Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie [166] strzela na wolnych obrotach tylko na gorącym

    Witam
    jak w temacie
    LPG zaczęło strzelać na gorącym silniku kiedy daję mu pełnego buta z wolnych obrotów strzela w kolektory ...
    wczesniej nigdy się to nie zdarzało a mam juz 3 lata instalację ...
    Najpierw wymieniłem świece bo stwierdzili fachmani od LPG że za słaba iskra więc poszło 6 nowych platynek
    jest to samo
    teraz byłem podłączyli się pod kompa stwierdzili że zubożała mieszanka wyregulowali i nadal to samo
    i jestem w kropce w serwisie LPG powiedzieli że nie wiedzą co jest przyczyną ze nie umieją pomóc
    a w ASO do którego jezdzę zawsze powiedzieli że o LPG się nie wypowiadają bo to nie ich działka i się nie znają.
    Na benzynie silnik pracuje idealnie był kiedyś problem z nierówną pracą to zdiagnozowali cewkę i wymieniłem na nową i od tamtego czasu czyli jakiś rok jest ok na benzynie.
    także w mieście jestem zmuszony praktycznie na benzynie jeździć bo każdy but z pod świateł to strzał w kolektor tylko na trasie ewentualnie wrzucam LPG ale w du... z taką oszczędnością to chodziło dobrze i ma chodzić dobrze ma ktoś pomysły ?? :-)


    › Więcej...: [166] strzela na wolnych obrotach tylko na gorącym

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie

    no i dupa ... nikt nic nie wie czeski film ... może przynajmniej ktoś zna w łodzi jakiś dobry serwis LPG co maja jakieś ambicje a nie tylko tłuką wszystko seriami bez pomyślunku ?

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Witam,
    Sprawdź może wężyk, który zasila wtryskiwacze gazu (połączenie reduktor - listwa). U mnie po 3 latach (bo ok. tyle ma instalacja) "spuchł" przy połaczeniu z reduktorem. Okazało sie, że sparciał, rozwarstwił i zaciągał trochę powietrza - dziwna sprawa, ale ja mam same takie "dziwne" przypadki. U Ciebie może gdzieś się przetarł albo coś? Strzałów w kolektor nie było, ale o bucie spod świateł mozna było zapomnieć. Może z samym reduktorem coś sie dzieje? Mambrana do wymiany?

    EDIT: Oczywiscie na PB wszystko ok?

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 Super 3,0 V6 24v
    Postów
    416

    Domyślnie

    Trudno wypowiadać się na temat jeżeli nie wiadomo co jest pod maską.Napisz jaką masz instalację, zrób kilka fotek.

Podobne wątki

  1. [159] 2,4 stuki na wolnych obrotach
    Utworzone przez tommi w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-06-2014, 17:38
  2. strzela w kolektor na benzynie,zła praca na wolnych
    Utworzone przez nymo w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-01-2012, 11:05
  3. [146] Boxer 1.6 Stuki tylko przy wolnych obrotach zimny silnik
    Utworzone przez radkuj w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-12-2010, 23:58
  4. strzela na wolnych obrotach
    Utworzone przez kolorowy w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-07-2010, 13:05
  5. [33] chodzi tylko na wolnych obrotach 1.7 16V problemy
    Utworzone przez JaśnieWaćPan w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-03-2010, 17:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory