Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19
Temat: Giulia z USA
-
31-10-2022, 14:14 #11
Szuka się przez google wpisujac site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio i szukaną fraze.jedynie w zależności od ustawień ilosci postow ns strone czesto nie trafia sie we wlasciwa a tylko we wlasciwy wątek, no ale z zalozenia kazdy kto szuka powinien przegladnac caly watek. Wyszukiwarka forumowa to porazka. A do moderacji i porzadkowania, brakuje kogos z czasem i znajomoscia modelu, stad nie na praktycznie porzadkowania.
› Więcej...: Giulia z USAOstatnio edytowane przez epsonix ; 31-10-2022 o 14:48
-
-
31-10-2022, 15:27 #12
- Dołączył
- 05 2020
- Auto
- AR 159 SW, Honda Prelude 4gen
- Postów
- 298
No i właśnie z tym czytaniem całego wątku jest problem. Jak ma załóżmy 2000 postów, i jeszcze najlepiej takie w stylu : u mnie działa, a u mnie nie działa, to ręce opadają jak pięciu gości o tym samym i u każdego co innego.
Nawet ci co są dłużej na forum, mieliby problem ze zlokalizowaniem odpowiedzi w takim gąszczu odpowiedzi.
"Ważniejsza od celu podróży jest radość z podróżowania" - Soichiro Honda
-
31-10-2022, 18:08 #13
gdyby od początku była mega dyscyplina pytających żeby szukali (z googlami), mocna moderacja to wątki nie robiłyby się po 2000 postów, byłby porządek i co potrzeba w każdym wątku. niestety nie ma ani jednego ani drugiego i efekt jest jaki jest. tym co wiedzą po iluś razach nie chce sie odpisywać, tym bardziej że nie raz wielu odpisywało też to samo czy to prywatnie czy na innych forach lub grupach facebookowych. zabałaganione forum zniechęca do odpisywania
-
02-11-2022, 14:58 #14
- Dołączył
- 07 2015
- Mieszka w
- Szczecin
- Auto
- Giulia Veloce Q4 MY2021, 159 2,4 JTDm Q4 290KM++, Abarth 695 Competizione MY2023
- Postów
- 31
@epsonix,
Naprawdę darzę Ciebie i Twoją wiedzę ogromnym szacunkiem, ale na forum nie da się czegoś takiego wprowadzić, na pewno nie przy pełnej moderacji każdego wysłanego posta.
Coś podobnego próbowałem wprowadzić w innym miejscu, na innym forum i ... praktycznie zabiło to to forum.
Doskonale rozumiem skąd się biorą takie pomysły, ale niestety albo się ma forum i te same w kółko pytania, albo się ma porządek i brak użyszkodników...
trzeba odnaleźć złoty środek, byle by nie jak na elektrodzie
-
02-11-2022, 16:16 #15
- Dołączył
- 04 2022
- Auto
- Stelvio USA
- Postów
- 210
2 lata temu na forum innego auta zmienił się admin, zarządził pełen rygor w dziale warsztat, czyli :
- pytanie na temat
- odpowiedź na temat
Każde dopytanie się, sugerowanie - było od razu upominane i czyszczone, skończyło się tym że : dział warsztat jest uporządkowany - ale forum przeszło na WA, Signal i kilkanaście grup i grupek oraz kółek wzajemnej adoracji.
Tylko że jeśli ktoś ma problem - znajdzie odpowiedź/pomoc od razu, jak coś nowego to jest zarzucony schematami, fiszkami i gotowymi instrukcjami, z tego co widzę tutaj, często pojawia się wpis - zapraszam do...xxxPLN, często - nie mylić ciągle.
Tak też w pewnym momencie było i tam, ale szybko się skończyło usunięciem wpisu i banem.
Jest zrozumiałe że osoby które z tego żyją chcą do siebie ściągnąć klientelę, 90% użytkowników jak nawet zobaczy jak ma coś zrobić - nie zaryzykuje samemu, a 10%... i tak by to zrobiło, poszuka info na forach zagranicznych albo zaryzykuje samemu.
Sam wiem po sobie, są rzeczy które i tak zrobię sam, ale są takie których mi się nie opłaci robić i się nad tym doktoryzować, a jeszcze jest szansa że się coś spie...li, jak policzę czas i nerwy, oddam auto do zrobienia i w tym czasie zarobię na tamtą usługę i mi jeszcze coś zostanie dla siebie - ale do tego podejścia też potrzebowałem kilku nauczek i straconej kasy.
-
02-11-2022, 17:10 #16
Każdy z Was ma odrobinę racji.
Faktem jest, że forum jest moderowane słabo. Do dzisiaj jest przyklejony wątek ze starym, nie działającym adresem EPER. Kilka dni temu wysłałem prywatną wiadomość do jednego z moderatorów z prośbą o odpięcie nieaktualnego wątku i przypięcie nowego (powoli znikającego na kolejnych stronach) z działającym adresem. Jak na razie reakcji brak.
Był rozpoczęty wątek o różnicach pomiędzy wersjami EU i USA, który dużo wyjaśniał, niestety rownież zniknął w czeluściach.
Wszystkie informacje potrzebne do przeróbki są na forum: numery reflektorów, informacje na temat różnic, konfiguracja europejskiego proxi, informacja co jest potrzebne żeby podłączyć się OBD (MES, ELM, kolorowe przejściówki, schemat SGW bypass), jest chyba nawet schemat, które przewody trzeba zamienić przy BCM. Wystarczy poświęcić dwa wieczory.
Jak od 3 lat czytam forum to od początku widze, że Epsonix już nie przyjmuje klientów, bo nie ma czasu i ma lepiej płatną robotę
-
02-11-2022, 21:07 #17
- Dołączył
- 02 2014
- Mieszka w
- RZ
- Auto
- Stelvio 2018 Sport TI
- Postów
- 3,424
problemem tego forum że M i A są osoby totalnie nie siedzące w modelu- taki PRL-owski beton który koryta nie chce puścić a wielka obraza jak się zwróci uwagę- nie lepiej aby M był ktoś kto ma Stelvio Giulia- inaczej to jakiś cyrk.
-
03-11-2022, 12:52 #18
-
03-11-2022, 14:03 #19
Podobne wątki
-
[ Giulia ] wersja Giulia/Business i dyfuzor od Veloce
Utworzone przez SWRSC w dziale Giulia/StelvioOdpowiedzi: 246Ostatni post / autor: 19-08-2022, 21:21 -
Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
Utworzone przez GexN w dziale Giulia/StelvioOdpowiedzi: 7Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13