Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Myślę, że w dzisiejszych czasach akumulator.
Wysłane z mojego Pixel 4a przy użyciu Tapatalka
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Chociażby po, że "aby zapewnić prawidłowe wskazywanie poziomu oleju na wyświetlaczu, należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
Silnik 2.0T4 MAir
- gdy samochód stoi na płaskiej nawierzchni, pozostawić silnik uruchomiony na około 5 minut (temperatura powyżej 80°C), a następnie wyłączyć go;"
Dość upierdliwa procedura.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Uwierz mi ,jest to bardzo powazny problem w moim przypadku a takze wielu uzytkownikow, ktory blokuje mnie przed zakupem tego auta z silnikiem 2.0,kolejny to GPF.Dlatego w gre wchodzi tylko polowa 2017-18.Do GPF w benzynie nie przekona mie nawet wersja Q, poniewaz tam gdzie mieszkam nie jestem wstanie sie go pozbyc.Nie chodzi o pobor oleju ,bo Alfa nie ma z tym problemu.,ale majac wtrysk bezposredni wystarczy jezdzic krotkie odcinki i zaraz masz wiecej oleju.Nie majac bagnetu, masz pewien problem.
Wole miec lepsze amortyzatory, dobry wydech a mniej elektroniki i bardziej sensowne rozwiazania.Jezdzac dalekie trasy ,potrzebuje prostych rozwiazan (bagnet) a nie upierdliwej procedury spradzania poziomu oleju ,albo zlewaniu go i mierzeniu ile jest go faktycznie w silniku.Do tej pory takie zadanie spelniala 166 a od kilku lat 159.Oczywiscie auto w calosci jest swietne.
Ostatnio edytowane przez salatin ; 22-02-2022 o 18:36
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Kompletnie nie rozumiem problemu. Ale to przeważnie tak jest. Teoretycznie jest, praktycznie nie ma. W czym GPF przeszkadza też nie jestem w stanie zrozumieć. Problemów z tym jest zero. Jedyny wyjątek to niektóre wozy (ale nie w tym przedziale cenowych) które minimalnie straciły na dzwięku. Ale R4 jakiego by wydechu nie miało - problem nie dotyczy.