Pokaż wyniki od 51 do 60 z 65
-
28-02-2007, 16:22 #51
acha czyli dopiero III generacja to sekwencja?
› Więcej...: jak masz instalacje i jak dzialałukasz155
-
-
28-02-2007, 16:27 #52
- Dołączył
- 10 2005
- Mieszka w
- Koszalin, Gdynia
- Auto
- Ducati Monster M600
- Postów
- 2,907
To może tu rozpisze. Będzie dla potomności
I - instalacja z mikserem na dolocie bez komputera.
II - instalacja z mikserem na dolocie z komputerem podlaczanym pod sonde lambde
III - instalka wtrysku w fazie gazowej, jednopunktowa
IV - instalka wtrysku w fazie gazowej - sekwencja.
V - instalka wtrysku gazu w fazie cieklej, wielopunktowo.Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
-
28-02-2007, 17:03 #53
- Dołączył
- 08 2006
- Mieszka w
- Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
- Auto
- AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
- Postów
- 1,003
no i jako uzupełnienie ostatniego postu dodałbym tylko że w generacjach I do IV gaz dopływa do silnika samoczynnie (tzn pod wpływem ciśnienia fazy gazowej) a w V generacji jest w zbiorniku gazu elektryczna pompa (odpowiednik elektrycznych pomp paliwa w benzynowych instalacjach wtrysku) która pompuje gaz w fazie ciekłej do silnika, tam jest regulator ciśnienia gazu i przewodem powrotnym nadmiar gazu wraca z powrotem do zbiornika. (powrotu w generacjach I-IV nie było).
poza tym z całą resztą zgadzam się z Majkelem.
"żeśmy se powyjaśniali wątpliwości..."
ja jestem bardzo napalony na nowinki, i taką V generacje bym se walnął do swojej ar 33, ale V generacja jest jednak droga i niestety trochę upierdliwa w eksploatacji. no to jest suuper bajer i fuuul wypas instalacja - wtryskiwanie gazu w fazie ciekłej, schładzanie tym samym mieszanki zasilającej itd. duzo zalet ale instalacja ta bywa dokuczliwa w eksploatacji.
IV generacja np STAG 300 w zupełności wystarczy. można w niej grzebać i tuningować samemu, żeby tylko był czas i pieniądze....Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl
-
01-04-2007, 11:50 #54
- Dołączył
- 03 2007
- Mieszka w
- Łódź
- Auto
- AR 156 SW 2,4 JTDm, byly: AR 156 SW 1,9 JTDm; AR 145 1,6 TS
- Postów
- 42
Witam
Niedawno zalozylem wloska instalacje sekwencyjna do Alfy 145 1,6 TS i od razu zauwazylem zdecydowanie gloszniejszy silnik. Wczesniej do obrotow 3,5K byl bardzo cichutki - teraz wystarczy 2K i czuje sie jakbym jechal ciagnikiem
Poziom oleju jest ok - dolalem do pelna - niestety nadal to samo.
Znajomy myslal ze mam disla!!
Czy podczas instalacjo cos spiepszyli - na benzynie jest tak samo.
Pozdrowienia
-
01-04-2007, 11:55 #55
-
01-04-2007, 11:58 #56
- Dołączył
- 03 2007
- Mieszka w
- Łódź
- Auto
- AR 156 SW 2,4 JTDm, byly: AR 156 SW 1,9 JTDm; AR 145 1,6 TS
- Postów
- 42
-
02-04-2007, 16:39 #57
-
02-04-2007, 20:44 #58
- Dołączył
- 03 2007
- Mieszka w
- Łódź
- Auto
- AR 156 SW 2,4 JTDm, byly: AR 156 SW 1,9 JTDm; AR 145 1,6 TS
- Postów
- 42
To chyba nie przez instalacje.
Po przygazowaniu i zdjeciu nogi z gazu slychac dziwny dzwiek - cos w rodzaju rezonansu. Trzeba bedzie pojechac na kanal i obejzec silnik.
-
05-04-2007, 11:44 #59P.A.Gość
Takie czasy ehh
Czasy są takie iż do Alfy nawet gaz trzeba założyć, ale nic to... Właśnie stuknęły 2K km na gazie BRC sequent 24. Jest to dobra instalacja i w mojej 156 1,6 spisuje się nieźle - osiągi nie różnią się od zmierzonych na benzynce ale to kwestia ustawień, spalanie średnie na poziomie 9,5 l/100 podczas jazdy w przewarzającej części na małych dystansach (~12 km) podczas gdy benzyny piła 8,5l/100. Instalacje taką używałem wcześniej w Seicento - po przejechaniu 50K km nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów dlatego zdecydowałem się na taką samą. Jedyny mankament to krótki zasięg 250 km na zbiorniku to trochę mało ale jakoś się przyzwyczaiłem...
Mam prośbę jeśli macie podobne silniki podajcie spalanie będę sięmiał do czego odnieść... :mrgreen: -pozdrawiam!
-
12-04-2007, 13:29 #60vito100Gość
Witam,
u mnie siedzi włoska sekwencja :-) Nazwa wyleciała mi z głowy...
Jeśli chodzi o osiągi, to nie odczuwam różnicy.
Może dlatego, że akurat ten typ samochodziku :-) tak rwie do przodu....
Spalanie jest o około 2 litry większe niż benzyny. Czyli miasto 14-15, trasa 10-11...
Jedyny mankament jaki zauważam, to lekkie szarpanie przy jeździe ze stałą ilością obrotów silnika... Np. jadę 140 km/h nie przyspieszając, ani nie hamując, da się odczuć nieregularne, delikatne szarpanie...
Gazownik mówi, że to świece... Zmienimy - zobaczymy.
pozdrawiam
Podobne wątki
-
Klamka od zewnatrz nia dziala - od srodka dziala
Utworzone przez zasit w dziale 147Odpowiedzi: 14Ostatni post / autor: 19-07-2020, 12:51 -
instalacje do silników JTS
Utworzone przez cinas w dziale LPG ZoneOdpowiedzi: 17Ostatni post / autor: 22-06-2012, 12:01 -
Interfejs - instalacje
Utworzone przez Kuba_156 w dziale Forum ogólne o Alfa RomeoOdpowiedzi: 1Ostatni post / autor: 27-03-2011, 18:14 -
(33) Jaką instalacje lpg
Utworzone przez Bronx18 w dziale LPG ZoneOdpowiedzi: 0Ostatni post / autor: 31-05-2008, 22:57