Strona 83 z 96 PierwszyPierwszy ... 33737475767778798081828384858687888990919293 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 821 do 830 z 960

Temat: Przyszłość Giulia/Stelvio i całej Alfą Romeo

  1. #821
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    jest Bravo II 1.4 '09, było Bravo I 1.4 12V '97
    Postów
    122

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kurynio Zobacz post
    Dziwne jakieś info bez kitu. Nigdzie nic o tym nie mówią. Kiedy to ma mieć miejsce. Najprościej to mild, takie jakie jest w Ghibli czy Grecale
    A nie dopiero od kolejnej generacji? Bo oficjalnie to:
    https://www.media.stellantis.com/pl-...czasowy-design

  2. #822
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,194

    Domyślnie

    Cytat Napisał ufoludek Zobacz post
    Nie kupa, a całkowity gwóźdź do trumny.

    W tej chwili mocne silniki i fajny napęd na 4 koła to jedyne, co jeszcze przyciąga to tej marki i ....
    To miałem na myśli :⁠-⁠)
    Aczkolwiek tak sobie myślę, że dołożenie mild'a w dobie eko-szaleństwa to fajny pomysł na wyeliminowanie lagów na starcie, plus nawet start-stop zaczyna mieć jakiś sens a nie być tylko irytującą kaszaną rozwalającą dodatkowo ładowanie.
    Te same odczucia co mówisz odnośnie Peżota, Cytryny czy też Reno. Tragiczny down-size.

    Cytat Napisał Kurynio Zobacz post
    Najprościej to mild, takie jakie jest w Ghibli czy Grecale
    I zgodnie z tym co wyżej napisałem wydaje się być sensowne. Przynajmniej w S60 to działa całkiem fajnie.
    Ostatnio edytowane przez netzmark ; 26-01-2023 o 22:25

  3. #823
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    jest Bravo II 1.4 '09, było Bravo I 1.4 12V '97
    Postów
    122

    Domyślnie

    Cytat Napisał netzmark Zobacz post
    To miałem na myśli :⁠-⁠)
    (...) I zgodnie z tym co wyżej napisałem wydaje się być sensowne. Przynajmniej w S60 to działa całkiem fajnie.
    Grecale ma tę samą platformę co giulia/stelvio - więc "miękką hybrydę" mogą przełożyć błyskawicznie. W zapowiedziach nic jednak o tym nie mówili. W przygotowaniu jest w pełni elektryczna wersja platformy giorgio (nowe maserati granturismo folgore). I na tej już elektrycznej wersji (STLA Large) ma powstać następna giulia. Ghibli to już nierozwojowa konstrukcja. Zresztą ma go w ogóle nie być - czyli ta elektryczna nowa giulia będzie większa/pozycjonowana wyżej? I za ile ?

    https://en.wikipedia.org/wiki/Maserati_M156_platform
    https://de.wikipedia.org/wiki/FCA_Giorgio-Plattform
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...ntis_platforms

    Cytat Napisał netzmark Zobacz post
    Ale Mild-hybrid czy pełna hybryda? Jak pełna to pewnie wyleci Q4 i wsadzą silnik elektryczny dla tylnej osi tak jak wGrandlandzie czy innych Bełgotach - czyli kupa.
    Cytat Napisał ufoludek Zobacz post
    Nie kupa, a całkowity gwóźdź do trumny.
    Przecież hybrydowe grecale można kupić. O elektrykach nawet nie mówię - maserati granturismo folgore ma mieć poniżej 3 s do setki. Gwarantuję, nie dostanie napędu i zawiechy z 308
    Ostatnio edytowane przez mackul ; 27-01-2023 o 00:13

  4. #824
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    Mito 1.4TB 155, Giulia 2.0TB 200 Super
    Postów
    557

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kurynio Zobacz post
    Dziwne jakieś info bez kitu. Nigdzie nic o tym nie mówią. Kiedy to ma mieć miejsce. Najprościej to mild, takie jakie jest w Ghibli czy Grecale
    Też się zdziwiłem, ale chyba mają to w wewnętrznej korespondencji. Ja to zrozumiałem jako mild hybrid.
    Dla mnie to naturalne, z ghibli jest już taki sam napęd. Szczerze mówiąc dziwi mnie, że jeszcze tego nie ma.

    Tak żeby było jasne. Ja już nie jedną bajkę od dealerów słyszałem, oszczędności bym nie obstawił że tak będzie

  5. #825
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,194

    Domyślnie

    Cytat Napisał Trevor Zobacz post
    Ja już nie jedną bajkę od dealerów słyszałem
    Bo oni sami nic nie wiedzą a coś gadać muszą...

  6. #826
    Użytkownik Fachowiec Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio Q, wcześniej Stelvio 2.0 280
    Postów
    2,612

    Domyślnie

    Cytat Napisał Trevor Zobacz post
    Dziś zaszedłem do salonu. Ponoć nadciągają stelvio i giulia w hybrydzie ala maserati.
    Rozmawiałem ze znajomymi z dwóch salonów Alfy, w obu nic nie słyszeli i są zdziwieni. [MENTION=72470]Trevor[/MENTION], a mogę zapytać, jaki to salon konkretnie?

  7. #827
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    Mito 1.4TB 155, Giulia 2.0TB 200 Super
    Postów
    557

    Domyślnie

    Napiszę Ci priv. Nie chcę Pani robić problemów

  8. #828
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2022
    Auto
    Stelvio Veloce MY20
    Postów
    80

    Domyślnie

    Cytat Napisał mackul Zobacz post
    A nie dopiero od kolejnej generacji? Bo oficjalnie to:
    https://www.media.stellantis.com/pl-...czasowy-design
    Cały ten lift jest jakiś wybrakowany, bo nie obejmuje np. Quadrifoglio, które nadal jest teoretycznie dostępne, ale w konfiguratorze mają stare światła. Mówię teoretycznie, bo cennik Quadrifoglio na rok 2023 wydaje się nie istnieć - odnośnik na stronie przekierowuje do cennika wersji zwykłych. Prasówka twierdzi też, że ma być wersja diesel 160KM z RWD, a takiej pozycji nie ma ani w cennikach, ani w konfiguratorach. Cała oferta ma dla mnie coraz mniej sensu im więcej o niej czytam.

  9. #829
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2020
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    1,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał mackul Zobacz post
    A nie dopiero od kolejnej generacji? Bo oficjalnie to:
    https://www.media.stellantis.com/pl-...czasowy-design
    Jeden akapit cytuję:
    Dynamika jazdy nowych Alf Romeo Giulii i Stelvio po raz kolejny została potwierdzona jako najlepsza w swojej klasie w poszczególnych segmentach. Oferuje ona pełne emocji wrażenia z jazdy w najbardziej autentycznym duchu Alfy Romeo, co przekłada się na zachowanie właściwej równowagi pomiędzy włoskim designem, najnowocześniejszymi silnikami, idealnym rozkładem masy, unikalnymi rozwiązaniami technicznymi i doskonałym stosunkiem masy do mocy

    Już jestem na kolanach. A to tylko dwa zdania.

  10. #830
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2020
    Auto
    Stelvio Veloce MY2020
    Postów
    277

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy Bear Zobacz post
    Dynamika jazdy nowych Alf Romeo Giulii i Stelvio po raz kolejny została potwierdzona jako najlepsza w swojej klasie w poszczególnych segmentach.
    nowa definicja dynamiki to lagowanie po wciśnięciu gazu.... zero reakcji przez sekundę

Podobne wątki

  1. Światła - technologia AFS w Alfa Romeo Giulia i Stelvio
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 115
    Ostatni post / autor: 03-03-2023, 07:33
  2. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  3. Przyszłość Alfy Romeo 2014-2018
    Utworzone przez minusbb w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 24-09-2014, 18:14
  4. Przyszłość ALFY ROMEO
    Utworzone przez bobryt w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 17-05-2013, 16:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory