Strona 6 z 96 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151656 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 960

Temat: Przyszłość Giulia/Stelvio i całej Alfą Romeo

  1. #51
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    Chocby dlatego ze jak zawiedzie elektronika,byla fizyczna mozliwosc sprawdzenia.
    Jak zawiedzie elektronika, to będziesz miał znacznie większe problemy, niż poziom oleju na wyświetlaczu
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  2. #52
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzysztof Zobacz post
    Jak zawiedzie elektronika, to będziesz miał znacznie większe problemy, niż poziom oleju na wyświetlaczu
    Myslalem ze poziom oleju to jedna z wazniejszych rzeczy.
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  3. #53
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Myślę, że w dzisiejszych czasach akumulator.

    Wysłane z mojego Pixel 4a przy użyciu Tapatalka
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #54
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,569

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzysztof Zobacz post
    A po co Ci bagnet, skoro przy każdym odpaleniu auta widzisz na wyświetlaczu poziom oleju?
    Z własnego doświadczenia wiem, że te czujniki oleju są zawodne (niejedna osoba już zmieniała ). Po dolewce oleju właściwy poziom pokaże po przejechaniu 50 - 100km - to nie tylko moje obserwacje. Bagnet raczej by nie zaszkodził.

  5. #55
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Myślę, że w dzisiejszych czasach akumulator.

    Wysłane z mojego Pixel 4a przy użyciu Tapatalka
    Oby tak zostalo,ale jakos nie do konca daje wiare.
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #56
    Użytkownik Rowerzysta Avatar So What!
    Dołączył
    11 2019
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Było Subaru Legacy 3.0R, jest Giulia Veloce
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzysztof Zobacz post
    A po co Ci bagnet, skoro przy każdym odpaleniu auta widzisz na wyświetlaczu poziom oleju?
    Chociażby po, że "aby zapewnić prawidłowe wskazywanie poziomu oleju na wyświetlaczu, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
    Silnik 2.0T4 MAir
    - gdy samochód stoi na płaskiej nawierzchni, pozostawić silnik uruchomiony na około 5 minut (temperatura powyżej 80°C), a następnie wyłączyć go;"

    Dość upierdliwa procedura.

  7. #57
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał kaz156 Zobacz post
    Z własnego doświadczenia wiem, że te czujniki oleju są zawodne (niejedna osoba już zmieniała ). Po dolewce oleju właściwy poziom pokaże po przejechaniu 50 - 100km - to nie tylko moje obserwacje. Bagnet raczej by nie zaszkodził.
    OK, ale robienie z tego zagadnienia to już chyba przesada . Żebyśmy tylko takie problemy mieli, Panowie .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  8. #58
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Uwierz mi ,jest to bardzo powazny problem w moim przypadku a takze wielu uzytkownikow, ktory blokuje mnie przed zakupem tego auta z silnikiem 2.0,kolejny to GPF.Dlatego w gre wchodzi tylko polowa 2017-18.Do GPF w benzynie nie przekona mie nawet wersja Q, poniewaz tam gdzie mieszkam nie jestem wstanie sie go pozbyc.Nie chodzi o pobor oleju ,bo Alfa nie ma z tym problemu.,ale majac wtrysk bezposredni wystarczy jezdzic krotkie odcinki i zaraz masz wiecej oleju.Nie majac bagnetu, masz pewien problem.
    Wole miec lepsze amortyzatory, dobry wydech a mniej elektroniki i bardziej sensowne rozwiazania.Jezdzac dalekie trasy ,potrzebuje prostych rozwiazan (bagnet) a nie upierdliwej procedury spradzania poziomu oleju ,albo zlewaniu go i mierzeniu ile jest go faktycznie w silniku.Do tej pory takie zadanie spelniala 166 a od kilku lat 159.Oczywiscie auto w calosci jest swietne.
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 22-02-2022 o 18:36
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  9. #59
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Giulia
    Postów
    327

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    Szkoda ze zapomnieli o czyms takim jak bagnet do sprawdzania poziomu oleju.
    U mnie bagnet jest.
    Uważam, że mechaniczna kontrola oleju silnikowego musi być i nie rozumiem tych pseudo oszczędności, żeby bagnetu nie było.
    Giulia Super 2.2 MultiJet

  10. #60
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2020
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    Stelvio TI 2.0 200
    Postów
    71

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    Uwierz mi jest to bardzo powazny problem w moim przypadku a takze wielu uzytkownikow, ktory blokuje mnie przed zakupem tego auta z silnikiem 2.0,kolejny to GPF.Dlatego w gre wchodzi tylko polowa 2017-18.Do GPF w benzynie nie przekona mie nawet wersja Q, poniewaz tam gdzie mieszkam nie jestem wstanie sie go pozbyc.Nie chodzi o pobor oleju ,bo Alfa nie ma z tym problemu.,ale majac wtrysk bezposredni wystarczy jezdzic krotkie odcinki i zaraz masz wiecej oleju.Nie majac bagnetu, masz pewien problem.
    Wole miec lepsze amortyzatory, dobry wydech a mniej elektroniki i bardziej sensowne rozwiazania.Jezdzac dalekie trasy ,potrzebuje prostych rozwiazan (bagnet) a nie upierdliwej procedury spradzania poziomu oleju ,albo zlewaniu go i mierzeniu ile jest go faktycznie w silniku.Do tej pory takie zadanie spelniala 166 a od kilku lat 159.Oczywiscie auto w calosci jest swietne.
    Kompletnie nie rozumiem problemu. Ale to przeważnie tak jest. Teoretycznie jest, praktycznie nie ma. W czym GPF przeszkadza też nie jestem w stanie zrozumieć. Problemów z tym jest zero. Jedyny wyjątek to niektóre wozy (ale nie w tym przedziale cenowych) które minimalnie straciły na dzwięku. Ale R4 jakiego by wydechu nie miało - problem nie dotyczy.

Podobne wątki

  1. Światła - technologia AFS w Alfa Romeo Giulia i Stelvio
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 123
    Ostatni post / autor: 09-05-2025, 19:59
  2. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  3. Przyszłość Alfy Romeo 2014-2018
    Utworzone przez minusbb w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 24-09-2014, 18:14
  4. Przyszłość ALFY ROMEO
    Utworzone przez bobryt w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 17-05-2013, 16:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory