Pagina 5 met 5 De eersteDe eerste 12345
Resultaten tonen van 41 Aan 48 met 48
  1. #41
    De gebruiker Newbie Avatar kuzon
    Hij sloot zich aan bij de
    12 2022
    Woont in
    Gdansk
    Auto
    Stelvio '18/280 KM PL
    Berichten
    81

    Domyślnie

    Ściągnij rzemień z jajek, bo Ci odcina dopływ tlenu do najinteligentniejszej een deel van de Twego ciała.


    › Więcej...: Giulia i Stelvio się nie starzeją!

  2. #42
    De gebruiker Newbie
    Hij sloot zich aan bij de
    09 2024
    Auto
    Giulia Veloce MY24
    Berichten
    70

    Domyślnie

    Dla jednych pedalstwo to wentylacja, a dla innych brandzlowanie się wyglądem.

    Ja tam akurat kleić się nie lubię, więc jak już, to wolałbym dokleić wentylację niż np. 'karboniki'

    Ale wątek miał być raczej o przyszłości tych samochodów, a może i całej Alfa Romeo, a nie o druciarstwie, a tym bardziej pedalstwie.

  3. #43
    De gebruiker Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Hij sloot zich aan bij de
    10 2011
    Auto
    Ghibli'20, Giulia'18, Tonale'23, Spider'99
    Berichten
    10,727

    Domyślnie

    Offerte Wrote netzmark Zobacz post
    To mówisz że jak mam Stelvio Veloce w skórze to mogę tam dołożyć graty fabryczne od wentylacji?? Albo jakieś wentyle druciarskie? Wg Ciebie to wykonalne czy wymiana foteli? Czym tam włączales wentylację w tej demówce?
    nie, mówię że producent może takie coś w miarę łatwo zrobić jako MY26 - mogę sobie wyobrażać że pianki musza być odpowiednio perforowane, jakaś dmuchawa pod spodem no i sterowanie - proste tematy dla producenta z zASObami który przy okazji zachęci jakąś grupę ludzi do kupna auta, ale samemu dorabiać by mi się nie chciało.

    Offerte Wrote Nelson Zobacz post
    Nic z tych rzeczy. Śmieszy mnie tylko do czego to doszło, że teraz niewiasty w rurkach interesują takie rzeczy, zamiast tego jak samochód jeździ albo jak wygląda.
    Pisze o zachęcaczu dla kolienych klientów - w marce premium i ich topowych modelach powinno to być dostępne, tym bardziej że modele już są na rynku odpowiednio 9 i 8 lat, a chińczyki ze średniej półki mają to w standardzie (np Baic 5) i tym bardziej że oferują to w Tonale już od 3 lat i też dlatego że niemcy mają to od lat. Pamietam jakieś przecieki z zakulisowych przedpremierowych informacji - Giulia miała być w każdym aspekcie minimum tak dobra jak niemieccy rywale, w wielu miała przewyższać ich.

    Przy okazji dodam, że akurat mi to nie potrzebne - mam Spina V6 dość surowego który daje mi frajdę, mam Giulię w której nie brakuje mi tego - po prostu stwierdzam co można dodać do lepszych wersji aby dać coś tym co szukają takich gadżetów i odbierać argumenty sceptykom/hejtermom. w końcu alfa zdecydowała że jest to funkcja którą trzeba oferować (Tonale) więc teraz wypadałoby dać do wyższych modeli aby je uatrakcyjnić (właściwie to kolejność powinna być odwrotna - w 2020r powinni dać to do Giulii i Stelvio, wtedy w 2022 w Tonale byłoby naturalne)

    ---Bijgewerkt---

    jeszcze jedno słówko - to że Giulia (i Stelvio jako SUV na tej samej plaformie) to mega udane auta jest oczywiste - tylko problemem jest że jakoś szczególnie Giulie się w ogóle nie sprzedawały przez ostatnie lata (z lokalnego ASO - totalne zero) tak więc coś trzeba robić szczególnie jak chce się jeszcze utrzymac modele przez kolejne 2 lata na rynku. Tyle że w EU to co czytałem w artykule podliknowanym albo tu wcześniej albo gdziś indziej, ma być tylko 2.2JTD (dalej to ciągną?) i Q a 2.0 zaorane.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  4. #44
    De gebruiker Newbie
    Hij sloot zich aan bij de
    01 2024
    Woont in
    Lublin
    Auto
    Subaru OBK 3.6 MY12, Giulia 2.0T MY23
    Berichten
    212

    Domyślnie

    Ja mam jedną giga propozycję: Giulia w kombi albo chociaż liftback Brałbym na drugi samochód, bo próbuję teraz wymienić na coś wysłużonego Outbacka 3.6 z 2012 roku i kurde ciężko.

  5. #45
    De gebruiker Wielrenner
    Hij sloot zich aan bij de
    02 2013
    Auto
    Giulia 200 my22
    Berichten
    468

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że w momencie, kiedy ucinaja takie już rzeczy jak wygłuszenie maski, schowek w desce, to tutaj o jakimkolwiek inwestowaniu w cokolwiek nie ma i nie będzie mowy, chociazby de kosten van deowało 1 eur. Trzeba by to zaprojektować, zrobić, przetestować, i jeszcze musi nic nie kosztować, a czy ktoś to kupi więcej, nie ma pewności. To zostaną auta dla fanatyków, od ostatniego FL tak jest i tak już bedzie.
    Mało kto pamięta, ale podstawowe wersję business, w cenie auta klasy C, to był naprawdę dobry deal patrząc co sie dostawało za ile.

  6. #46
    De gebruiker Newbie
    Hij sloot zich aan bij de
    10 2017
    Auto
    Stelvio FE
    Berichten
    133

    Domyślnie

    Offerte Wrote epsonix Zobacz post
    nie, mówię że producent może takie coś w miarę łatwo zrobić jako MY26 - mogę sobie wyobrażać że pianki musza być odpowiednio perforowane, jakaś dmuchawa pod spodem no i sterowanie - proste tematy dla producenta z zASObami który przy okazji zachęci jakąś grupę ludzi do kupna auta, ale samemu dorabiać by mi się nie chciało.


    Pisze o zachęcaczu dla kolienych klientów - w marce premium i ich topowych modelach powinno to być dostępne, tym bardziej że modele już są na rynku odpowiednio 9 i 8 lat, a chińczyki ze średniej półki mają to w standardzie (np Baic 5) i tym bardziej że oferują to w Tonale już od 3 lat i też dlatego że niemcy mają to od lat. Pamietam jakieś przecieki z zakulisowych przedpremierowych informacji - Giulia miała być w każdym aspekcie minimum tak dobra jak niemieccy rywale, w wielu miała przewyższać ich.

    Przy okazji dodam, że akurat mi to nie potrzebne - mam Spina V6 dość surowego który daje mi frajdę, mam Giulię w której nie brakuje mi tego - po prostu stwierdzam co można dodać do lepszych wersji aby dać coś tym co szukają takich gadżetów i odbierać argumenty sceptykom/hejtermom. w końcu alfa zdecydowała że jest to funkcja którą trzeba oferować (Tonale) więc teraz wypadałoby dać do wyższych modeli aby je uatrakcyjnić (właściwie to kolejność powinna być odwrotna - w 2020r powinni dać to do Giulii i Stelvio, wtedy w 2022 w Tonale byłoby naturalne)

    ---Bijgewerkt---

    jeszcze jedno słówko - to że Giulia (i Stelvio jako SUV na tej samej plaformie) to mega udane auta jest oczywiste - tylko problemem jest że jakoś szczególnie Giulie się w ogóle nie sprzedawały przez ostatnie lata (z lokalnego ASO - totalne zero) tak więc coś trzeba robić szczególnie jak chce się jeszcze utrzymac modele przez kolejne 2 lata na rynku. Tyle że w EU to co czytałem w artykule podliknowanym albo tu wcześniej albo gdziś indziej, ma być tylko 2.2JTD (dalej to ciągną?) i Q a 2.0 zaorane.
    Mialem to w Fiacie 500, kilkanascie lat temu, LPGT jak widac juz wtedy panoszylo sie w motoryzacji.
    Mozna? Mozna. To nie rajdowka, ze Klima to ujma. Tymi autami jezdza tez np. nasze zony, niekoniecznie chca sie kleic do fotela w lipcu.

    ---Bijgewerkt---

    Offerte Wrote jo_gurt Zobacz post
    Ja mam jedną giga propozycję: Giulia w kombi albo chociaż liftback Brałbym na drugi samochód, bo próbuję teraz wymienić na coś wysłużonego Outbacka 3.6 z 2012 roku i kurde ciężko.

    SuperB? Wiem, kura na masce i kapelusz do kompletu, niemniej tzw. "value for money".

    Julka w kombi umarla zanim sie urodzila, zdaje sie producent obawial sie kanibalizmu stelwiusza - gdzies czytalem.

  7. #47
    De gebruiker Znawca
    Hij sloot zich aan bij de
    01 2022
    Woont in
    Warsaw, Polen
    Auto
    Stelvio 280KM MY21 Veloce
    Berichten
    1,858

    Domyślnie

    Offerte Wrote epsonix Zobacz post
    nie, mówię że producent może takie coś w miarę łatwo zrobić jako MY26 - mogę sobie wyobrażać że pianki musza być odpowiednio perforowane, jakaś dmuchawa pod spodem no i sterowanie - proste tematy dla producenta z zASObami który przy okazji zachęci jakąś grupę ludzi do kupna auta, ale samemu dorabiać by mi się nie chciało.
    To źle Cię zrozumiałem.

  8. #48
    De gebruiker Newbie
    Hij sloot zich aan bij de
    01 2024
    Woont in
    Lublin
    Auto
    Subaru OBK 3.6 MY12, Giulia 2.0T MY23
    Berichten
    212

    Domyślnie

    Offerte Wrote Mieciu Zobacz post
    SuperB? Wiem, kura na masce i kapelusz do kompletu, niemniej tzw. "value for money".
    Julka w kombi umarla zanim sie urodzila, zdaje sie producent obawial sie kanibalizmu stelwiusza - gdzies czytalem.
    Poprzednią wersję SuperBa mocno rozważałem, ta nowa jest odpychająca, szczególnie w środku. Widziałeś te zegary?

Soortgelijke onderwerpen

  1. Mechanik Giulia/Stelvio
    Gemaakt door pawel2910 sectie Podlasie
    Reactie: 0
    Last post/Auteur: 09-10-2025, 10:47
  2. Stelvio i Giulia QV
    Gemaakt door KZK in de sectie van het Forum van de General van de Alfa Romeo
    Reactie: 2
    Last post/Auteur: 29-06-2023, 11:57
  3. La Giulia i Le Stelvio
    Gemaakt door Giorgio in paragraaf Giulia/Stelvio
    Reactie: 5
    Last post/Auteur: 31-10-2019, 21:35
  4. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Gemaakt door GexN in paragraaf Giulia/Stelvio
    Reactie: 7
    Last post/Auteur: 02-03-2018, 13:13
  5. Als de "alpha" oud worden met de leeftijd???
    Gemaakt door Stefan116 in de sectie van het Forum van de General van de Alfa Romeo
    Reactie: 9
    Last post/Auteur: 31-07-2008, 09:19

Machtigingen

  • U kunt niet nemen van een nieuw onderwerp
  • U kunt niet berichten schrijven
  • U kunt niet bijlagen toevoegen
  • U kunt niet Bewerk uw berichten
  •  
Schokdempers