Pokaż wyniki od 1 do 10 z 87
-
06-08-2021, 10:53 #1
- Dołączył
- 07 2016
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- AR 159, Giulia Super, Stelvio B
- Postów
- 132
Wynajem długoterminowy. Zdanie auta. LeasePlan. OSTRZEGAM i NIE polecam.
Auto wstawiłem na profesjonalny detatailing. Następnego dnia z żalem zdawałem Giulia - bo taka śliczna. Znów się zakochałem.
Wypunktowano najdrobniejsze ślady wskazujące na to, że w jakimś miejscu jakaś tajemnicza siła mogła chociaż na chwilę pomyśleć o tym żeby zrobić rysę. Nie wiem czy rozumiecie? W mojej ocenie do nadwozia nie było szans aby się do czegokolwiek przyczepić. A jednak. Znaleziono ponad 20 miejsc wymagających ustalenia koniczności naprawy i wyceny naprawy. HORROR. Środek ok. Prawie. Z widocznymi pęknięciami na ekranie. Pęknięcia nie z mego powodu. Zaistniały bez mojego udziału. LeasePlan zadecydował, że wymiana ekranu to kilka tysięcy złotych. Razem z koniecznymi według LeasePlanu napawamy wgniotek i zarysowań to już ponad 5k netto do zapłaty.
Moje wytłumaczenia i sugestia dotycząca możliwości wymiany na gwarancji lub z powodu wady fabrycznej lub z innego powodu została odrzucona. Odpowiedz poniżej:
"W związku ze zgłoszoną przez Państwa reklamacją odnośnie wyceny końcowej samochodu - przesyłamy informacje wyjaśniające.
Odnośnie pozycji nr 21 wyceny, kontrola dotykowa, uprzejmie informujemy, że po zwrocie pojazdu nie ma możliwości naprawy pojazdu na gwarancji. Uszkodzenie istniało podczas zwrotu, jest dobrze widoczne. Należało zgłosić problem do serwisu w czasie trwania kontraktu, celem naprawy. Wówczas nie byłoby kosztów ponadnormatywnego zużycia.
W obecnej sytuacji auto ma niższą wartość, dlatego nie możemy przychylić się do zdjęcia obciążenia.
Reklamację uznajemy za niezasadną.
Mamy nadzieję, że powyższe informacje wyjaśniają w sposób wyczerpujący wszystkie Państwa wątpliwości.
W przypadku dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji."
Panowie-macie auto do zdania? To może lepiej najpierw znaleźć własnego rzeczoznawcę, bo może być przykra niespodzianka.
Fajna ta sugestia post factum co należałoby zrobić. A w du..., przepraszam w wiadro niech sobie wsadzą takie rady w stylu - no miał pan wypadek, trzeba było tego dnia z domu nie wychodzić i byłoby ok - należy się 5 000 netto za poradę.
› Więcej...: Wynajem długoterminowy. Zdanie auta. LeasePlan. OSTRZEGAM i NIE polecam.Ostatnio edytowane przez Leszek_Zal ; 06-08-2021 o 11:26
-
-
06-08-2021, 12:04 #2
-
06-08-2021, 12:19 #3
- Dołączył
- 07 2016
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- AR 159, Giulia Super, Stelvio B
- Postów
- 132
Wysłałem Ci prywatną wiadomość z linkiem. Jeśli ktoś potrzebuje przeanalizować mój przypadek proszę o info-wyśle link do raportu priv. Dodam, że dodatkowo rozsierdziło mnie to, że w raport końcowy zawiera więcej wskazań co do konieczności naprawy niż to co zostało mi przedstawione i co podpisywałem. Wiecie rozumiecie - to zła praktyka, zawsze jest ryzyko, że po złości albo z innych powodów (bo np. rzeczoznawca jest kumplem właściciela warsztatu, gdzie usuwa się rysy itp. dołoży coś od siebie ekstra) mat09, uprzejmie proszę o Twoją opinie. Może po prostu miałem nie fart a może live is brutal i nie ma co dramatyzować. Sprawa świeża, więc jestem wnerwiony i nie chce tego tak zostawiać.
-
06-08-2021, 12:41 #4
- Dołączył
- 02 2012
- Mieszka w
- Rzeszów
- Auto
- Giulia Veloce Ti Trofeo White
- Postów
- 837
W sumie policzyli Cię, za dwie wgniotki, felgę, niedopasowane nadkole, uszczelkę w drzwiach i ten ekran.
Wg mojej opinie zrobili to zgodnie z tym przewodnikiem zwrotu, który udostępniają na stronie.
Za rysy i odpryski Cię nie obciążyli.
Imo ciężko wymagać od nich, żeby ponosili koszty uszkodzonego ekranu skoro to podlegało pod gwarancję.
Wiem, że nie obciążają, jeśli producent wyda oświadczenie, że dana usterka to wada fabryczna.
Dodam, że ja miałem bardzo dobre doświadczenia ze zwrotem auta.2021 Giulia Veloce Ti Trofeo White
ex:
2018 Giulia Veloce Misano Blue
2006 159 SW Blu Oltremare
-
06-08-2021, 12:50 #5
- Dołączył
- 07 2016
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- AR 159, Giulia Super, Stelvio B
- Postów
- 132
A sobie teraz na gwarancji nie mogą ekranu wymienić tylko mnie chcą tym obciążać? Przecież te auto ani przez chwile nie było moje a od momentu rejestracji do momentu sprzedaży jest LeasePlanu. Dla mnie to szulerka. Nieprofesjonalna firma, która najwidoczniej lubi palić możliwość współpracy przy grubszych tematach. Żadnego gestu dobrej woli. Moim zdaniem trafiłeś na "normalnego" orzecznika. (Czytałem o Twoich felgach i fotelu).
Dzięki, że napisałeś.
Pozdro
-
06-08-2021, 13:03 #6
- Dołączył
- 09 2019
- Auto
- Stelvio
- Postów
- 16
-
06-08-2021, 13:06 #7
- Dołączył
- 02 2012
- Mieszka w
- Rzeszów
- Auto
- Giulia Veloce Ti Trofeo White
- Postów
- 837
Rzuć okiem w umowę, nie pamiętam ale obstawiam, że jest tam zapis stanowiący, że odpowiedzialność za zgłaszanie usterek i napraw gwarancyjnych spoczywa na kliencie.
A powiedz mi jeszcze czy zapoznawałeś się wcześniej z przewodnikami na tej stronie: https://www.leaseplan.com/pl-pl/moj-...otu-samochodu/ ?2021 Giulia Veloce Ti Trofeo White
ex:
2018 Giulia Veloce Misano Blue
2006 159 SW Blu Oltremare
-
06-08-2021, 13:41 #8
- Dołączył
- 07 2016
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- AR 159, Giulia Super, Stelvio B
- Postów
- 132
Poszło. Pozdro
- - - Updated - - -
Kazałem auto zrobić tip top w detailingu. Wcześniej widziałem poradnik, ale z niego nie korzystałem. Miało być dobrze. Nie pamiętam zapisów umowy. SZROTu im nie oddawałem a srogo mnie rozliczyli. Bez szans na negocjacje-totalne usztywnienie. U mnie to kolejna wtopa LeasePlanu - kiedyś umówili mnie na serwis na Połczyńską gdzie wstawiłem auto-ale ich konsultant się walnął i auto miało trafić na Łopuszańską. Giulia więc stała osikiwana przez psy pare dni pod płotem czekając na nie wiadomo co i przeciekając (autentycznie dach przeciekał) i dopiero po mojej interwencji coś się ruszyło. Skonsumowało mi to jednak dni dostępności auta zastępczego (dodatkowo skoda zamiast giulia bywa dyskusyjna). Nadkole odstające dwa razy poprawiali dziuplarze od LeasePlanu (tam się nie robi zazwyczaj w ASO, ale LP ma "swój" niezależny warsztat u wujka Janusza) To nie wszystko. Ale na teraz wystarczy. Janusze-handlarze-cwaniaki-jak dla mnie. Mogli mnie poważniej potraktować. Wystarczyło porozmawiać i mieć nastawienie koncyliacyjne. Jesłi nie ochłonę to poniedziałku-jade znimi. UOKiK itd.
-
06-08-2021, 14:20 #9
- Dołączył
- 08 2021
- Auto
- Fifi Q50S
- Postów
- 2
Specjalnie się zarejestrowałem, żeby Ci wrzucić tego mema.
W umowie masz jak byk, że wszystkie zgłoszenia jakichkolwiek uszkodzeń albo usterek (gwarancyjnych czy też nie) musisz zrobić PRZED zwrotem auta, a później trzeba płacić za ponadnormatywne zużycie.
Biorąc pod uwagę skalę zużycia moim zdaniem i tak policzyli Ci mało.
Też ostatnio zwracałem auto do LP, wrażenia pozytywne.
-
06-08-2021, 15:47 #10
- Dołączył
- 01 2019
- Auto
- Stelvio Quadrifoglio MY20
- Postów
- 20
Podobne wątki
-
[Giulia] wynajem długoterminowy
Utworzone przez Hyoah w dziale Giulia/StelvioOdpowiedzi: 493Ostatni post / autor: 13-09-2022, 23:01 -
Zdanie auta Lease Plan - najem
Utworzone przez phanteon w dziale Giulia/StelvioOdpowiedzi: 1Ostatni post / autor: 15-04-2021, 12:55