Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy 12345678
Pokaż wyniki od 71 do 74 z 74

Temat: Pielęgnacja skóry

  1. #71
    WinnieThePooh
    Gość

    Domyślnie

    Podepnę się pod temat. Nie mam żadnego doświadczenia z tapicerką skórzaną. Kupiłem sobie pierwsze autko z takową. Skóra jest w stanie dobrym, ale mam wrażenia lekko zaniedbanym. Nie jest popękana, ale jest sucha, pewnie mocno brudna. chciałbym to ogarnąć. czy możecie mi polecić jakieś dobre środki do tego i procedurę co i w jakiej kolejności robić? czy też nie ryzykować, że jeszcze bardziej napsuję i oddać auto do autodetalingu, a później już tylko dbać?

  2. #72
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2016
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd 16V
    Postów
    609

    Domyślnie

    Możesz to sam zrobić. Dziecinnie proste. Jest wiele preparatów do skóry, zwykle w postaci piany, dzięki czemu nie przemoczysz tapicerki. Nakładasz piankę na szczoteczkę, szczotkujesz fragment skóry, przecierasz ściereczką. I tak dalej..
    Ja używam Kecav do czyszczenia, szczoteczka colourlock, a do konserwacji po czyszczeniu (gdy tapicerka całkowicie wyschnie) Tenzi Detailer Skóra Impregnacja.
    Możesz też używać preparatu do czyszczenia colourlock, ale jest sporo droższy od Kecav. Podobno dobre też są środki do czyszczenia od Tuning Kingz. Jest też sporo filmów instruktażowych na necie dotyczących czyszczenia skórzanej tapicerki.
    Poradzisz sobie

  3. #73
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Mumins
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Jest: 166 3.0 CF2 Sportronic; Syfik UFO. Były: 166 '02 2.4JTD, 166 '05 2.0TS Q2
    Postów
    472

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adam_P Zobacz post