ja bym w profile zamknięte zajrzał
ja bym w profile zamknięte zajrzał
ok, jak/którędy da sie bez rozkrecania czegos? kamerka podlaczana do telefonu rozumiem, że się przyda
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
polecam zajrzeć pod plastikowe listwy progowe, u mnie progi zgniły od środka pomimo że nic nie było widać z zewnątrz
1.Norma, zmyć prysnąć czarnym matem i będzie jak nowe
2.Norma po tylu latach, czasem klar schodzi
3.Jak dobrze naprawione to nie
4.Coraz gorzej, coraz drożej.
5.Wycieraczki tak mają, lusterko do czyszczenia styki w przełączniku - pierdoły
6.U mnie jest czarne
7.Raczej w górnych widełkach, zależy od stanu
W tylne podłużnice da radę kamerką sięgnąć z marszu. Drugie najłatwiejsze miejsce to odchylenie boków wyściółki bagażnika i zobaczenie przestrzeni nad nadkolami tylnymi. Żeby zaglądnąć w progi zewnętrzne trzeba chociaż plastikowe nadkola z tyłu zdemontować. Będzie ograniczona możliwość zerknięcia w wewnętrzne. Te najlepiej widać od wewnątrz po odchyleniu tapicerki podłogi.
Ciekawa gtvka
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...ontent=app_ios
Panowie, po 1.5 roku rozglądania się za GTV lub Spiderem z Busso 3.0/3.2 w końcu mogę się przywitać jako i właściciel. Wczoraj kupiłem Spidera 3.0 12V i w końcu mam auto z czerwonymi skórami (w Giulii nei mogłem zamówić do Misano nad czym do dziś bardzo ubolewam). Ma pakiet Zendera łącznie z całymi zderzakami (nie dokładka - przedni mi tak średnio się podoba, może kiedyś wrzucę jednak ori a tylko z dolną dokładką?), wnętrzem i dokładką pod dach (jej też nie wiem czy się nie pozbędę). Ogólnie auto jak na swój wiek i to co spotyka się najczęściej raczej w ciut lepszym stanie - widać że garażowane i miało okres gdzie było mocno dopieszczane, choć ostatnio może ciut gorzej z tym - mimo że wiele rzeczy zrobionych niedawno (np zaciski hamulcowe, remont felg, tarcze, klocki, nowa chłodnica), auto było raz już malowane (po całości 200-300um), jednak 22 lata zrobiły swoje i tak na zewnątrz prawie każdy element czy ma obicie czy rysę czy wgniotkę, albo po prostu wypiaskowało od kół. Trzeba podłogę odgruzować (ma mikro spoty powierzchniowe, tak ładnej i tak nie widziałem jeszcze z tych oferowanych, co i tak niewiele zmienia)/zakonserwować, wahacze tył nie były ruszane jeszcze i też się tym w pierwszej kolejności muszę zająć. Boczny element dachu na zagięciu ma małą dziurkę już niestety, trzeba też jakoś ogarnąć przez zimę. Fotele wiadomo do odrestaurowania. Kontrolka poduszki zaświeciła, wiem że ponoć standard z wiązką pod fotelem. Mam czym się zajmować na najbliższe lata.
Przed zakupem oprócz wizyty na SKP, sprawdziliśmy u kolegi [MENTION=3978]tomi[/MENTION] (jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc i brudzenie sobie rąk), kompresję (12.5-13 pomierzyliśmy więc chyba OK), do tego test reakcyjny na CO2 który może nie wyszedł mega idealnie, ale po ok 5 minutach kolor płynu był taki jakby pomiędzy niebieskim a zielonym. Na pewno podjadę jeszcze za jakiś czas do swojego mechanika na miejscu i sprawdzimy jeszcze raz (przy okazji regulacji zaworów) i będziemy decydowali czy zrzucać głowice czy obserwować.
Auto przejechało wczoraj ze Szczytna do Bielska-Białej samo i bez probelmu, chyba w całym zakupie tego się najbardzie bałem...
Na początek na trasę do baku wlałem STP do czyszczenia wtrysków, w domu już na nowy bak zalałem Archoil AR6900P-Max a do oleju dolałem 200ml AR9100 - ciut podniesie TBN obecnego oleju i doda swoje dodatki borowe które chyba tylko moga silnikowi dobrze robić.
Świece i kable zapłonowe były wymieniane rok temu, silnik pracuje przyzwoicie, ale wydaje mi się że mógłby trochę równiej - narazie pojeżdżę na dodatkach czyszczących, potem najwyżej wtryski może pójdą na stół do profesjonalnego czyszczenia/sprawdzenia? No chyba że to UPG?
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
O proszę, chwilkę była wystawiona, cena dla wielu była zaporowa. Świetnie, że znalazła nowy dom i ktoś będzie ją doprowadzał do ideału. Na wszelkiego rodzaju weekendowe wypady i zloty trudno wymarzyć sobie coś lepszego ;-)
Gratuluję nabycia rasowej Alfy z porządnym silnikiem. Jeśli silnik chodzi nierówno to przyczyną może być źle ustawiony rozrząd- za pomocą nieoryginalnych i niedokładnych blokad. Być może przebija gdzieś cewka zapłonowa, warto popatrzeć na cewki w ciemnościach przy pracującym silniku.
Brawo Leszku,zaskoczyles mnie pozytywnie.
Pieknie sie prezentuje i super silnik ,mialem go kiedys w 164.
Fajny ma dol i lepiej sie nim jezdzi w miejscie niz 24V ,bo nie trzeba tak wysoko krecic.
Pozostaly mi gumy kolektora ssacego od tzw baranow x6 uzywki,sprezentuje Ci za darmo gdybys potrzebowal.
Co do pracy silnika ,one tak maja w kabinie siedzac czujesz minimalne drganie.
Cykanie zaworow tez bedzie wystepowac, bo to 12V i to jest normalne,regulacja zaworow reczna.
Wtryskami sie nie przejmuj,te silniki chodza dobrze na kazdym paliwie ,czasami lepiej 95 niz wiecej octanow.
Jak sie ogarniesz z autem ,pomysl o Q2 jesli nie ma.
Sasiedzi pomysla ze kupiles nowke z salonu.Nie widac tych lat ,to jest swietne w tych samochodach.
Jeszcze raz gratulacje!!!
Ostatnio edytowane przez salatin ; 25-08-2021 o 22:28
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
cena była wysoka w ogłoszeniu, auto też miało być tip-top ale wiaodmo nie było, więc i kupine zostało po innej. czy ciągle za dużej czy okazja to nie wiem, nie potrafię ocenić, kupiłem bo wydawała się najlepszą z kilku które przez 1.5 roku w jakiś sposób bardziej lub mniej prześwietliłem. dużo jest i tak do zrobienia - praca i koszty czekaja. okarze się w trakcie uzytkowania i prac. cieszy oko, cieszy ucho, giulia wylądowała narazie pod chmurką. wiatę muszę budowac...
dzieki, przyglądnę się na tyle na ile mozna zobaczyć z aparatu zapłonowego czy kabli - choć kable nowe są. rozrząd nawyżej dam do ustawienia na nowo, zawory też mimo wszystko/prewencyjnie.
dzięki, jak będziesz w okolicy to zapraszam - 3 lata temu widzieliśmy się ostatni raz. sąsiedzi to chyba zaczną przeklinać bo auto głośniejsze niż moja Giulia na otwartych klapach wydechu haha. nie wiem czy Q2 mi jest potrzebne w tym do czego planuję to auto - komfort na weekendowych przejażdżkach (zamierzam wywalić obecne twarde sprężyny), nie wiem też czy Q2 jest dostępne dla tej wersji - to 5 biegowa skrzynia a jaka to nawet nie wiem jeszcze.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.