozostanie.
Najlepiej jest wymienić cały moduł mair niż poprawnie go adoptować.
Co do mair była wada fabryczna pierwszych partii reszta to nie wykonywanie podstawowej obsługi mair wraz adaptacją na własne życzenie ludzie wykańczali.
Popracujesz tyle co ja w serwisach jak i inni co pracowali i wypowiadają się tu na całym foum to możemy wrócić do tej niepotrzebnej konwersacji.
Bo ona do watku nic nie wnosi.
Tyle z mej strony w temacie.
Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
Odnośnie adaptacji multiair, można ją wykonywać samemu np Mesem? Na Aso nie mam za bardzo co liczyć,
Jak widać z komentarzy
posłuchaj jeszcze raz- zakup auta nijak się ma do jego serwisu - 2 alfy kupowałem u Zasady i ŻADNA tam nie była serwisowana wiec Twoje opowieści to brednie.Tak Wele osób kupuje na drugim końcu polski bo :1) tam jest model który im odpowiada i wersja wyposażenia, 2) jest dobra cena lub obsługa sprzedażowa etc. Potem autko jest w zupełnie innym miejscu serwisowane.
działanie serwisu mówisz- wskazuje Ci na konkretne fakty i ilość konkretnym serwisie aut które były uszkodzone i wyzywanie mechanika od guru jest tylko inwektywą z twojej strony bo gościa nie znasz.
Przestań pierniczyć iż w pierwszej fazie był pady MA bo po prostu kłamiesz i wprowadzasz w błąd w 1.4 MA psuje się nadal i to jest fakt a teoria o braku adaptacji MA jako przyczyny usterek to następny wymysł twojej wyobraźni.
- - - Updated - - -
Mes-em adaptacje zrobisz- trzeba wejść w sterownik silnika.
poczytaj na grupach FB co ludziska wypisują - nowe samochody i szuka Janusz kogoś do kasowania inspekcji olejowej ( przeglądu) bo do złodziejstwa z ASO nie pojedzie. inni piszą że nie ma potrzeby robić adaptacji MA - normalny cyrk