
Napisał
netzmark
Oki, jakoś tak się zafiksowałem, że może tam za nimi "na dole" :-).
To jeszcze takie pytania mam.
- czy na wyłączonym samochodzie można taki moduł spokojnie wypiąć/wpiąć i później komputer nie powinien zgłaszać żadnych błędów?
-czy zamiana takiego modułu na inny tego samego typu jest możliwa bez potrzeby rejestracji nowego modułu w systemie? Chodzi mi o to czy takie sterowniki może mają swoje numery ID rozgłaszane po magistrali i niezarejestrowane nie działają.
Pytania są stąd, że chcę się dobrać do takiego sterownika i w nim pogrzebać żeby zmniejszyć czułość systemu która mi personalnie się bardzo nie podoba (jestem elektronikiem i szanse zawsze są). Widziałem taki sterownik gdzieś w necie za stówkę i grzebać zawsze lepiej na rezerwowym. A nie chcę też ładować się w kasowania błędów w ASO. MES'a, SGW ani przejściówki OBD jeszcze nie mam póki co.