Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Instalacja AG do 1.6 TS

  1. #1
    agniecha
    Gość

    Domyślnie Instalacja AG do 1.6 TS

    Witajcie
    jako, że jestem zielona to proszę o opinię. Posiadam Alfe 147 1,6TS zdecydowałam się ja "zagazować" ponieważ pali mi jak smok 13l.
    Gazownik którego wybrałam zaproponował mi instalacje AG z wtryskami Hana cena 2500zł. Tylko mi to kompletnie nic nie mówi Macie może jakieś doświadczenie z tą instalacją?

  2. #2
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Też pierwsze słyszę o takiej instalacji.
    Ale zadaj te pytanie w dziale LPG może ktoś coś wie.
    Moja Bella

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Koleżanko jak pali Ci 13 litrów to o jakieś 2 za dużo.. sprawdź pod kompem czy nie masz błędów przepływki albo sondy lamba którejś? w jakim stanie świecie, przewody WN i filtr powietrza ?

    Mój 1.6 w pewnym momencie podchodził pod 15L.. z początku myślałem że ostro depczę.. ale to gunwo prawda.. po kilku prostych wymianach świec, przepływki, przewodów WN i filtra powietrza spadło do 13L ale nadal był błąd sond lambda to po ich wymianie spało do 11-12L.. potem okazało się wprawdzie jeszcze że miałem zawory mega zużyte i paliwo uciekało górą i też stąd podwyższone spalanie.. ale po wszystkim da się zejść w mieście do 9-10L przy lekkiej jeździe bardzo.. w trasie 7-8L.. a przy mocniejszej jeździe w mieście 10L i w górę do 11 albo czasem ale rzadko 12..