Strona 21 z 24 PierwszyPierwszy ... 1112131415161718192021222324 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 232

Temat: Eibach vs MTS TECHNIK

  1. #201
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PassionatiPL
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Była 156 1.8 TS Rosso, była AR 156 SW 2.5 V6 Nero i zamieniła się w 3.0 V6 Busso
    Postów
    263

    Domyślnie

    właśnie szykuję się do wymiany zawieszenia na niższe i mam jak narazie do wyboru:

    Vogtland http://racingstreet.pl/sportowe-zawi...7-p-70843.html - 1550 zł

    FK - http://dragon.istore.pl/pl,product,1...eo,156,97.html 1399 zł.

    Jest między nimi spora różnica jeśli idzie o sam komfort jazdy i wytrzymałość?

    a może gwint MTS? http://racingstreet.pl/zawieszenie-g...6-p-11551.html

    Naprawdę ten MTS jest tak kiepski? miał ktoś taki komplet gwintowany od nich?
    Ostatnio edytowane przez PassionatiPL ; 04-09-2014 o 18:22

  2. #202
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Jeśli zastanawiałbyś się nad gwintem MTS to taniej będzie TA Technix a na jedno wyjdzie. Kiepski w jakim sensie?

  3. #203
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PassionatiPL
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Była 156 1.8 TS Rosso, była AR 156 SW 2.5 V6 Nero i zamieniła się w 3.0 V6 Busso
    Postów
    263

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Jeśli zastanawiałbyś się nad gwintem MTS to taniej będzie TA Technix a na jedno wyjdzie. Kiepski w jakim sensie?
    Nawet w tym wątku spotkać można słowa krytyki na temat MTS, trwałość, jakość itd. Ja specem nie jestem, trochę błądzę szukając produktu w dobrej cenie, ale nie chińskiej jakości, na którym spokojnie pojeżdzę kilkadziesiąt tysięcy kilometrów
    jeśli TA Technix (widziałem na aledrogo) nie jest jakąś tragedią chętnie się zdecyduje bo cena jest atrakcyjna, ale życie nauczyło mnie że za jakość się płaci, więc domyślnie ominąłem te produkty.

    Najbliżej mi do Vogtlanda, bo opinie czytałem pochlebne, ale z kolei regulacja by się przydała, choćby w zależności od rozmiaru założonych kół

    Dodam jeszcze, że nie chodzi mi tylko o względny wizualne, bo gdyby tak było wrzuciłbym same sprężyny i dojechał seryjne amortyzatory, a te chcę zmienić również
    Ostatnio edytowane przez PassionatiPL ; 04-09-2014 o 19:17

  4. #204
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    jakość... ciężko mówić o jakości w tym przypadku. zawieszenie jest bardzo twarde, ma duże problemy z wybieraniem nierówności, generalnie do jazdy po mieście się nie nadaje. jak chcesz dobry zestaw, to włóż bilsteina b6/b8 i i eibach prokit, ew bilstein b12.

  5. #205
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Napisałem odnośnie TA-Technix bo to produkty bliźniacze z MTS. Kiedyś nawet można było spotkać amortyzatory z logo jednej formy zaklejone logiem drugiej. Co do wyrobów MTS i TA również naczytałem się różnych opinii. Dużo negatywnych opinii pochodziło od osób, które trafiły na w jakiś sposób wadliwe egzemplarze oraz takich, którzy nigdy tego zawieszenia nie mieli a oceniali produkt jedynie po cenie. Zawsze są jakieś plusy i minusy. Mnie w zawieszeniu MTS (nie gwint) irytuje jazda po kostce brukowej gdyż zestaw nie radzi sobie z szybkim wybieraniem małych nierówności. Eibach radził sobie z tym lepiej. Natomiast w kwestii gwintu to jeździłem autem z TA Technix (nie AR) i efektu tego nie było mimo zawieszenia skręconego dość mocno co mnie lekko zdziwiło.

    W kwestii zawieszenia (nie gwintu) wybrałbym Vogtland, a w kwestii gwintu bym się zastanawiał a w międzyczasie pewnie czaił na jakąś
    promocję.

    MTS mam od ponad 50tys km.

  6. #206
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Bierz vogtlanda i będziesz zadowolony. I kupuj w DE bo taniej.

  7. #207
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PassionatiPL
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Była 156 1.8 TS Rosso, była AR 156 SW 2.5 V6 Nero i zamieniła się w 3.0 V6 Busso
    Postów
    263

    Domyślnie

    Właśnie chwile temu dokonalem zakupu vogtlanda. Zdam relacje z odczuć po zamontowaniu dzięki za wypowiedzi

  8. #208
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Cinekk1988
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Tomaszów Lubelski/Zamość
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD
    Postów
    27

    Domyślnie

    Mam już potwierdzenie, że zawieszenie vogtland od alfy 147 pasuje do GT. Zamówione i czekam na dostawę. Po założeniu na 100% zdam relację dla potomnych Mam jeszcze takie pytanie a mianowicie co potrzebuje jeszcze dokupić aby wymienić przy okazji wymiany amortyzatorów?

  9. #209
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PassionatiPL
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Była 156 1.8 TS Rosso, była AR 156 SW 2.5 V6 Nero i zamieniła się w 3.0 V6 Busso
    Postów
    263

    Domyślnie

    Cytat Napisał Cinekk1988 Zobacz post
    Mam już potwierdzenie, że zawieszenie vogtland od alfy 147 pasuje do GT. Zamówione i czekam na dostawę. Po założeniu na 100% zdam relację dla potomnych Mam jeszcze takie pytanie a mianowicie co potrzebuje jeszcze dokupić aby wymienić przy okazji wymiany amortyzatorów?
    Gdzie zamawiałeś, bo mi po opłaceniu krzyknęli czas dostawy do 4 tygodni, a robię przy aucie przyszły tydzień i nie uśmiecha mi się taki termin długi

  10. #210
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Bierz z DE w tydzien masz w domu.
    Warto pomyśleć o poduszkach amortyzatorow i nowych odsłonach na nie.

Podobne wątki

  1. Eibach Pro-kit w 75
    Utworzone przez radosuaf w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-03-2013, 07:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory