Zobacz wyniki ankiety: Wydech do Alfy Romeo Gtv 3.0- pojedynczy, czy podwójny?

Głosujących
27. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Wydech z pojedynczą końcówką jest lepszy/ładniejszy.

    9 33.33%
  • Wydech o dwóch końcówkach jest lepszy/ładniejszy.

    18 66.67%
Strona 1 z 10 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 92

Temat: Wydech do Gtv

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Tytus9
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv
    Postów
    701

    Domyślnie Wydech do Gtv

    Przepływomierz już zamówiony, Darek już dolot układa, czas na wydech. Z tej okazji chciałem zaprosić Was do takiej małej ankiety. Moja początkowa pewność, co do tego, aby wydech był pojedynczy trochę się rozmyła. Bardzo lubię asymetrię, ale gdzieś z tyłu głowy tłucze mi się po głowie, że podwójny wydech do mojej Gietefałki mógłby fajnie wyglądać. A zatem ankieta- jestem ciekaw co o tym problemie myślą Alfaholicy ;)

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Podwójny wydech do V6 jak najbardziej. Przy TS-ie wygląda trochę dziwnie, nieadekwatnie.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    Fajna nienachalna koncowka po jednej stronie tez nie wyglada zle. Duplex na pewno drozszy, ale czy bardziej efektywny? Pytanie czego chcesz od wydechu. Ja jak bede robic to nie bede na pewno wywalac wszystkich tlumikow bo pozniej uszy wiedna


    Sent from my iPhone
    Born to be wild.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar nasa
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Opole/Katowice
    Auto
    AR GTV V6 TB / AR 156 1.9JTD
    Postów
    47

    Domyślnie

    w gtv podwójny wygląda bardzo rasowo i świetnie pasuje

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,260

    Domyślnie

    zajmij się tematem od początku, a nie od końca...


    usprawnij go,
    przede wszystkim ma być wydajny, a nie ładny...
    mam dobrą, chociaż pewnie nietanią propozycję...
    Ostatnio edytowane przez mac!ek ; 08-06-2014 o 22:09 Powód: Dodano

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Tytus9
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv
    Postów
    701

    Domyślnie

    Aż boję się zapytać cóż to za propozycja... Hmm?

    Ja tylko końcowy będę robił. Środek zostaje, a wycięty katalizator musi już taki pozostać. Przynajmniej na razie. Spłukałem się fest, więc na modzenie z całym wydechem nie mam. Usuwam usterki i zabezpieczam przed naturalnym rozkładem ;)

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,260

    Domyślnie

    dziś na zagranicznych forach czytałem o modzeniu wydechu w busso
    bardzo dobrą opcją są równej długości rury za kolektorami
    ale same kolektory o dziwo pomijali, i zapominali że ich poszczególne rury tez powinny być równej długości...

    autodelta proponuje kolektory za 1400 funtów

    wierzę że Polacy są zdolni i potrafią zrobić to samo znacznie taniej

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Tytus9
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv
    Postów
    701

    Domyślnie

    No to coś takiego, jeśli się nie mylę, ma kolega Tomi. Myślałem nad tym, zapisałem to sobie na dysku w dziale "zajebiste patenty", fajna sprawa, ale niestety nie na moją kieszeń.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Zonkil
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Lubaczów/Berlin
    Auto
    Gokart 2.0 TB V6
    Postów
    799

    Domyślnie

    Maćkowi chodzi o kolektory a nie portki...
    Kolektory to te rury, które idą bezpośrednio od głowic.
    Portki to te, które ma tomi między kolektorami a resztą wydechu...

    Na pewno w Polsce znajdą się firmy, które ogarną takie kolektory w cenie 3,5-5 tyś za komplet, taniej może być problem, bo to raczej dokładna robota, a w taką ludziom z pojęciem nie chce się bawić za małe pieniądze...

    Pomysł ciekawy, można by było to połączyć razem z kompleksową modyfikacją głowicy od wałków na poszerzaniu i polerowaniu kanałów dolotowych i wydechowych kończąc.

  10. #10
    Administrator ds. zlotów Romeo Avatar LIGAR
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    było sobie 156 SW 2.4 JTD 2001 rok 180 ps...
    Postów
    809

    Domyślnie

    Jakby ktoś pytał to mam firmę która kolektory do V6 zrobi za 2 tyś komplet... Jest jedno ale, czy te ori są na tyle złe, że poprawianie ich da jakieś przyrosty mocy.... Ja tego nie wiem ale może ktoś to modził i mu wyszło, przy czym mówienie, że czytałem albo że kolega zrobił w alfie i mu jezdzi, nie ma z tym nic wspólnego

    Wydech postawią na 2 tłumikach przelotowych za 2,5 tyś. Jak ktoś chce to dam namiary.

    OT tobie macek życze kupienia nowej alfy, bo widać nudzi ci się i ciśniesz tytusowi przy każej okazji... Lepiej sprawdz sobie otomoto - można znajdziesz idealną alfe....
    Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?

    Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html

Podobne wątki

  1. wydech 147
    Utworzone przez damiankck w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-10-2013, 15:22
  2. Wydech do 156
    Utworzone przez Momento w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 17-12-2012, 19:28
  3. Wydech 156
    Utworzone przez szulagw w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-10-2012, 19:36
  4. [164] Wydech Q4
    Utworzone przez s_ordak w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 16-01-2012, 20:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory