Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 36

Temat: Sekwencja emmegas - regulacja

  1. #11
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    To zarejestruj dane z jazdy i mi wyślesz, ja już sobie poradze ;] Ma być lambda, czas PB, czas LPG, temp. gazu, ciśnienie gazu - tyle mi wystarczy.


    W czasie jazdy na LPG jak będziesz te dane zapisywał przeciągnij auto po obrotach minimum do 7000rpm na 3 i 4 biegu.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    No to teraz mnie załatwiłeś pomyślałem sobie że alfa przy 7tys na 4 biegu ma 180km/h gdzie ja taka prędkość rozwinę no ale dałem rade osiągnąć coś w pobliżu.
    Poniżej zrzut wykresu oraz 3 pliki txt, jeden na biegu jałowym i dwa testy przy jeździe. W pewnym momencie auto nie chciało przyspieszać a potem się odmuliło ale to sam odczytasz z danych.

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Więc po kolei, pooglądałem twoje TXT z jazdy i wnioski takie:
    - te za duże dysze są spowodowane za małym troche reduktorem jak na ten silnik, z roboczego ~1.1bar przy dużym obciążeniu ciśnienie opada do ok. ~0,7bar - trochę za dużo ;/ Ratowali się aby nie zbrakło wydajności wtryskom poprzez ich za duże rozwiercenie, ale i tak nie dało to nic
    - spadek ciśnienie o te 0,3bar powoduje przy korektach które względem opadającego ciśnienia wprowadza sterownik LPG zapętlanie wtrysków, krótko mówiąc są non stop otwarte a mimo tego skład mieszanki jest za ubogi
    - od około 6100rpm twoje auto nie jeździ na PB a na LPG ;]
    - od około 4500rpm do 6100rpm [moment przełączenia na PB] jeździsz na ubogiej mieszance - sonda ucieka na 0,3V - zdecydowanie za ubogo!!!
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    Troche dziwne, może reduktor się kończy bo siedzi tam z zestawu TSI03 rerduktor EMMEGAS ML 04J który ponoć spokojnie ogarnia 140kucy.

    Czy możliwe że jest że gdzieś puszcza i dlatego nie trzyma ciśnienia przy wyższych obrotach?

    Rozumiem że auto do ok 6tys jedzie na LPG a poźniej ze względu na niewydolność reduktora działa na Pb (stąd to przymulenie co odczułem bo przełączył na Pb)

    Co z tym cisnieniem na reduktorze, najpierw była kiszka bo spadło a na test1 widać że na 4 biegu ciśnienie przy ok 6tys jest powyżej 2bar ale nadal jadę na Pb

    Napisze jak odczytałem ten wykres i prosiłbym Cie o ewentualne wyprowadzenie mnie z błędu

    bieg 3 i gaz do deski, auto przyspiesza na lpg do powyżej 5tys. potem ciśnienie spada i centralka przełącza na Pb. Gdy przychodzi zmiana biegu, wrzucam na luz, obroty spadają cisnienie sie normuje i komputer uzbraja LPG, po puszczeniu sprzęgła na 4 biegu załącza się zasilanie gazem (ten duży czas wtrysku LPG) ale... po chwili cisnienie znowu spada (wysokie obroty) i sytuacja się powtarza. Na 4 biegu widać że ciśnienie reduktora po wyłączeniu lpg jest dość wysokie ale centralka juz mnie przełączyła na Pb i dopiero po zejsciu z obrotów i dodaniu gazu znowu by załączyła zasilanie gazem. kurcze ale to pogmatwane

    Ostatnio edytowane przez devon58 ; 26-07-2010 o 16:40

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    No mniej więcej tak jak opisałeś jedno tylko, przełączenie na PB masz ustawione na sztywno względem obrotów w programie, dochodzisz do granicy na której monter ustawił przejście na PB ciach i przerzuca na PB, to że potem ciśnienie na reduktorze podnosi się to normalne bo reduktor jest nie obciążony przez wtryski LPG ale to nie ważne, od momentu przełączenia na PB po minięciu ustawionego progu obrotów silnika nie ważne co z ciśnieniem się dzieje i tak jedziesz na PB, taka logika działania tek instalacji.

    Zerknij co masz w zakładce F4 Gaz/Benzyna - czy na wysokich obrotach masz zaznaczone że ma jechać na LPG, czy ma dodać PB czy od razu na PB przełączyć - po zapisie z jazdy wygląda że na PB od razu.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    Ta zakładka jest niedostępna, nie mogę nic w niej zmienić

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał devon58 Zobacz post
    Ta zakładka jest niedostępna, nie mogę nic w niej zmienić
    Jaką masz wersje softu??
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #18
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Jaką masz wersje softu??
    Dobre pytanie, chodzi o soft w centralce czy oprogramowania na kompie?
    Oprogramowanie w kompie to 4.9 advanced

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Soft na kompie
    Poszukaj wersji 4.9.1.242 I C
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #20
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    No właśnie taką mam, i niestety nic w tej zakładce zmienić nie mogę. Może sprawa leży w z byt starym oprogramowaniu w ecu? Instalka jest z 2005r
    W katalogu firmware jest wersja softu z datą modyfikacji 2008r ale nie mam pojęcia czy to jest prawidłowy plik i czy podejdzie pod tą centralke a w necie żadnej informacji na ten temat nie mogę znaleźć

Podobne wątki

  1. [145] 1.4 TS, LPG sekwencja
    Utworzone przez Konewka w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-06-2014, 13:28
  2. Co do LPG Zenit - sekwencja
    Utworzone przez olek_jaw w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 05-02-2011, 10:15
  3. Sekwencja
    Utworzone przez Kosi4r w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-10-2008, 07:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory