Powrot do oryginalnych amortyzatorow (?).

zthree

Nowy
Auto
Alfa Romeo GT 1.9 JTD
Witam,

jak kupiłem swoją GT to miała ona już wsadzone MTSy - nie powiem, prezentuje się ładnie, ale powoli mam już dość tak twardego zawieszenia i czucia każdej możliwej dziury.
Po rozmowie z mechanikiem ( sam miał GT ) - powiedział, ze Alfa tak czy inaczej bardzo dobrze trzyma się drogi i dużo lepsza frajda z jazdy jest jednak na oryginalnych amorach ( większy komfort ).

Do tego także okazało się, że w lewym przednim mam inny - widelec (?) - niż z prawej - mam nadzieje, że dobrze zapamiętałem co to było - ale chodzi o coś co usztywnia amortyzator, czy coś w tym stylu - niestety nie znam się na tyle, żeby to wygooglować ( samą część ) - jak patrze na allegro na całe amory to są i takie właśnie całościowe razem z tym.
edit: ok, to jest ''mocowanie amortyzatora'' - alarm odwołany :P Allegro dzisiaj pomogło, jeszcze 2 tyg temu nie bylo samych mocowań ;)

I teraz pytanie - czy kupić używane oryginalne jakieś ( poszukać na allegro/olx/ebayach - a może na forum ) - czy jednak już się szarpnąć i kupić nówki? ( tutaj niestety koszt będzie DUŻO wyższy ) - jak patrzyłem na allegro, to za komplet 4 amortyzatorów do GT zapłacę w okolicach 500-600zł ( a nawet mniej - czasami idzie komplet za 300 dostać ). A jeżeli oryginały i do tego nowe, to mógłby ktoś podesłać link do jakiegoś sklepu gdzie dostane cały komplet? - bo powiem szczerze, że nie wiem jakiej firmy, czy gaz, czy jakie dokładnie (?).

https://www.autosklep24.pl/pl/p/Amortyzator-przod-ALFA-156-147-GT-2-szt-GASTRW-/16075
+ 2x https://www.autosklep24.pl/pl/p/Sprezyna-zawieszenia-przod-ALFA-147GT-/16819 ?

Pozdrawiam.

Ostatnia edycja:
Ja tylko napisze ze akurat amortyzatory maja duży wpływ na jazdę wiec warto dobrać do swoich potrzeb.
Seryjne były bilstein b4.
Są to miękkie amortyzatory - fura sie buja na nich ale komfort w szczególności na nieobnizonym zawieszeniu jest dobry.