Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Dość dziwne zdarzenie- migajaca dziwnie kontorlka STAG300

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie Dość dziwne zdarzenie- migajaca dziwnie kontorlka STAG300

    Witam
    W poniedziałek miałem dość dziwne zdarzenie, odpaliłem alfe po jednodniowym staniu powoli ja rozgrzałem, przełączyła się na gaz po jakichś 500 metrach, potem zrobiłem nią z 700 metrów na gazie dość wolno, i wyjechałem na prościutki nowy asfalcik, no to trója gaz w podłogę i niech trochę powarczy, bo jej od dawna nie przegnałem. Doszła do 6200 obrotów coś jakby beknęło w silniku, tak że się samochód przytrzymał na chwilkę w rozpędzaniu, potem zaczął mi brzęczyk nawalać od wskaźnika, tak jak wtedy gdy mam resztkę gazu w zbiorniku (chyba tak powinno być) i zaczęła migać jak szalona kontrolka od gazu, ale wszystko wydawało sie w porządku, z tym ze cały czas ta kontrolka migała jak szalona. Przejechałem z kilometr przełączyłem na benzynę, bo nie wiedziałem czy coś nie tak i za chwileczkę wróciłem na gaz i wszystko w porządku od tego czasu. Po jakichś 15 kilometrach zrobiłem taka samą przygazówkę tylko że na 4 prawie do odcięcia i nic takiego się nie powtórzyło, było to jednorazowe, tylko co to było, może mi ktoś wytłumaczyć??????????????

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Rafcio
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Swidnica, Poland
    Auto
    Ford Focus Kombi Duratorq
    Postów
    314

    Domyślnie

    Jak na moje oko to spadek ciśnienia na reduktorze i z tego powodu odłączyło Ci gaz i samochód przełączył się na benzynę.

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Tak, ale ten brzęczyk i miganie lampki najbardziej mnie interesują, migała dużo szybsze niż normalnie jak jadę na benzynie, mniej więcej częstotliwość była 3 razy większa niż normalnie jak mam samochód na grzaniu i czekaniu na temperaturę odpowiednia do przełączenia na gaz. Może za wcześnie dałem jej po garach????????
    Do tej pory zdarzało mi się ja przegnać po takim małym dystansie, ale wtedy było ponad 30 stopni i silnik zawsze był ciepły, bo go po 40 kilosach tak traktowałem- jak w robocie musiałem gdzieś wyskoczyć, teraz jak wyjeżdżałem ledwie 20 to i wolniej się silnik nagrzewał
    Przydało by się żeby ktoś dał coś w rodzaju instrukcji co oznaczają te brzęczki i mignięcia, bo pewnie jest coś w rodzaju rozpiski
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 27-07-2011 o 18:53

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Spadek ciśnienia przerzut na Pb... Takie zjawisko może mieć miejsce przy źle zamontowanej butli gazu. tzw. "do jazdy na wstecznym." (wielozawór po złej stronie)
    Ostatnio edytowane przez Winiar00 ; 27-07-2011 o 20:45

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    A może to być spowodowane za wczesnym butowaniem?????????????

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Nazwałbym to za ostrym butowaniem, ale przyczyna może też lezeć po stronie reduktora.

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Dzis poleciałem na każdym biegu do końca i wsio w porządku, tylko musi być kilka ładnych kilometrów przejechane
    Dopiero na 6 biegu przy 230 przełącza się na benzynę, ale mi to mówił stary właściciel, bo nie da rady wtłoczyć taka ilość gazu jaką wsunie silnik przy tej prędkości czy coś takiego

  8. #8
    thing
    Gość

    Domyślnie

    jaki masz reduktor i zrób zdjęcie butli z wielozaworem

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    To fotki, jak jeszcze cos trzeba to piszcie- resztę instalacji w komorze silnika mam poukrywane to może być problem
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC02545.jpg
Wyświetleń:	1314
Rozmiar:	97.3 KB
ID:	31202Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC02547.jpg
Wyświetleń:	1473
Rozmiar:	83.4 KB
ID:	31203
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 30-07-2011 o 13:26

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    może miałeś nie za dużo gazu przelał się na drugą stronę butli prze co był spadek ciśnienia na reduktorze i dlatego wskoczyło pb
    u mnie czasem się tak dzieje jak dobrze cisnę na ostrym zakręcie a w butli już nie ma za dużo gaz na prostej trasie nic się nie dzieje a na zakrętach albo pod duża górkę np wtedy przerzuca na pb

Podobne wątki

  1. Nietypowe zdarzenie z rozrusznikiem
    Utworzone przez jaremi w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-01-2013, 22:03
  2. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-01-2012, 23:17
  3. Czerwona kontorlka silnika.
    Utworzone przez codiii w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 07:44
  4. STAG300 czy Tartarini?
    Utworzone przez cysio w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-12-2007, 22:44
  5. Kontorlka wtryskiwaczy - Proszę o rady
    Utworzone przez mrutyś w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 09-10-2007, 08:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory