Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Alfa Romeo Spider - 2 aukcje

  1. #1
    Lick
    Gość

    Question Alfa Romeo Spider - 2 aukcje

    Witam, wpadły mi w oko 2 aukcje http://otomoto.pl/alfa-romeo-spider-...C25476320.html i http://otomoto.pl/alfa-romeo-spider-...C26833593.html obydwa samochody bardzo mi się podobają i mieszczą sie w moim przedziale cenowym ale nie znam się na samochodach, doradźcie mi na co mam zwracać uwagę przy oglądaniu tych samochodów, może ktoś z Was zna którąś z tych Alf i może coś o nich powiedzieć ? Wiem oczywiście, że cena tych samochodów jest niska w porównaniu do innych aukcji i nie będę spodziewał się cudów, ale ma to być mój pierwszy samochód

  2. #2
    Użytkownik Ogier Avatar Lukas1020
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    AR 156 2.0TS Sportpack, AR GTV 2.0JTS
    Postów
    180

    Domyślnie

    Mogę powiedzieć że ta srebrna już z 1.5roku wisi na różnych ogłoszeniach na sprzedaż, cena jest dobra, tylko czy faktycznie jest taka zadbana że nikt jej jeszcze nie kupił, ta zielona wydaje się ładniutka z tym że rocznik troszke starszy. Nie daleko ode mnie Kozieglowy. Co do zakupu, jak trafisz zadbana to nie będzie problemu, jedz z kimś kto już ma taki samochód będzie bardziej rozeznany, jak byś jechał do Koziegłów, i będę miał czas to możesz podjechać do mnie pojedziemy zobaczyć.
    Lukas1020

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar fajf
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    AR Spider 2.0TS `97 Hardtop
    Postów
    527

    Domyślnie

    ze zdjec ciezko wywnioskowac cos na temat stanu, srebrna ma wyjatkowy srodek z czerwonymi plastikami no i skóry momo w przyzwoitym stanie, zielona ma jakies samoróbki na siedzeniach co moze swiadczyc o sporym przebiegu, obie mają malowane progi i zderzaki mozliwe ze wszystko...