Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
-
30-03-2023, 09:34 #1
- Dołączył
- 03 2023
- Auto
- Alfa Romeo Giulia Veloce Q4
- Postów
- 2
Problem przy wyjściu z zakrętu
Może ktoś miał taki problem już i coś może poradzić.
Giulia na wczorajszym torze wyraźnie ma laga przy wyjściu z zakrętu jeśli chcę docisnąć gaz do deski.
Auto w trybie Race zrobionym przez polecanego gościa od jednego z forumowiczów w Warszawie.
Auto ma sportowe filtry nowe także tam nic nie powinno zapychać, gfp przepalany regularnie.
Zdaniem speca trzeba jeździć ze skrzynią w trybie pełno manualnym a nie automat plus łopatki, ale biegi to biegi - jeśli zrzucam bieg i daję gazu to nie powinno mi blokować obrotów tylko od razu wejść na wyższe a nie po 0,5s jak już jestem praktycznie na końcu apex'u i jest dupa z czasówki.
› Więcej...: Problem przy wyjściu z zakrętu
-
-
30-03-2023, 13:17 #2
- Dołączył
- 01 2022
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
- Postów
- 799
-
30-03-2023, 15:35 #3
- Dołączył
- 02 2014
- Auto
- F F12, AR Giulia Q, AR Stelvio
- Postów
- 89
-
30-03-2023, 15:52 #4
- Dołączył
- 01 2022
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
- Postów
- 799
-
30-03-2023, 16:24 #5
- Dołączył
- 03 2023
- Auto
- Alfa Romeo Giulia Veloce Q4
- Postów
- 2
Masz dobre wrażenie. Zgadza się, póki się nie pojawiłem na torze jakoś nie szalałem, bo auto ma rok i dopiero 16 tys. przebiegu. Byłem mocno zdziwiony, bo o ile w zakrętach jeździ się mi lepiej niż CLA45S, M2 czy IS200T bo takimi autami śmigałem tak na wyjściu tracę kilka sekund na torze i jest to trochę frustrujące. Chyba trzeba pomyśleć o 911.
-
01-04-2023, 17:45 #6
-
02-04-2023, 12:45 #7
- Dołączył
- 09 2017
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- BMW 3 G20 330i
- Postów
- 73
Polecam się przede wszystkim dokształcić z jazdy torowej
gdyby było tak jak mówisz, to każdy motorsport jeździłby na automatach, a wszystkie skrzynie sekwencyjny byłyby bezużyteczne. Wejdź w zakręt na odpowiednim biegu w trybie manualnym, tak, żeby utrzymać nie tylko obroty, ale też ciśnienie w turbo i gwarantuje Ci, że będzie dobrze.
-
02-04-2023, 16:52 #8
- Dołączył
- 01 2023
- Mieszka w
- Katowice
- Auto
- Giulia Veloce/ AGP
- Postów
- 9
-
02-04-2023, 18:43 #9
- Dołączył
- 04 2009
- Mieszka w
- Rzeszów
- Auto
- 156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
- Postów
- 4,107
W zakręcie wiadomo, nie zmienia się biegu, ale ja zrozumiałem z postu pytającego, że wjeżdża na biegu już właściwym do wyjścia jak należy, ale dodając gazu nie przekłada się to na obroty ? pytanie co ze sterowaniem gazem w zakręcie (nie że jakiś drift tylko delikatne korekty transferu masy dające zacieśnianie/poszerzanie toru jazdy) - też nie reaguje na gaz ?
Podobne wątki
-
[156] napięcie w wyjściu remote
Utworzone przez przemax w dziale Car AudioOdpowiedzi: 1Ostatni post / autor: 12-11-2015, 19:10 -
[159] Wspomaganie i brak odbijania po wyjściu z zakrętu
Utworzone przez Pawelek_S w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 7Ostatni post / autor: 23-11-2014, 22:07 -
Śmierdzi po wyjściu
Utworzone przez stachuelo18 w dziale 156Odpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 13-08-2014, 18:37 -
Problem Selespeed- problem przy redukcji
Utworzone przez Brayan93 w dziale 156Odpowiedzi: 4Ostatni post / autor: 29-11-2012, 19:09 -
Problem przy 180km/h
Utworzone przez Arni146 w dziale 156Odpowiedzi: 3Ostatni post / autor: 04-07-2012, 11:06