Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Temat: Montaz radia CB

  1. #1
    Leonine
    Gość

    Domyślnie Montaz radia CB

    Panowie jakiego uzywcie radyjka i anteny?
    Chce zeby jakos to wygladalo... nie chce robic w srodku transformersa ze srodka samochodu.
    A niestety musze sie w takie cudo zaopatrzyc.
    Moze macie jakis patent zeby schowac cale radyjko do schowka u pasazera czy cos takiego?
    Oraz jaki komplet polecacie - sensie jaka firma itp lub na co patrzec przy kupnie?
    Hmm i dodatkowo jak rozwiazac problem jednej zaplaczniki? potrzebuje dwoch urzadzen podlaczonych pod zapalniczke.

  2. #2
    JTDMattt
    Gość

    Domyślnie

    Ja korzystam z niskiej klasy radia tti :
    http://www.e-radia.pl/p/pl/134/radio+cb+tti+550.html
    a do tego mam dobraną antenę Sirio
    http://www.e-radia.pl/p/pl/55/antena...100+sirio.html
    Zestaw jest tani i prosty. Zależało mi na niskiej cenie, bo nie jestem zawodowym kierowcą i nie korzystam z tego codziennie. Oprócz ceny przekonały mnie też wymiary cb - jest małe i poręczne. Na luzaku wciskam je między fotel a podłokietnik. Samo radio nie jest najwyższych lotów, dużo szumów odbiera, funkcja auto sql to bajer, kompletnie nie przydatna, ale do moich zastosowań w zupełności wystarczy.

    Korzystałem kiedyś z kolegi CB President Harry III i niezłej klasy anteny też Presidenta. Zestaw jest bardzo dobry, nawet nie można porównać go do mojej chińszczyzny.

    Schowanie cb w schowku pasażera mija się z celem, bo zwyczajnie nie będzieszz mógł z niego korzystać przy zamkniętym schowku, a jak pasażer będzie siedział to tego schowka nie otworzysz. Poza tym CB do schowka chyba się nie zmieści.

  3. #3
    Leonine
    Gość

    Domyślnie

    To moze schowek to zly pomysl Ale w miejscu malo widocznym tak to nazwijmy Chcialbym zeby nie rzucalo sie mocno w oczy

  4. #4
    JTDMattt
    Gość

    Domyślnie