Zakup pierwszej w życiu Alfy

Xobito

Nowy
Auto
GT
Witam !
Mam zamiar kupić swoją pierwszą alfę w życiu generalnie padło na model GT 1.9 JTD . Cały problem polega na tym że jestem niemalże zielony z zakresu mechaniki samochodowej więc i o Alfach niewiele wiem .
Tutaj pojawia się moja prośba tudzież pytanie. Na co mam zwracać uwagę przy kupnie czego się obawiać i generalnie jakie są tak ogólnie wady i zalety tego wozu. Wiem żę pewnie temat gdzieś był ale chciałbym żeby to było przetłumaczone jak dla "Przedszkolaka" .
Dodam że mam dwa autka na oku w razie czego mogę zarzucić linkiem z otomoto

musisz szukać kogoś kto się na tym zna i jest w poblizu miejsca w którym chcesz kupić GT
ewentualnie możesz zabrać ze sobą kogoś obeznanego w temacie na oględziny

pokaż te ogłoszenia, moga być numery jak nie możesz linków wklejać

6012450661
lub
6011179555
Generalnie wiem tyle że warto głównie iść w diesla .
no fajno by wiedzieć na co dokładnie się piszę . kupując Alfe GT

2.0JTS to benzyna z dużym przebiegiem starsza i różniąca się paroma detalami od tej drugiej JTD

szukaj kogoś kto podjedzie do Zawiercia zlooka tą JTD za 17700zł, pogadaj z użytkownikiem forum o nicku [MENTION=3477]bocian[/MENTION] - może coś wymysli
jakbyś kupował to powiedz sprzedawcy żeby się nie wygłupiał i zanim zacznie opuszczać od razu odjął 500zł na wymianę gałki biegów na oryginalną
bo jest założone jakieś gówno i kolejne 400 na zakup nowego grilla - bo brakuje w nim poziomych chromowanych elementów których luzem nie dokupisz

Jestem z miasta, mam GT i kilka tematów już przerobiłem:)

Ostatnia edycja:
a jak się szuka na otomoto po nr ogłoszenia?
google mi nie ogarnia :-)

- - - Updated - - -

dobra - juz wyszukałem po cenie i mieście :-)