Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Temat: Komplikacje po wymianie paska klinowego.

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar maryszkens
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Będzin/Dąbrowa Górnicza
    Auto
    155 1.8 16v FL// BMW 1
    Postów
    1,172

    Domyślnie

    [MENTION=10339]darek2116[/MENTION]
    Jakby były problemy z kontaktem przez forum to daj znać na pw- wyślę ci nr telefonu.

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar maryszkens
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Będzin/Dąbrowa Górnicza
    Auto
    155 1.8 16v FL// BMW 1
    Postów
    1,172

    Domyślnie

    [MENTION=10339]darek2116[/MENTION]
    Jakby były problemy z kontaktem przez forum to daj znać na pw- wyślę ci nr telefonu.

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar maryszkens
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Będzin/Dąbrowa Górnicza
    Auto
    155 1.8 16v FL// BMW 1
    Postów
    1,172

    Domyślnie

    [MENTION=10339]darek2116[/MENTION]
    Jakby były problemy z kontaktem przez forum to daj znać na pw- wyślę ci nr telefonu.

  4. #24
    Użytkownik Znawca Avatar maryszkens
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Będzin/Dąbrowa Górnicza
    Auto
    155 1.8 16v FL// BMW 1
    Postów
    1,172

    Domyślnie

    [MENTION=10339]darek2116[/MENTION]
    Jakby były problemy z kontaktem przez forum to daj znać na pw- wyślę ci nr telefonu.

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Keniq
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16v
    Postów
    50

    Domyślnie

    Odwiedziłem wczoraj firmę Italauto w Katowicach, konkretnie i rzeczowo pozbawiono mnie tam złudzeń tak więc przygotowuję się do operacji pt. przekładka silnika.

  6. #26
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

    Domyślnie

    Jaka diagnoza? Pisałeś o braku kompresji, uszczelka pod głowicą?

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Keniq
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16v
    Postów
    50

    Domyślnie

    Tzn byłem bez GTV-ki tylko po poradę, powiedzieli że oczywiście mogę ją przywieźć ale to raczej będzie strata czasu i pieniędzy. Przy takich objawach jak u mnie szczególnie że po wymianie rozrządu kompresja = 0 (uszczelka również nowa), pasek nie tylko przeskoczył ale narobił szkód (pierścienie, zawory, tłoki etc).
    Ostatnio edytowane przez Keniq ; 23-09-2016 o 19:13

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mattman
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    E0 ROSSO
    Postów
    557

    Domyślnie

    Pierścienie, tłoki.. i to w tym Italcośtam, taki Ci nakreślili scenariusz ?

    Kompresji nie masz przez pokrzywione zawory i to tyle.
    Zawory, może prowadnice zaworowe, kpl. uszczelek góry silnika, planowanie i będzie jak nowa.
    Nie widzę sensu wymiany całego silnika, w dodatku bez rozbierania go, nie dość, że to loteria, to te silniki mają już swoje lata i przebiegi, a i nowe nie grzeszyły trwałością.
    Ostatnio edytowane przez mattman ; 23-09-2016 o 19:39

  9. #29
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał Keniq Zobacz post
    Odwiedziłem wczoraj firmę Italauto w Katowicach, konkretnie i rzeczowo pozbawiono mnie tam złudzeń tak więc przygotowuję się do operacji pt. przekładka silnika.
    Kolego, polecam kontakt na kolegę QBA - http://www.flar-ital.pl/index.php/nasz-adres
    to jest prawdziwy specjalista od naszych silników.

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Keniq
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16v
    Postów
    50

    Domyślnie

    Cytat Napisał mattman Zobacz post
    Pierścienie, tłoki.. i to w tym Italcośtam, taki Ci nakreślili scenariusz ?

    Kompresji nie masz przez pokrzywione zawory i to tyle.
    Zawory, może prowadnice zaworowe, kpl. uszczelek góry silnika, planowanie i będzie jak nowa.
    Nie widzę sensu wymiany całego silnika, w dodatku bez rozbierania go, nie dość, że to loteria, to te silniki mają już swoje lata i przebiegi, a i nowe nie grzeszyły trwałością.
    Dlatego rozważam zakup całej Alfy na chodzie, po przekładce silnika trochę części zostanie na przyszłość. Znalazłem egzemplarz za 2,5 tyś pln. Myślę że remont silnika to podobny jeśli nie większy koszt?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał stanlizak Zobacz post
    Kolego, polecam kontakt na kolegę QBA - http://www.flar-ital.pl/index.php/nasz-adres
    to jest prawdziwy specjalista od naszych silników.
    Dzięki za namiar, napisze do nich zobaczymy co oni mi powiedzą.

Podobne wątki

  1. Rolki paska klinowego
    Utworzone przez trebron w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-06-2016, 22:49
  2. Napiecie paska klinowego
    Utworzone przez Michal74 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-01-2015, 17:02
  3. Piszczenie paska klinowego
    Utworzone przez Fitek w dziale 147
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 15-04-2014, 10:51
  4. Rwanie paska klinowego 1.9 JTD '98
    Utworzone przez harry w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-07-2013, 09:50
  5. [155] Rolka od paska klinowego
    Utworzone przez KUBAS w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 02-03-2009, 19:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory