Czy warto tą instalację?

burton

Nowy
Auto
Alfa 156 1.6 TS
Witam , mam pytanie- czy instalacja gazowa AG Centrum Compact z wtryskiwaczami Valtek (cena instalacji 2100 zł) będzie dobra do Alfy 156 1.6 TS ? Czy może warto dołożyć 200zł i za 2300zł zamontować też AG Centrum z wtryskami Magic ? Taka jest oferta w Chrzanowie, chyba że ktoś może polecić w dobrej cenie instalacje gazową Jaworzno/Kato/Chrzanów? Chciałbym w miarę bezproblemowo i tanio jeździć, bez jeżdżenia po serwisach co chwilę :)
Z góry dzięki i pozdrawiam :)

Valteki to porażka , odpuść . Davanti Katowice zadzwoń i załóż u nich znają się na rzeczy , bardzo polecani na forum LPG

Okej dzięki :) Wybaczcie, ale nie znam się na gazowaniu samochodu, stąd jeszcze pytanie odnośnie tego Davanti: Czy Stag 4 PLUS byłby dobrym rozwiązaniem? I jakie wtryskiwacze i reduktory do tego? Bo z tego co widzę w ofercie pisze o samym sterowniku, nie ma nic na temat wtryskiwaczy. Nie ukrywam że chciałbym złożyć gaz do 2400 złotych :)

EDIT: http://www.davanti.com.pl/instalacje-gazowe/stag.html - żeby nikt szukać nie musiał :)

Kolego zadzwoń do nich powiedz ze jesteś z lpg forum powiedz jakie masz autko silnik i oni coś dobiora . Wtryski hana mogą doradzić bo to dobre wtryski

Wiem że czasami jest tak że budżet jest mocno napięty i chcemy się zmieścić w pewnej określonej kwocie.
Ale weź pod uwagę to że często dołożenie tych 2-3 stówek może zaowocować bezawaryjnością, więc nie patrz przy montażu tak bardzo na koszt.
Mam zakład który mogę polecić i montowałem tam już kilka instalacji, do alfy też będę zakładał za miesiąc, koszt 2500zł mieści się w Jastrzębiu gdybyś był zainteresowany.

Compact + hana reduktor spokojnie wystarczy alaska. Pod warunkiem prawidłowej konfiguracji ustawień korekt po temperaturze i ciśnieniu. Od Maja 2014 masz gwarancja 36 mies.

Mam zakład który mogę polecić i montowałem tam już kilka instalacji, do alfy też będę zakładał za miesiąc, koszt 2500zł mieści się w Jastrzębiu gdybyś był zainteresowany.