Dyfuzor z Ali do Giulii wersji super - propozycja zakupów grupowych

Zbyn39

Nowy
Auto
Alfa Romeo Giulia 2.0T 2017
[Giulia] Dyfuzor z Ali do wersji super - propozycja zakupów grupowych

Hej,
Chciałbym zakupić dyfuzor oraz ewentualnie spojler na klapę - czy ktoś byłby zainteresowany zakupem grupowym dla obniżenia kosztów dostawy ? Chętnie się podejmę, choć nie mam zbytnio doświadczenia, więc jeśli ktoś ma ochotę zadziałać - zgłaszam zainteresowanie. Wiem, że ktoś z was już nawiązał jakieś relacje ze sprzedawcą - chętnie skorzystam z przetartej ścieżki..

Pozdrawiam
Zbyszek Łacisz

Ostatnia edycja:
Też jestem zainteresowany zakupem dyfuzora, ale patrząc na rozpiętość cen - od tysiąca z kawałkiem do ponad czterech - i ci drodzy ostrzegają, że tańsze to nie jest prawdziwe włókno węglowe i jeszcze mnóstwo wersji a opisy są niejasne, to gdybym miał przyłączyć się do zakupu grupowego, to raczej wtedy, kiedy pojawiłaby się osoba, która naprawdę ogarnia temat i minimalizuje szansę wtopy. Jeśli się taka osoba nie pojawi, to najpewniej w przyszłości zaryzykuję samodzielne kupno, albowiem ten czarny tył bez dyfuzora psuje mi świetny wygląd mej giulii.

Ostatnia edycja:
Jestem również zainteresowany. w razie czego proszę o szczegóły.

Ja również jestem zainteresowany

Jakby ktoś z Warszawy chciał również zamawiać to priv :)

Czołem,
Trochę upłynęło od mojego posta - szczerze mówiąc nie zaglądałem tu ale spodziewałem się powiadomień na maila gdy ktoś odpowie i byłem przekonany, że nie było odpowiedzi.
Wracam do tematu właśnie. Mnie osobiście interesuje spliter bez końcówek wydechu- nie mogę wrzucać linków w poście więc zerknijcie na ALi na ofertę numer 33019240606 (wystarczy wkleić w wyszukiwarce)
Napisałem już zapytanie o wycenę przy 3-4 sztukach. Dajcie znać jeśli interesuje was inna wersja. Jak coś mogę ogarnąć zakup - trzeba liczyć się z drobnym cłem oraz doliczeniem VATu ..

Pozdrawiam
Zbyszek

Ostatnia edycja:
Czołem,