Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
  1. #1
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Super+++
    Postów
    2,121

    Domyślnie Amortyzatory tyl

    Hej. Czy ktoś się orientuję czy amory z regulacją twardości są twardsze od zwykłych?
    Szukam czegoś twardszego od zwykłych w wersji business, bez regulacji. Ktoś pisał kiedyś że przyciskiem od regulacji robią się bardziej miękkie. Bilstein ma w ofercie , ale niedostępne i nie wiadomo kiedy będą...

    Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka


    › Więcej...: Amortyzatory tyl

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar woockush
    Dołączył
    05 2020
    Auto
    Giulia Q4ERTY
    Postów
    194

    Domyślnie

    Jeśli masz na myśli amortyzatory z wersji z aktywnym zawieszeniem to:
    a) musiałbyś sprawdzić w jaki sposób zrobione jest sterowanie miękko-twardo (napięciem-łatwiej czy PWM-trudniej)
    b) z tego co piszą na giuliaforums one nie lubią się z krótszymi sprężynami (po prostu się psują)
    c) było już pisane wcześniej, że to nie jest takie proste dwustanowe zawieszenie miękko-twardo. Nawet jeśli jesteś w miękkim trybie to przy gwałtownych ruchach kierownicą lub ostrym hamowaniu zawieszenie się automatycznie usztywnia (do tego służy komputer i czujniki przy każdym z amortyzatorów). Nawet jeśli udałoby Ci się je uruchomić na stałe w trybie "miękko" to miałbyś "kanapę" w stylu amerykańskich krążowników szos. Domyślnie ich charakterystyka jest bardzo miękka i służy do wykorzystania całego skoku w celu zamortyzowania nierówności.

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Super+++
    Postów
    2,121

    Domyślnie

    Cytat Napisał woockush Zobacz post
    Jeśli masz na myśli amortyzatory z wersji z aktywnym zawieszeniem to:
    a) musiałbyś sprawdzić w jaki sposób zrobione jest sterowanie miękko-twardo (napięciem-łatwiej czy PWM-trudniej)
    b) z tego co piszą na giuliaforums one nie lubią się z krótszymi sprężynami (po prostu się psują)
    c) było już pisane wcześniej, że to nie jest takie proste dwustanowe zawieszenie miękko-twardo. Nawet jeśli jesteś w miękkim trybie to przy gwałtownych ruchach kierownicą lub ostrym hamowaniu zawieszenie się automatycznie usztywnia (do tego służy komputer i czujniki przy każdym z amortyzatorów). Nawet jeśli udałoby Ci się je uruchomić na stałe w trybie "miękko" to miałbyś "kanapę" w stylu amerykańskich krążowników szos. Domyślnie ich charakterystyka jest bardzo miękka i służy do wykorzystania całego skoku w celu zamortyzowania nierówności.
    Właśnie szukam twardszych. Czyli na stałe na twardo.


    Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003, 159 1750 TBi TI 2011, 155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,270

    Domyślnie

    Zamow sobie B6 od nich ,5-7 dni i sa u Ciebie.https://bilsteinpolska.pl/sklep/bilstein-b6-sport-34
    Korzystalem z ich uslug i zawsze ok.Cena super jak na B6, do 166 placilem kiedys po 500-600zl za sztuke.
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 12-06-2021 o 10:22
    159 1.75 TBI Ti -Jest K04 260KM 400Nm by Conmir.Eibach+AutoDelta Exhaust
    166 3.0 V6 Q2-Jest B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte.

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    Lancia Kappa 2.4Tds -Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Giulia Veloce 2.0T Q4 i Giulietta 1.4TB
    Postów
    8,813

    Domyślnie

    do Giulii obecnych nie widac, pokazuje 2 do giulii z lat 60/70tych...

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Super+++
    Postów
    2,121

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    Zamow sobie B6 od nich ,5-7 dni i sa u Ciebie.https://bilsteinpolska.pl/sklep/bilstein-b6-sport-34
    Korzystalem z ich uslug i zawsze ok.Cena super jak na B6, do 166 placilem kiedys po 500-600zl za sztuke.
    Niedostępne... już pytałem.

    Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003, 159 1750 TBi TI 2011, 155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,270

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    do Giulii obecnych nie widac, pokazuje 2 do giulii z lat 60/70tych...
    Faktycznie ,szukajac nie zwrocilem na to uwagi.
    Pozdr Marcin
    159 1.75 TBI Ti -Jest K04 260KM 400Nm by Conmir.Eibach+AutoDelta Exhaust
    166 3.0 V6 Q2-Jest B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte.

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    Lancia Kappa 2.4Tds -Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Super+++
    Postów
    2,121

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    Faktycznie ,szukajac nie zwrocilem na to uwagi.
    Pozdr Marcin
    Są do giulii, ale w chwili obecnej nie ma dostępnych w sprzedaży. Brak w hurtowniach.

    Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar prezes-tk
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Siemianice/Słupsk
    Auto
    Były: 2 x AR 166 2,4 20v, AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 2,4 20v, jest: Giulia Super 2.0T
    Postów
    1,221

    Domyślnie

    Jak tam nie mają to poszukaj kontaktu do firmy Zerkopol z Warszawy. Oni mieli ofertę na Bilsteina i ustawiali charakterystykę indywidualnie. Robiłem u nich kilka kompletów do sportu ale też do 166 w cywilu.

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Techno
    Dołączył
    11 2018
    Mieszka w
    Krakow
    Auto
    Giuletta Sprint, Giulia Veloce 2.0T Q4 LSD
    Postów
    288

    Domyślnie

    Jak założysz wersję przełączana ale nie podasz prądu na cewki w amortyzatorach to będziesz miał tryb sport.
    Będzie bardziej twardo na tej osi, przy okazji auto będzie słabo jeździło jeśli drugiej osi nie zmienisz bo stracisz balans w ruchach pionowych auta, skręcanie też będzie nienaturalne

    Wysłane z mojego CPH2009 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Amortyzatory
    Utworzone przez daeq_1 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 17-01-2014, 20:50
  2. Amortyzatory 147 HELP
    Utworzone przez Mefsito w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-01-2014, 12:38
  3. [146] Amortyzatory
    Utworzone przez marktds w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-04-2013, 22:39
  4. [164] Amortyzatory
    Utworzone przez Yacek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 02-05-2012, 17:49
  5. amortyzatory tył
    Utworzone przez rafaddd w dziale GT
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 13-09-2011, 19:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory