Strona 945 z 945 PierwszyPierwszy ... 445845895935936937938939940941942943944945
Pokaż wyniki od 9,441 do 9,446 z 9446

Temat: Dobra Zmiana

  1. #9441
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2020
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    150

    Domyślnie

    Ciekawy typ ten Kris Nero.
    Uzywa sformułowań: "jesteś fanem", "twój idol".... Ciekawe, dla niego polityka to muzyka, show biznes?
    Przypomnę Krisowi Nero, że żona marszałka Kuchcińskiego brała sobie państwowy samolot (rządowy) do lotów do Rzeszowa i z powrotem, SAMA, w procedurze VIP.
    No ale takich detali to nasz Nero nie dostrzega
    Dwóch miliardów na szczujnię Kurskiego, zamiast na medycynę, nie dostrzega. I ta szczujnia, zwana telewizją publiczną, z naszych podatków, szczuła na opozycję i robiła propagandę sukcesu Dudzie.
    Wojciech Jaruzelski i Jerzy Urban lepiej tego nie robili. PIS jest lepszy.


    › Więcej...: Dobra Zmiana

  2. #9442
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Kris_Nero166
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    701

    Domyślnie

    https://www.tvp.info/43814312/kancel...-kuchcinskiego

    Tutaj masz rozliczenie Kuchcińskiego śmieszku

    https://www.politykazdrowotna.com/54...ecej-pieniedzy

    Tutaj masz ile wydaje się na onkologię

    Na tvp i polskie radio trafią zaległe niecałe 2 mld zł w ciagu 5 lat , na program Tomasz Lis na żywo niestety nie będzie już pieniędzy Dobra Zmiana

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez Kris_Nero166 ; Dzisiaj o 11:04


    wysłane z mojej Noki 3210

  3. #9443
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2017
    Auto
    Alfa
    Postów
    204

    Arrow

    Cytat Napisał Kris_Nero166 Zobacz post
    Tutaj masz rozliczenie Kuchcińskiego śmieszku
    Rozliczenie czego, tego, że latał z Warszawy, przez Rzeszów do Sztokholmu - nie ośmieszaj się PiSowczyku.

    Cyt.:
    " Z dokumentów, do których dotarł portal tvn24.pl wynika, że marszałek Marek Kuchciński odbył co najmniej 109 lotów w ciągu 16 miesięcy. Gdzie i czym latał najczęściej?

    Do dokumentów dotarli parlamentarzyści Platformy Obywatelskiej w ramach kontroli poselskiej w Dowództwie Generalnym Rodzajów Sił Zbrojnych. Obejmują one okres od połowy marca 2018 roku do połowy lipca 2019 roku.

    Z ponad 400 stron dokumentów wynika, że Kancelaria Sejmu zamówiła dla marszałka 47 lotów na trasie Warszawa Okęcie - Rzeszów Jasionka i 56 z Rzeszowa do stolicy.

    Z jakich maszyn najczęściej korzystał marszałek? Ze śmigłowca W-3 Sokół (59 razy). Od lata 2018 roku, kiedy to politycy dostali do dyspozycji samoloty Gulfstreamy G550, został on zamówiony dla Kuchcińskiego 35 razy, a 15 razy do przewozu marszałka wykorzystano samolot CASA C-295M.

    W rozmowie z tvn24.pl gen. Tomasz Drewniak, były inspektor Sił Powietrznych stwierdził, że nie pamięta, by jakikolwiek polityk latał tak często, jak Kuchciński.

    Tłumaczy, że w przypadku lotów o statusie HEAD maszyny trzeba przygotować przed startem, a zajmuje to ok. 4-5 godzin. - Potem trzeba go zaplombować. Status HEAD to też ograniczenia dla innych statków i zadania dla służb. Taki lot się kontroluje podwójnie, albo nawet potrójnie. To oznacza postawienie na nogi kilkudziesięciu osób w całym kraju – wyjaśnia.

    W zamówieniach lotów dla marszałka Sejmu ten termin był używany w 61 przypadków. Dzięki niemu można zamówić lot z wyprzedzeniem krótszym niż 24-godziny. - Nadużywanie tego terminu z zapotrzebowaniu na lot bez uzasadnienia to brak szacunku dla ludzi i traktowanie ich jak niewolników – mówi były inspektor Sił Powietrznych."

    To, jak to jest PiSiorku, że rządowa szczujnia nie potrafiła się doliczyć ponad 20 lotów, a Ty ją przywołujesz jako dowód w sprawie???

    Cytat Napisał Kris_Nero166 Zobacz post
    Tutaj masz ile wydaje się na onkologię
    Czy to znaczy, ze 1,95 miliarda więcej, to w Twoim robolskim mniemaniu, nic?

    Cytat Napisał Kris_Nero166 Zobacz post
    Na tvp i polskie radio trafią zaległe niecałe 2 mld zł w ciagu 5 lat
    Znowu łżesz jak PiS, w perspektywie 5 lat, to ma być 10 miliardów.

    Cyt, za money.pl
    "Podsumowaliśmy wszystkie kroplówki, które trafiły do TVP od początku rządów PiS w 2015. Kwota robi wrażenie - i zbliża się do 4 miliardów - nie wliczając w to państwowych pożyczek.

    Zaczęło się na przełomie 2017 i 2018 r. W ramach nowelizacji budżetu przyznano wtedy mediom publicznym 980 mln zł za "utracone wpływy abonamentowe z powodu ustawowych zwolnień z opłat" z poprzednich siedmiu lat. TVP przydzielono z tego aż 860 mln zł. W 2017 r. TVP z tej puli otrzymała 266,5 mln zł, a w 2018 roku - 593,5 mln zł.

    Rok później media publiczne dostały jeszcze więcej kroplówki - 1,26 mld zł rekompensaty za utracone w latach 2018-2019 wpływy abonamentowe. Znów największym wygranym okazał się Jacek Kurski - TVP zagarnęła z tego aż 1,12 mld.

    Ile z najnowszej, 2-miliardowej kroplówki, trafi do TVP? Jeśli tendencja się utrzyma, a wszystko na to wskazuje, to zdecydowaną większość. A więc cała pomoc "abonamentowa" dla TVP od państwa za rządów PiS będzie kosztować podatnika blisko 4 mld zł. Ale to jeszcze nie wszystko.

    Telewizja może nie tylko liczyć na rekompensaty, ale też na państwowe pożyczki. I tak w połowie 2017 r. TVP uzyskała 800 mln zł pożyczki z Funduszu Reprywatyzacyjnego, który wchodzi w skład Skarbu Państwa. Pieniądze miały trafiać do firmy do połowy 2019 roku.

    Hojność Skarbu Państwa okazała się jednak w tym przypadku nawet zbyt duża, jak na potrzeby telewizji. TVP wykorzystała ostatecznie 350 mln zł z tej puli. - Nie wzięliśmy całej dostępnej kwoty, nie skorzystaliśmy w pełni z drugiej transzy, ponieważ nie wymagała tego sytuacja finansowa - opowiadał serwisowi wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, ówczesny wiceprezes TVP."

    Czekam teraz na zestawienie, ile "media publiczne", dostały od rządu PO + PSL, w latach 2007 - 2015, bo wg mnie nic, ale oczywiście, mogę się mylić.

    Cytat Napisał Kris_Nero166 Zobacz post
    Tomasz Lis na żywo niestety nie będzie już pieniędzy
    Za to jest na Wolskiego, Ogórek, Ziemkiewicza, Karnowski brotchers, Semkę, Sakiewicza, Rachonia - już nawet ultras Terlikowski, nie chce u Was występować.
    Ostatnio edytowane przez dragon65 ; Dzisiaj o 11:37

  4. #9444
    Użytkownik Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,147

    Domyślnie

    Uwaga:
    wraca sprawa katastrofy pod Smoleńskiem.

    Złamano hasło do dokumentów z analizy wypadku.

    Więcej na ten temat tutaj:
    https://sekurak.pl/poufne-dokumenty-...ybclxXLOZnPMGA

    Ciekawe czy to prawda, czy prowokacja.
    ... large brakes, turbos, alu rims, aero…everything large as if there was something small to compensate for.

  5. #9445
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Kris_Nero166
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    701

    Domyślnie

    Platforma Obywatelska obiecywała odpolitycznienie mediów, jednak w 2010 roku, dzięki głosom koalicji PO-PSL w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji znalazło się dwóch byłych członków PO, jeden były członek PZPR, jeden członek Stowarzyszenia Ordynacka i jeden polityk PSL-u. Oto jak wyglądały „odpolitycznione” media podczas rządów Platformy Obywatelskiej:
    – W 2011 roku Paweł Miter dokonał prowokacji, wysyłając maila do Włodzimierza Ławniczaka, prezesa TVP, w którym podszywał się pod Jacka Michałowskiego, szefa Kancelarii prezydenta Bronisława Komorowskiego. W mailu przekazywał rzekomą prośbę od Bronisława Komorowskiego o stworzenie programu, gdzie „forum do wypowiedzi miałoby w całości młode pokolenie (od 25- do 35-latków), które w Polsce interesuje się sytuacją społeczną, polityczną itp.” W mailu sugerowano również osobę, która taki program miałaby stworzyć, a był nią właśnie Paweł Miter.
    Odpowiedź na maila przyszła jeszcze tego samego dnia. Zaproszono Pawła Mitera na spotkanie, prowadzono z nim rozmowy o programie. Kolejne fałszywe maile z Kancelarii sugerowały ogromną kwotę wynagrodzenia miesięcznego 17 tys. zł, ale ostatecznie stanęło na kwocie 13 tys. zł, a także 5-7 tys. zł za każdy odcinek. Podpisano z Pawłem Miterem trzymiesięczną umowę na kwotę 39 tys. zł. Paweł Miter dostawał do dyspozycji samochód z kierowcą, otrzymał VIP-owską przepustkę. Dopiero po pewnym czasie i zaawansowanych pracach przy programie zorientowano się, że Paweł Miter nie jest nawet dziennikarzem, a tym bardziej dziennikarzem rekomendowanym przez Kancelarię prezydenta.
    – O tym czy media podczas rządów Platformy Obywatelskiej były odpolitycznione może świadczyć fakt, że zabraniano dziennikarzom zadawania pytań. Jeden z reporterów PAP podczas wizyty Donalda Tuska w Izraelu chciał zapytać premiera o zapowiedzianą, także w Jerozolimie w kwietniu 2008 roku ustawę reprywatyzacyjną. Szef rządu mówił wtedy, że powstanie ona w ciągu kilku miesięcy. Minęły trzy lata i nadal jej nie było. Treść pytania, jeszcze przed jego zadaniem poznał Tomasz Arabski, szef Kancelarii Premiera, który próbował skłonić dziennikarza do zmiany pytania. Gdy to mu się nie udało zadzwonił do szefa Polskiej Agencji Prasowej. Po kilku minutach reporter otrzymał telefon od swojego szefa, który zakazał mu zadawania pytania o ustawę reprywatyzacyjną. Pytanie nie padło.
    – Jeden z prekursorów dziennikarstwa śledczego w Polsce, Jerzy Jachowicz, któremu w 1990 roku nieznani sprawcy podpalili mieszkanie, a w pożarze zginęła jego żona, został skazany za komentarz w prasie dotyczący byłego esbeka płk Ryszarda Bieszyńskiego. Komentarz nawiązywał do wyprawy Ryszarda Bieszyńskiego do Chicago, gdzie pojechał bronić Edwarda Mazura, którego polskie państwo oskarżyło o zlecenie zabójstwa gen. Marka Papały. Znajomość między płk. Bieszyńskim a Edwardem Mazurem trwała co najmniej od połowy lat 80-tych, kiedy to Edward Mazur był tajnym współpracownikiem Bieszyńskiego.
    Komentarz sugerował, iż wyprawa do Chicago płk. Ryszarda Bieszyńskiego nie była prywatną wycieczką, ale jakaś grupa zainteresowana była najprawdopodobniej tym, aby do ekstradycji Edwarda Mazura nie doszło. Płk. Ryszard Bieszyński oskarżony też był w procesie o przekroczenie uprawnień, proces ten ciągnął się latami. Natomiast Jerzy Jachowicz został skazany błyskawicznie, otrzymał też bardzo wysoką karę 16 tys. zł. W 2012 roku Jerzy Jachowicz został od tego wyroku ułaskawiony przez prezydenta Bronisława Komorowskiego.
    – Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, której przewodniczył wieloletni członek PO Jan Dworak ogłosiła konkurs na programy telewizyjne na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Jednym ze zwycięzców była firma ATM Grupa, której członkowie zarządu wpłacali w 2007 roku darowizny na Fundusz Wyborczy Platformy Obywatelskiej. Była to kwota przynajmniej 38 tys. złotych.
    9 grudnia 2008 roku spółka podpisała też warty 13 mln zł kontrakt z TVP na realizację pierwszej serii odcinków serialu „Tancerze”, a w styczniu 2009 roku serwis branżowy mediafm.net poinformował, że ATM Grupa zawarła umowę z rządową Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości na dotację projektu „Kompleksowo wyposażone nowoczesne studio filmowo-telewizyjne do produkcji w technologii XDCAM-HD”. Dotacja PARP przyznana ATM opiewała na prawie 31 mln zł. ATM Grupa realizowała też orędzia premiera Donalda Tuska. Za stworzenie krótkiego materiału spółka otrzymała kilkanaście tysięcy złotych.
    – Sejm odrzucił sprawozdanie KRRiT za 2010 rok i do skrócenia kadencji rady brakowało decyzji prezydenta Bronisława Komorowskiego, który uchronił ją przed rozwiązaniem argumentując, że powinna ona „pełnić rolę kontrolera mediów publicznych w okresie kampanii wyborczej”. „Jak jej nie będzie, no to wszyscy: hulaj dusza bez kontusza”. Jednak z ustaleń tygodnika Wprost wynikało, że o decyzji głowy państwa przesądziły ekspertyzy prawne, które miały odpowiedzieć na pytanie, czy w przypadku rozwiązania KRRiT prezydent będzie mógł powołać Jana Dworaka i Krzysztofa Lufta do kolejnego składu Krajowej Rady. Dodatkowo sprawdzono też czy Dworaka i Lufta w kolejnym rozdaniu będzie mógł powołać nie prezydent, ale Sejm. W obu przypadkach odpowiedzi prawników były negatywne.
    – Ministerstwo Spraw Zagranicznych naciskało na szefową „Wiadomości” w TVP, aby wysłała z Lechem Wałęsą do Tunezji innego reportera, ponieważ do wskazanego do wyjazdu resort nie miał zaufania. Chodziło o Piotra Góreckiego, który dla TVP relacjonował m.in. rewolucje w Egipcie i Tunezji. Do Małgorzaty Wyszyńskiej zadzwonił rzecznik MSZ Marcin Bosacki, który wcześniej pracował w „Gazecie Wyborczej”. Rozmowa zakończyła się awanturą i stanowczym oporem Małgorzaty Wyszyńskiej, która według świadków zwracała rzecznikowi uwagę, że nie tak wygląda odpolitycznianie mediów. Piotr Górecki do Tunezji poleciał.
    – Szymon Majewski, satyryk występujący w TVN został ze stacji zwolniony. Jak stwierdził później w wywiadzie dla „Wprost” dyrektor programowy TVN Edward Miszczak – Szymon Majewski został zwolniony ponieważ „chciał się śmiać nie tylko ze strasznego Kaczora, ale również z PO”:

    Takie są prawa rynku: wszyscy, którzy zawodzą, wylatują. On się sprawdzał, kiedy emocje leżały na ulicach. Ale lemingi nie chcą, żeby się specjalnie śmiano z Platformy Obywatelskiej.

    – Andrzej Wajda podczas prezentacji komitetu honorowego kandydata na prezydenta Bronisława Komorowskiego powiedział: „Mamy przyjaciół w TVN, wspiera nas też druga prywatna telewizja”.
    – Wspomniany wcześniej Paweł Miter zawiadomił prokuraturę o możliwości nacisków i przekroczenia uprawnień przez pracownika kancelarii premiera ws. umorzenia śledztwa dotyczącego tzw. afery hazardowej. Po przesłuchaniu w prokuraturze Paweł Miter powiedział prasie, że przedstawił prokuraturze dowody na naciski ws. umorzenia śledztwa dotyczącego afery hazardowej. „To dowody na to, że szef kancelarii premiera Tomasz Arabski naciskał na szefa Krajowej Rady Prokuratury Edwarda Zalewskiego.” Dowodem miały być maile ze skrzynki służbowej Tomasza Arabskiego, a informacje te miały się znaleźć w posiadaniu Pawła Mitera od osoby związanej z Kancelarią Premiera Donalda Tuska.
    – Paweł Miter był też autorem prowokacji po wybuchu afery Amber Gold. Podając się za urzędnika kancelarii Donalda Tuska, zadzwonił do prezesa Sądu Okręgowego w Gdańsku Ryszarda Milewskiego. W rozmowie sędzia prosił o instrukcje, czy przyspieszać posiedzenie sądu ws. aresztu Marcina P., prezesa Amber Gold. Paweł Miter jako asystent szefa Kancelarii Premiera Tomasza Arabskiego, ustalił z Ryszardem Milewskim zarówno datę posiedzenia sądu ws. zażalenia obrońcy Marcina P. Łukasza Daszuty na areszt szefa Amber Gold, jak i umówił spotkanie Ryszarda Milewskiego z premierem Donaldem Tuskiem.
    Paweł Miter został zatrzymany w tej sprawie 14 marca 2014 roku, mimo, że już w lipcu 2013 roku złożył zeznania, a wcześniej Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze ustaliła, że „autor prowokacji wobec b. prezesa Sądu Okręgowego w Gdańsku Ryszarda Milewskiego nie działał w celu uzyskania korzyści, a publikacji treści rozmowy nie można uznać za pomówienie”. Śledczy wysłali jednak w marcu za Pawłem Miterem list gończy i złożyli wniosek do sądu o 14-dniowy areszt.
    – Telewizja TVN otrzymała od Ministerstwa Spraw Zagranicznych, na zrealizowanie programu „Tu Europa”, 600 tys. euro. Ministerstwo opublikowało też specjalny 130-stronicowy podręcznik pt. „Jak pisać o Funduszach Europejskich”. Znajdowały się w nim wszelkie możliwe porady dla dziennikarzy: od merytorycznych uwag związanych z europejskimi dotacjami, po sugestie dotyczące wyglądu artykułów i telewizyjnych programów, a nawet wskazówki dotyczące stosowanego języka i ortografii.
    Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego sponsorowało natomiast audycję TVN „Xsięgarnia” prowadzoną przez Agatę Passent i Filipa Łobodzińskiego, ze stałymi felietonami Michała Komara i Michała Rusinka byłego asystenta Wisławy Szymborskiej. Na ten program przeznaczono w 2013 roku 240 tys. zł, a w 2014 roku 300 tys. zł. TVN otrzymał też w formie kosztów publikacji reklam oraz emisji materiałów promocyjnych ponad 3 mln zł. z dolnośląskiego Urzędu Marszałkowskiego.
    – Monitoring Fundacji im. Stefana Batorego prowadzony podczas kampanii wyborczej w 2011 roku . wskazał wyraźnie, że najczęściej ukazywanym w pozytywnym świetle we wszystkich głównych serwisach informacyjnych był Donald Tusk. Prawie jedna czwarta materiałów mu poświęconych miała wydźwięk pozytywny. W pozostałym czasie pokazywano go głównie neutralnie (73,9%). Także PO była partią najczęściej pokazywaną w przychylny sposób. Głównie przez stacje komercyjne: Polsat i TVN.
    – „Raport o politykach” pokazujący zestawienie czasu wystąpień polityków w programach Telewizji Publicznej pokazał jak uprzywilejowana w mediach była Platforma Obywatelska. Przykładowo w okresie od 1 do 30 marca 2014 roku tylko w TVP1 całość czasu antenowego przeznaczonego dla polityków wynosił niespełna siedem godzin. Połowę tego czasu poświęcono PO, która miała 199 wystąpień o łącznym czasie 3 godzin i 9 minut, natomiast Prawo i Sprawiedliwość zaledwie 75 wystąpień o łącznym czasie 1 godziny i 10 minut.
    – Ministerstwo Kultury skierowało do konsultacji nową ustawę medialną, z której założeń wynikało, że każdy przedsiębiorca zostanie zmuszony do zapłacenia opłaty audiowizualnej, niezależnie od tego, czy posiada radio lub telewizor. Osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą miałyby płacić około 10-20zł miesięcznie, natomiast przedsiębiorstwo, które zatrudnia ok. 50 osób, już około kilkaset złotych miesięcznie. Dzięki nowej opłacie od samych samo zatrudnionych publiczne media miałyby dostać od 266 do 532 milionów złotych. Nowa opłata audiowizualna nie miała ominąć także fundacji, stowarzyszeń i organizacji społecznych. Niezależnie od liczby członków, wszystkie miałyby obowiązek uiszczenia opłaty na podstawowym poziomie.
    – Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zgodził się, aby Polskapresse odkupiła od Mediów Regionalnych należących do brytyjskiego koncernu Mecom wszystkie jego gazety lokalne, tygodniki i portale internetowe. Decyzją polskiego urzędu powstał w Polsce, także regionalnej, niemiecki monopol informacyjny. Ta decyzja oznaczała, że w niemieckich rękach znalazło się 90% czasopism i portali internetowych w regionach głównie zachodniej i północnej Polski.


    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


    wysłane z mojej Noki 3210

  6. #9446
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2017
    Auto
    Alfa
    Postów
    204

    Domyślnie

    Pytałem o finanse - czy za czasów rządów PO + PSL, media narodowe, były wspierane z budżetu państea, a więc staraj się PiSać na temat.

    PiSowska KRRiTV, zwróciła uwagę, na paski w TVPiS, które "mogły worowadzać w błąd", PiSowki Sąd Najwyższ, który stwierdzał ważność wyborów, w łamańcu logicznym, również zarzucił TVPiS stronniczość, OBWE, stwierdziła stronniczość mediów narodowych, to kłamca Jacek Kurski stwierdził, że Duda wygrał dzięki TVPiS - kto jeszcze ma Wam powiedzieć, że "jesteście pijani", żebyście wreszcie "poszli spać"?

Podobne wątki

  1. Dobra lakiernia?
    Utworzone przez radosuaf w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-09-2012, 23:09
  2. Czy to dobra cena???
    Utworzone przez Mati87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 21-06-2012, 17:21
  3. Dobra Alfa czy nie??
    Utworzone przez DASERT w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 24-12-2011, 22:55
  4. zbieznosc czy dobra?
    Utworzone przez bmw535i89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-07-2009, 12:13
  5. [146] Dobra Panowie, już prawie OK, ale...
    Utworzone przez QBUS w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-12-2007, 21:05

https:m.youtube.comwatchv=kBwg66eA6-8

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory