Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Temat: Downpipe + dolot 2.0

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar vincent
    Dołączył
    03 2019
    Mieszka w
    Trójmiasto
    Auto
    Giulia Super 2018
    Postów
    265

    Domyślnie

    Właśnie, pytanie o te katy. Trochę jestem zielony w temacie - czy z katem euro 3/4 można bez przypału jechać na przegląd (rejestracyjny)?

    Edit, już padła odpowiedź w trakcie jak pisałem:
    Drugie pytanie - jaki potencjał mocowy drzemie w modyfikacji DP (z katem euro 3/4) + ewentualnie reszta wydechu + ewentualne strojenie jeśli potrzebne względem stage 1?

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Na seryjnym programie zakładam że 10-15 koni - ale i tak musisz grzebać w sofcie nawet przy euro 4 bo niestety wywali check i w zasadzie nie ma na rynku katalizatora sportowego przy którym nie trzeba grzebać. kozak przeszedł zdaje się przez wszystkie możliwe stage w giulii i odpowie z własnego doświadczenia
    Ostatnio edytowane przez vincent ; 19-04-2021 o 20:10

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BMW 540i
    Postów
    2,181

    Domyślnie

    Cytat Napisał vincent Zobacz post
    Właśnie, pytanie o te katy. Trochę jestem zielony w temacie - czy z katem euro 3/4 można bez przypału jechać na przegląd (rejestracyjny)?

    Drugie pytanie - jaki potencjał mocowy drzemie w modyfikacji DP (z katem euro 3/4) + ewentualnie reszta wydechu + ewentualne strojenie jeśli potrzebne względem stage 1?
    W dowodzie masz eur5 wiec na bank nie przejdziesz jak ktos ci wlozy bagnet w rure wydechowa
    soft lajtowy + DP ok 315/320ps
    soft mocny + DP mysle max 340ps(ale chyba mało kto z tunerów robi mocny soft )

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar vincent
    Dołączył
    03 2019
    Mieszka w
    Trójmiasto
    Auto
    Giulia Super 2018
    Postów
    265

    Domyślnie

    Cytat Napisał kozak Zobacz post