Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Stuki z przedniej czesci auta

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie Stuki z przedniej czesci auta

    Witam!

    Mam maly dylemat...
    Jak slychac na filmiku : https://www.youtube.com/watch?v=GP2E_audZDw cos mi stuka, strzela i to coraz glosniej i czesciej.

    Bylem w serwisie i oczywiscie nic wtedy sie nie dzialo wiec zabardzo nie mogli powiedziec co jest nie tak a sprawdzili zawieche, hamulce i inne rzeczy czy wszystko w porzadku. Teraz podesle im filmik i moze cos wymysla...

    W sumie trwa to juz hmmm kiedy Julka miala przejechane gdzies z 30 tys. gdy wyjezdzalem z garazu podziemnego wiec przed wzniesieniem kiedy skrecalem lekko kolami slyszalem wtedy podobny dziwek tylko duzo duzo cichszy niz teraz. i to bylo raz na jakis czas.

    Teraz praktycznie dzieje sie tak przy normalnej jezdzie ( niestety tylko nie gdy jade do serwisu )

    Slychac to i czuc na pedale hamulca tylko gdy hamuje sie i juz jest sie gdzies przy predkosci 20-30 km max powyzej nie slychac...albo tak jak na filmie lekko to przodu i hamulec i lekko na wstecznym i hamulec.
    musze wspomniec ze nasililo sie to po wymianie tarcz i hamulcow...potem obnizalem zawieszenie i wydaje mi sie ze jakos sie nasililo ale mozliwe ze poprostu z czasem sie nasilalo.

    Ma ktos moze cos podobnego albo ktos wiec co to moze byc?

    Pozdrawiam!
    Ostatnio edytowane przez Jabolek ; 03-12-2013 o 17:31

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Jedyne co mi się nasuwa to wybity łącznik stabilizatora - jak zrobisz "test łosia" to też słychać?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Jedyne co mi się nasuwa to wybity łącznik stabilizatora - jak zrobisz "test łosia" to też słychać?
    nie wlasnie nic nie slychac...tylko w momencie gdy hamuje nawet na prostych kolach bez skrecania kierownica i to przy niskiej predkosci gdzies do 30 km/h...
    cos musi byc bo przeciez do bardzo glosno slychac hmmmm

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maxit1
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    rawa mazowiecka
    Auto
    giulietta 2,0 jtdm 170 km+ audi a4 2,0tdicr
    Postów
    327

    Domyślnie

    klocki w zaciskach dobrze trzymają któryś nie lata ?????

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    tak, niby z hamulcami jest wszystko ok...od wczoraj juz stuka przy wiekszych predkosciach nawet...gdzies juz przy 60-70 czasami stuknie....trzeba podjechac do serwisu jeszcze raz, teraz coraz czesciej slychac wiec powinni zlokalizowac problem

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    W koncu znalezli co nie tak... ktos kiedys przy zmianie kol na zimowe wkrecil za krotka srube chyba I ona narobila balaganu... praktycznie jezdzilem bez jednej sruby na lewym przednim kole na zimowkach...bo ona trzymala tylko za jeden zabek gwintu...a zimowki zawsze zmienialem w tanich serwisach nie w aso...teraz przez baranow musialem wydac 561 eur...kurde...ponoc caly dysk byl poluzowany od mocowania kola bo sie wyrobil...dlatego tak szczelalo przy hamowaniu...a ja w trasie PL NL juz ze 3 razy bylem I to jadac bardzo szybko...ponic kolo moglo odkrecic sie w kazdej chwili takie luzy

    Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez Jabolek ; 01-02-2014 o 08:45
    2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm

    2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jabolek Zobacz post
    ..a zimowki zawsze zmienialem w tanich serwisach nie w aso...teraz przez baranow musialem wydac 561 eur......
    No to zaoszczędziłeś.. Ale na to nie ma reguły to nie musi być ASO ale porządny serwis oponiarski - tam gdzie pracują odpowiedzialni ludzie, nikt mi nie wmówi że gość co dokręcał koło nie wiedział że śruba nie trzyma prawidłowo. Mojemu koledze nie dokrecili kół w ASO Avanti w Piasewcznie na szczescie szybko zauwazył
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    no porazka...w sumie tam pare eur taniej...ale sam fakt ze barany nie wiedza co robia mnie wkurza. Teraz to bede kazdemu na lapy patrzyl

    Teraz wiem jakie moga byc tego skutki, kiedys myslalem ze o, bez jednej sruby tez mozna jezdzic

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pawelek
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulietta 1.4 TB
    Postów
    264

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    No to zaoszczędziłeś.. Ale na to nie ma reguły to nie musi być ASO ale porządny serwis oponiarski - tam gdzie pracują odpowiedzialni ludzie, nikt mi nie wmówi że gość co dokręcał koło nie wiedział że śruba nie trzyma prawidłowo. Mojemu koledze nie dokrecili kół w ASO Avanti w Piasewcznie na szczescie szybko zauwazył
    a ja chciałem wesprzeć nowy biznes sąsiada (stacja kontroli + warsztat + kółka) i dzieciarnia okoliczna przemianowana na mechaników (no - teraz już 20+) zmieniła mi kółka z MOMO - lato na oryginalne - zimowe ZOSTAWIAJĄC na 1 pierścień centrujący - coś z 5mm.
    Zrobiłem tak ze 30km, az jakiż wystraszony kierowca podszedł na światłach mówiąc że koło mi zaraz odpadnie. Latało ona boki aż (nie)miło, chociaż przykręcone było solidnie - ale KRZYWO. Nic nie było czuć w samochodzie, multilink z tyłu widocznie tłumił. Masakra, niedzielne południe po Zaduszkach, środek wsi, z tyłu samochodu żłobek/przedszkole.
    Wg ASO nic się nei zepsuło, chociaż wydaje mi się że łożysko się odzywa (słabe są, jedno z przodu już wymieniłem po nagłym ataku krawężnika zeszłej zimy)

    tak wiec potwierdzam - dobry serwis to podstawa.

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 ECO / Seat Toledo II
    Postów
    88

    Domyślnie

    Nie no - muszę to napisać...
    Co to za science-fiction, że jak są 4 śruby, a nie 5 to nagle się od tego tarcza/piasta krzywi. No ludzie...

    Fakt, powinny być wszystkie (fakt niepodważalny), ale jak będą 4, to NIC się nie stanie... Jestem w stanie uwierzyć, że gwint w piaście uszkodzili złą śrubą (chociaż to też by było możliwe raczej tylko w przypadku śruby o innym skoku gwintu, no albo klucza z 2-metrową przedłużką, żeby żeby udało się tak dociągnąć felgę, żeby śrubą z gwintem o dobrym skoku zmielić gwint w piaście). Zwichrować tarczę też jest raczej ciężko.

    Ps: Z mojego doświadczenia - trasa Sosnowiec-Brela (1100km): W Chorwacji ktoś chciał mi podprowadzić felgi w Seacie, na szczęście tylko jedną śrubę zakosił. Przejechałem całą drogę z Chorwacji do Polski na 4 śrubach i co, i nic.

    Tu nie Onet, ani Fakt - nie piszmy głupot...
    Ostatnio edytowane przez redbad_1 ; 05-02-2014 o 07:41

Podobne wątki

  1. Stuki z przodu auta
    Utworzone przez Arczi w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 31-01-2016, 17:59
  2. Stuki stuki i po kilku naprawach dalej stuki !!!
    Utworzone przez Korczu w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 31-08-2012, 20:25
  3. [145] Stuki z przodu auta po przekręceniu kierownicy
    Utworzone przez maniek015 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 20-08-2012, 11:56
  4. Strasznie zadymiło z pod przedniej części auta
    Utworzone przez Mistiq w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-03-2009, 19:50
  5. [146] Słyszalne stuki spod auta
    Utworzone przez DDEvil w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 21-07-2008, 17:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory