Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Częstochowa - gdzie sprawdzić przed zakupem mod 147jtd ?

  1. #1
    mike
    Gość

    Domyślnie Częstochowa - gdzie sprawdzić przed zakupem mod 147jtd ?

    Witam , jadę zaraz na wstępne oględziny AR 147 w okolice Częstochowy , mam pytanie , nie znam się kompletnie na tych autach
    więc chciał bym oczywiście jeżeli oględziny moje wstępne będą pozytywne sprawdzić auto przez zakupem , jeżeli się zdecyduje to umówię
    się na środę/czwartek , czy ktoś to z forum mógł by mi pomóc wiedzą oraz miernikiem ? wiem , że nic nie ma za darmi i licze się z tym
    Pozdrawiam Mike

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    możesz wpaść do nas na warsztat.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  3. #3
    mike
    Gość

    Domyślnie

    Dziekuję , wpadnę jak się zdecyduję na zakup a powiedziałem sprzedawcy że we wtorek mu oddzwonię , więc tak , byłem na oględzinach , 200km w dwie strony ale nie wnikam w to bo nie miałem zamiaru dzisiaj kupić a jedynie zobaczyć , przejechać się i co mnie zdziwiło to że strasznie niskie te 147 jak dla mnie ale sprzedawca coś mi wspomniał o obniżonym zawieszeniu , jechałęm to wszystko ładnie , nic nie stuka , kierownica prosto nie telepie ale mam pytanie , dlaczego sprzęgło bierze przy samej podłodze - no prawie przy samej czy tak ma być ? sprzedawca mi powiedział że tak było jak kupowali 3 lata temu i tak zostało bo siostra się przyzwyczaiła , dam link do ogłoszenia , zbiłem z ceny troszkę ale muszę zasiągnąć opinii , jeżeli się zdecyduję to chciał bym gdzieś sprawdzić lakier , umyć je bo było jak z trasy i nie wszystko można było zobaczyć - napisz mi co z tym sprzegłem ? w koncu prawie 15tyś zł za 01r to nie jest mało