Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Czy KIA Stinger po Alfie Stelvio zadowoli?

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Giorgio
    Dołączył
    01 2018
    Auto
    Stelvio First Edition
    Postów
    381

    Domyślnie Czy KIA Stinger po Alfie Stelvio zadowoli?

    Chodzi mi po głowie aby sprzedać moje 2017 Stelvio First Edition with 39k kms i złapać jednego z ostatnich KIA Stingerow V6 GT. To tez "prawdziwy samochód" Interesuje mnie Wasza opinia czy to dobry pomysł. Nie mam żadnego doświadczenia ze Stingerem. Kocham Alfę ale nowiutki Ascot Green Stinger u pobliskiego dilera za 54k Euro bardzo mnie kusi...
    Moje czerwone Stelvio First Edition (bardzo dobrze wyposażone) ma tylko 39000 km i sprawuje się swietnie. Serwisowane w ASO i bez wypadkow. Jakie jest zainteresowanie taka Alfą w Polsce i jakie ceny? Wydaje mi się ze w Niemczech, gdzie mieszkam, ani Alfy and KIA nie są bardzo pożądane. Poze małe KIA tak. Proszę o radę...czy złapać jeszcze szanse na jeden z ostatnich samochodów z prawdziwym silnikiem? Wolałbym NA V8 ale to tylko Mustang został.... bo na Maserati czy AMG mnie nie stać. A może Stinger to Koreańskie Maserati?

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2020
    Mieszka w
    Turek
    Auto
    Stelvio FE LPG; Giulia Veloce `17 LPG
    Postów
    450

    Domyślnie

    Przejedź się stingerem i zdaj nam relacje, sam jestem ciekaw.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar So What!
    Dołączył
    11 2019
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Było Subaru Legacy 3.0R, jest Giulia Veloce
    Postów
    338

    Domyślnie

    Fajne auto. Fajny pomysł. Sam rozważałem Stingera, ale ostatecznie stanęło na Giulii.
    Przetestuj Stingera i daj znać, jak wrażenia z jazdy!

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Giorgio
    Dołączył
    01 2018
    Auto
    Stelvio First Edition
    Postów
    381

    Domyślnie