Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Temat: Rozum mówi Stelvio, serce - Giulia. Co brać?

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2024
    Auto
    xceed :/
    Postów
    3

    Domyślnie Rozum mówi Stelvio, serce - Giulia. Co brać?

    Cześć,
    Obecnie jeżdżę kią xceed, od ponad roku marzę by następnym autem była Giulia. Mam zamiar przeznaczyć ok 120-140tyś, 280km z napędem 4x4, kupować będę we wrześniu. Mocno się obawiam tego jak na polskich dziurach poradzi sobie zawieszenie, nie widziałem nigdy by ktoś narzekał w tej kwestii, ale na przyszły rok planuję budowę domu i niemal na pewno będzie trzeba dojeżdżać kawałek podziurawioną/szutrową kiepskiej jakości drogą. Pytanie czy wg Was nie dostanę na dłuższą metę z czymś takim pier*olca? Czy moglibyście powiedzieć jak użytkuje się Giulię na typowo polskich dziurawych drogach? Czy jest to auto raczej wyłącznie na dobre drogi, czy też w miarę możliwości poradzi sobie czasami również na tych fatalnych? Xceed ma 184mm prześwitu, wg internetu Giulia ma 155mm - niby nieduża różnica, ale już xceedem czasami jest ciężko gdy jeżdżę po wiochach w poszukiwaniu działki pod budowę domu Więc jeśli takie wyprawy dla Giulii to za duży problem, to pozostaje mi moje wymarzone auto nr2, czyli Stelvio.
    Dzięki za pomoc

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2023
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Giulia Veloce/ AGP
    Postów
    25

    Domyślnie

    Jeżeli jedyny powód do wyboru Stelvio to kiepska jakość drogi to bierz Giulie. Po co potem żałować?

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2020
    Mieszka w
    Turek
    Auto
    Stelvio FE LPG; Giulia Veloce `17 LPG
    Postów
    457

    Domyślnie