[GTV] GTV awaryjność

• Autor wątku Autor wątku jakubjjj
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
J

jakubjjj

Guest
Witam.

Od pewnego czasu zastanawiam się czy osoba jak ja może pozwolić sobie na alfę romeo i to taką. Konkretnie chodzi mi o 2.0 tb.
Jak wygląda sprawa awaryjności, cen części - generalnie koszty utrzymania samochodu?
Dodam, że jestem studentem którego byłoby stać na sam zakup tego auta, ale jak wiadomo to tylko niewielka część kosztów. Bardziej chodzi mi o porównanie utrzymania tego samochodu do innych z takim silnikiem i takimi osiągami.

Kolejna sprawa - jestem laikiem w kwestii techniki. Nie potrafię sobie samemu naprawić nic w samochodzie bo po prostu nigdy nie musiałem się tego uczyć. A każdy wie co się mówi na temat awaryjności AR.

Podsumowując - chcę się cieszyć samochodem i nim jeździć a nie podziwiać na parkingu przed domem. Czy jest to możliwe biorąc pod uwagę to co napisałem powyżej ?

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi, bo nie wiem czy po prostu nie szukać innego samochodu.

Jeśli był już podobny wątek to proszę o link.

Pozdrawiam

Kilka podstawowych spraw:
- spalanie benzyny przy delikatnej jeździe to ok 13L/100km przy TB
- ceny części potrafią przerazić (dla przykładu pompa wspomagania 600/700zł)
- pasek od wspomagania Gates 70zł
- naprawa zawieszenia tył (tylko tuleje wahaczy) 600-700zł
- amorki tył 400zł za sztukę
- amorki przód 600zł za sztukę
- awaryjność jak w każdym innym samochodzie o ile dbasz i wymieniasz wszystko na czas oraz oczywiście nie kupisz trupa

Podane ceny to tylko części, znalezienie dobrego mechanika który zna AR to już inna bajka. Teraz sam sobie odpowiedz na pytanie czy Cię będzie stać...

Co do reszty się zgodzę...ALE...spalanie to bez przesady, mi na trasie 200km w jedną stronę udało się zejść poniżej 10 jakimś cudem, a tak normalnie to da się spokojnie do 10 zejść.

---------- Post added at 09:15 ---------- Previous post was at 09:14 ----------