Polecam Motul 4100 POWER 15W50 półsyntetyk cena za 5litrów około 130-150 zł w zależnosci gdzie jest kupowany
Polecam Motul 4100 POWER 15W50 półsyntetyk cena za 5litrów około 130-150 zł w zależnosci gdzie jest kupowany
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Słuchaj ja się nie upieram że miałem racje bo podałem wiadomosc którą dostałem od znajomego a sam jej nie sprawdzałem ale miałem prawo ją napisac bo chciałem pomóc i może informacja o wielkościach luzów się komuś przydała albo przyda, nawet jak czesc mijała się z prawdą to ktoś poprawił i było dobrze a dyskutowac moge i nikt mi nie zabroni bo po to jest właśnie forum, fakt nie rozbierałem akurat 2.0 V6 TB ale nie tylko Ty jestes praktykiem i do tego chyba nie ma takiej osoby która wie wszystko o wszystkim.
Ostatnio edytowane przez redzi ; 24-03-2009 o 17:52
redzi, broń Boże, nie bronię Ci dyskusji, tylko się dziwię po co wałkować coś co zostało stwierdzone i potwierdzone.
Zasadniczo, to może za dużo powidziałem/napisałem, ale miałem bardzo zły początek tygodnia... i też związany z Alfami i obiegową opinią o nich...
He he ... dajcie spokój, lepiej powiedzcie mi czy ten Motul 4100 15W50 to napewno półsyntetyk, bo szukałem go w necie i w jednym ze sklepów był opisany jako mineralny !
A na alledrogo.pl jest dostępny już od 99.00 PLN
He he nie mozesz uwierzyć ludziom którzy go stosuja tylko wierzysz sprzedawcom którzy nie wiedzą co sprzedają
motul 4100 POWER 15w-50
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Witam
Sam mam tez GTV TB i wiele razu ktos mi powiedzial ze cos klekocze w rozrzadzie . Luzy sa ustawione ksiazkowo . Porownywalem tez dzwiek do innych V6 alfy i wesja turbo nigdy nie brzmi tak ladnie jak atmosferyczne . Zaglebilem sie w temat i okazuje ze te silniki maja takie luzniejsze pasowanie na wszyskim . Wiec taki jego urok i trzeba z tym zyc. Silniki doladowane i wyczynowe musza miec wiecej luzow.