Przekładka silnika do Gtv Spider 2.0 TS z 1997r. Dawca AR 166 z 2000r.
Silnik ze skrzynią dostał mocowania ze 156. W skrzyni musiałem zmienić dekiel mechanizmu różnicowego na taki z mocowaniami łapy. Poduszki i łapy prawa i lewa ze 156 2.5.
Podporę półosi zostawiłem ze 166 bo ma wyjście na chłodnicę oleju. Problemem okazała się półoś która nie pasowała z GTV 3.0. W gtv środkowa cześć jest dłuższa. Na szczęście okazało się że pasuje ze 166. Lewa z gtv prawa ze 166.
Zwrotnicę są z Lanci Lybry z absem nowego typu. Nowe łożysko i wprasowana piasta na 5 śrub. Tylne zwrotnice przełożone z nowszego gtv z nowym abs. Nowy abs steruje licznikiem prędkości. Pompa abs z asr ze 166.
Wiązka abs i silnika pochodzi ze 166. Po kosmetycznych zmianach pasowały w oryginalne miejsca. Sterownik silnika Me 2.1 trafił w miejsce sterownika od TSa. Najwięcej pracy wymagało umiejscowienie potencjometru pedału gazu. Dospawałem nowe mocowanie na kolumnie kierowniczej. Niestety brak fotki.
Wiązki połączone z miejscach ori łączeń. Bardzo duża jest różnica w licznikach. stary licznik sterował wskaźnikiem paliwa i oświetleniem wnętrza. W nowych tego nie ma. Sterowanie wskaźnika paliwa przełożyłem ze 156.
Węże od nagrzewnicy pasowały, a od chłodnicy kupiłe ori od gtv. Chłodnica została z tsa
Dolot kolanko z rezonatorami ori z gtv, guma do przepustnicy 166. Obudowa filtra powietrza po przeróbkach z tsa. Pompa paliwa ze 166 bez powrotu, pasował cały kosz p&p.
Lewarek biegów ze 166, a linki ze 156 2.5. We wsporniku były otwory technologiczne wystarczyło tylko przykręcić.
Amortyzatory z gtv a dokładniej z Alfy Tommiego Zwrotnice i amorki w 2.0 i 3.0 są inne.
Wydech z nierdzewki z dwoma tłumikami przelotowymi magnaflow i katalizatorwm metalowym również magnaflow. Pierwsza część 57mm reszta 63.5 czyli 2.5 cala
Klimy na razie brak.
Opis mocno ogólny. Na pytania postaram się odpowiedzieć bardziej szczegółowo. Wszystkie prace wykonałem sam w tz wolnych chwilach. Jedynie obstawanie kolektora zajął się sąsiad.
Jest jeszcze kilka rzeczy do ogarnięcia np licznik z ts liczy kilometry a nie pokazuje prędkości i obrotomierz który pokazuje więcej x1.5
Oprócz swapa dołożyłem elektryczny dach, lakier po całości, głośniki hertz esk 165 i 20cm basowy hertz ze wzmacniaczem, moduł ori uchylający szyby z nowszej gtv spider, odświerzenie wnętrza, kompletny remont zawieszenia, Tarcze z przodu 310 z zaciskami brembo.