A robiłeś potem nową mapę sterownika?
A robiłeś potem nową mapę sterownika?
No właśnie nie, dlatego pisałem, że jak narazie nie widzę żadnych skutków ubocznych. Na logikę komputer będzie dostawał odczyty o wyższej temperaturze spalin.. Wiem, że najlepiej było by też wywalić to z mapy, ale wielu pisało że tego nie robili i nic się złego nie działo. Kiedyś nawet pisałem do gościa który wywala z programu dpf z kopciuchów mówił, że w benzynie nie robił nigdy tego.
Zaślepilem trochę z przymusu miałem pęknietą podstawę zaworu, była lepiona i łapał tam lewe powietrze nierówno chodził silnik trochę sam zawór był sprawny . Teraz motor pracuje normalnie.
Ostatnio edytowane przez maras37 ; 21-07-2018 o 17:49
Spoko, w takiej sytuacji pewnie zrobiłbym tak samo ;) teraz jest pretekst żeby wgrać nową mapę i nie tylko to posprzątać ale też zyskać odrobinę mocy ;)
Jeszcze przed tym zmienianiem mapy przydałoby się jeszcze kompresor dołożyć ...)) swoją drogą próbował ktoś w profesjonalnej firmie pogrzebać przy samej elektronice w wolnossącej 3,0? przecież ten silnik potencjał ma .
Tak, są koledzy, którzy działali w temacie (np [MENTION=24966]Witas[/MENTION]). Potencjał być może ma, ale elektroniką za wiele nie zmienisz.
Przerabiałem to już w Calibrze , do tego mechanicznie też .Kolektor wydechowy rurowy ,kolektor ssący dedykowany Lexmaul ,wałki rozrządu od secha ,komputer od secha =20km hahaale tam było biedne 2,0 8v ...jak kiedyś liczyłem sobie średnią cenę podnoszenia mocy ,to co byś nie zakładał czy przerabiał cena 10km wychodzi koło 1000zł
ciekawe czy 10 tys, by się można zmieścić z kompresorem ?? mam kogoś kto by potrafił to fachowo zrobić .Za sam kompresor który jest pewny i sprawny trzeba by dać 3,5 4 tys ..bo zajechane lub , nie sprawdzone 2 2,5tys.
4 tysiące ? za kompresor jakiej firmy ?
Eaton kupisz za takie pieniądze (może i mniejsze) ale słyszałeś jaki dzwięk on wydaje w aucie ?
Rotrexa lub coś z za wielkiej wody kupisz, ale za mininum dwa razy tyle.
Ostatnio edytowane przez mattman ; 22-07-2018 o 13:12
https://www.olx.pl/oferta/alfa-gtv-2...tml#5dfa98fff1
Wygląda ciekawie![]()
Moje Gtv:
https://www.forum.alfaholicy.org/nas...079-_gtv_.html
https://petrolicious.com/articles/mo...alfa-romeo-gtv
Lista Gtv'ek + poradnik zakupowy.
https://docs.google.com/spreadsheets...gid=2070750564
Potwierdzam wysoki koszt zabawy wolnossakiem. Nie ingerujac mocno w mechanikę można powiększyć dolot w Busso (przepustnica od Cayenne), zrobić przelotowy wydech, dać sportowy filtr powietrza. Niestety dobry wydech z kwasowki to 3.5tys, dolot wychodzi tanio, można ogarnąć w 500-1000zł zależnie od szczęścia. Do tego strojenie że sterownikiem to jakieś 1500 zeta... i tym sposobem mamy przyrost +20KM i +20Nm. Dużo toto nie jest, ale frajda pozostaje![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html