Kupiłem żarówki night breaker plus , jest znaczna poprawa w jasności świecenia lamp ale w warsztacie doradzili aby usunąć nalot z lamp to będzie jeszcze lepiej .
Kupiłem żarówki night breaker plus , jest znaczna poprawa w jasności świecenia lamp ale w warsztacie doradzili aby usunąć nalot z lamp to będzie jeszcze lepiej .
Polerka kloszy. Najpierw lecisz papierem wodnym od 800 do 2500 (3000) na mokro, a potem odrobina dobrej pasty polerskiej (menzerna, scholl, itd.) ręcznie na szmatce i wyciągniesz na kryształ.
猫"Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Mam rozumieć , że z plastikowymi kloszami też mi sie uda ?
wysłane z nokii 6310i
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
Pewnie tylko aby nie przesadzić
Mam pastę TEMPO - Będzie dobra ??
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
Przede wszystkim z kloszami plastikowymi.
Nie. Pasta tempo nadaje się jedynie na śmietnik. Potrzeba na prawdę odrobiny pasty - kropki wielkości groszku na jedną lampę. Jak ktoś z Poznania to tyle na polerkę dwóch lamp mogę odstąpić.
猫"Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Ok rozumiem - napisz konkretnie typ pasty -np. menzerny scholla jest kilka rodzai.
a coś takiego ?
http://allegro.pl/pasta-polerska-pol...695777554.html
Ostatnio edytowane przez cinas ; 20-10-2014 o 17:03
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
Jak masz możliwość to obleć lampy najpierw pastą tnącą a potem finiszującą - ja lampy robiłem menzerną 500 i 3000 i zawsze wychodziło świetnie, ale możesz brać np. 400 i 3000, 500 i 2500, itd.
猫"Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Tak na początek, to mógł kolega podać, jakich lamp to dotyczy... W Gaz'ie 69 są na pewno szklane (takie auto ma w profilu). W większości AR są z poliwęglanu a to jednak różnica. Inna sprawa, że polerowanie ręczne to sobie można między książki raczej wsadzić (szczególnie przy szkle). Nawet robiąc to przy prędkości 400-500 obr/min maszyną mamy "symboliczną" przewagę nad dłońmiJest cała masa informacji na ten temat, (łącznie z filmami na YT) i nie widzę sensu pisania następnego kompendium wiedzy w tej kwestii. Mogę jeszcze dodać, że szkło najlepiej ścierać specjalnymi krążkami a na koniec polerować sproszkowanym tlenkiem ceru.
Tlenek ceru mam, mogę odstąpić na kpl lamp. Poliwęglanowe to tylko mechaniczna polerka, potem okleić folią ,,Belfrową''![]()
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest