Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 45

Temat: Instalacja LPG W AR 164 3.0 V6

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Dobra, tak czy owak w mojej Alfie będzie zainstalowane; sterownik STAG 300, reduktor AC R01 RED (Dużo rozmyślania było nad tym), wtryski HANA zielone no i faro 13... ostatnio nad tym rozważałem i postanowiłem, że raczej tak to będzie wyglądać. Czekam jeszcze na ewentualne Wasze opinie.
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Tytanowy ; 05-12-2012 o 16:30

  2. #32
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Kolego Colombo przecież w podanym przykładzie jest opisane że mnożnik początkowy poniżej 1 czyli dla wolnych czasy LPG były krótsze od Pb... (Z komunikatem za duże dysze) ciśnienie 1bar uważam że wtryski wydajne... a zapętlenie spowodował mało wydajny redek. ciśnienie spadło sterownik "próbował z tym walczyć" podnosił czas wtrysku i skończyło się na pętleniu i ubogą mieszanką... Wnioski Silver tak do 150KM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #33
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar colombo
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 166 3.0 v6 162 kw
    Postów
    24

    Domyślnie

    wtryski zapętlają się kiedy są za wolne i nie dają rady oczywiście przy kalibracji nie powinno wyjść ze są za duże ponieważ reduktor trzyma stałe ciśnienie i dopiero kiedy daje się buta to ciśnienie może spaść i kiedy na kalibracji wychodzi że są za duże to znaczy że nie może sobie sterownik dopasować czasów i go zalewa. jakie wtryski były dane to jet kluczowe pytanie i jakie długie wężyki do kolektora.ale nie chodzi tu oto abyśmy się dochodzili o to tylko o to aby dojść do tego dlaczego się tak dzieje i by wymienić się doświadczeniem.podam ci przykład bmw 2.5 l rzendowe 6 cylindrów faluje cały czas na wolnych wtryski hana reduktor gold kme dlaczego sie tak dzieje a jeszcze dodam ze jest na podwójnym wanosie.

    - - - Updated - - -

    a i oczywiście napisałem że do tej maximy silver jest za mały ale 180 koni zakładałem i dawał rade

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Tak tylko kluczową kwestią jest to że w tym przypadku wtryski stały się mało wydajne bo ciśnienie spadło do 0.4bar! Przez mało wydajny reduktor! Wtryski mogą być najszybsze na świecie przy takim ciśnieniu sterownik i tak je zapętli chcąc uzyskać bogatą mieszankę!
    Ostatnio edytowane przez Winiar00 ; 06-12-2012 o 18:11

  5. #35
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tytanowy Zobacz post
    Czekam jeszcze na ewentualne Wasze opinie.
    Pozdrawiam
    Nasze opinie hihi.
    To co Ci poradzili na innym forum jest odpowiedznie i tego się trzymaj.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #36
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar colombo
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 166 3.0 v6 162 kw
    Postów
    24

    Domyślnie

    to cisnienie spadło na kalibracji to reduktor to chyba był tomasetto który przejechał z 50 tyś bo nie jest możliwe że przy kalibracji spadnie ciśnienie do 0,40 chyba że zatankowałeś auto za 10 zł a butla miała z 90 litrów zakładam instalacje 10 lat i nigdy nie widziałem takiego przypadku obojetnie jaka to instalacja.może sie stać tylko pod czas jazdy.a i jeszcze jedno napisałes że dysze po kalibracji były za duże a jeżeli by było za małe ciśnienie to by były za małe
    Ostatnio edytowane przez colombo ; 06-12-2012 o 19:15

  7. #37
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    A gdzie jest napisane że podczas kalibracji spadło?! hmm?! PISZE JAK BYK CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE!

  8. #38
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Winiar00 Zobacz post
    Kolego Colombo jeździłeś na silverze? Miałeś zamontowanego w swoim wozie?!
    Kod:
    KME SILVER
    
    NISSAN MAXIMA 3.0 V6 193KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1 , CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,40
    
    WYNIK NEGATYWNY WTRYSKIWACZE MAX OTWARTE OD 4000 OBROTÓW POMIMO ZA DUŻYCH DYSZ (MNOŻNIK POCZĄTKOWY MNIEJSZY NIŻ 1) UBOGO !! (inf. lpg-forum.pl)

    Winiar00 spokojnie, wrzucasz mocno stare info co do silverów, obecne wersje mają poprawione pare niuansów, inaczej podfrezowane kanały wodne/gazowe w rdzeniu reduktora co zmieniło ich termikę, trochę zmienione regulatory dzięki czemu już nie padają tak ciśnieniem na "ryj", efekt finalny jest taki że spokojnie można je wkładać do 180-190KM.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #39
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Dobra panowie, bo zrobił się niepotrzebny spam, który tak na prawdę nic nie wnosi do tematu.
    Silvery, tak jak pisze kolega wyżej są obecnie przerabiane, mają zmienione regulatory i spokojnie starczają pod 180 nawet do 200 konnych autek, jednak tak czy owak ja postanowiłem że u mnie znajdzie się reduktor AC R01 red i myślę że będzie On najodpowiedniejszy.

  10. #40
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 Super 3,0 V6 24v
    Postów
    416

    Domyślnie

    Hana zielona będzie trochę za wydajna jak do twojego auta. U mnie przy trochę większej mocy pracuje na ciśnieniu 0.9 ( IG 1 SM nie pozwala mi zejść niżej z ciśnieniem) mnożnik początkowy jest 1,1. Przy tym sterowniku czasy beny na wolnych obr. są bardzo niskie około 2,Xms. Osobiście zastosowałbym mniej wydajne hany dzięki temu uzyskasz trochę wyższy mnożnik a tym samym bardziej precyzyjne dawkowanie gazu.

Podobne wątki

  1. Instalacja ELM 327
    Utworzone przez lolecki w dziale GT
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-03-2014, 22:15
  2. Instalacja do 2.0T?
    Utworzone przez szerszeń w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-01-2014, 01:41
  3. Instalacja AG do 1.6 TS
    Utworzone przez agniecha w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-11-2013, 07:17
  4. Instalacja 1,4 TS
    Utworzone przez hobbit_666` w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-08-2010, 20:56
  5. Instalacja do 146
    Utworzone przez brute146 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-07-2009, 22:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory