Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: STAG 4 wykres regulacje. Wskazówki i uwagi.

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar turek1601
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Pruszków, Ostrołęka
    Auto
    147 1,6 105km
    Postów
    388

    Domyślnie STAG 4 wykres regulacje. Wskazówki i uwagi.

    Wita. Jeżdżę na lpg od roku. Silnik 1,6 105km. Po wymianie filtrów w warsztacie gdzie montowana była instalka i ponownej kalibracji i ustawieniu przez gaz-mana alfie w wyższych przedziałach obrotów brakowało tchu, oraz wyrzucało błędy wtrysków w fes.
    jako że daleko mam do tego warsztatu(zakładałem w ostrołęce) i bywam tylko w weekendy postanowiłem zaopatrzyć się w kabelek program staga i moim oczom ukazał się wykres(niestety nie zrobiłem print screen) rozjechany linie oddalone były od siebie o 1-1,5.
    Zrobiłem autokalibrację, zebrałem mape pb i lpg i oto wynik:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	mapa 1.png
Wyświetleń:	969
Rozmiar:	57.9 KB
ID:	131239Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	mapa 2.png
Wyświetleń:	712
Rozmiar:	82.8 KB
ID:	131240Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	mapa 3.png
Wyświetleń:	806
Rozmiar:	49.8 KB
ID:	131241Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	mapa4.png
Wyświetleń:	919
Rozmiar:	63.5 KB
ID:	131242
    Silnik pracuje poprawnie. Nie szarpie, nie dusi się. Spalanie lpg nie znam. Do tej pory było lpg 11-12L w trybie 50/50

    Wykresy wyglądają o niebo lepiej. Teraz prośba do was: co byście zmienili poprawili?
    Dodam że jeżdżę raczej na wyższych obrotach przeważnie 2-5tyś czasem do odcinki. Prędkość podróżna 140 przy 4,2 tyś obr.
    Wtryski lpg niebieskie OMVL
    Ostatnio edytowane przez turek1601 ; 13-05-2014 o 11:53

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    -------
    Auto
    ------------
    Postów
    201

    Domyślnie

    Zarejestruj się tutaj >KLIK< , a na pewno uzyskasz o wiele lepsze odpowiedzi niż tutaj.