Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 97

Temat: Ładowanie akumulatora z auta z system Start & Stop.

  1. #41
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT Sportiva QV
    Postów
    147

    Domyślnie

    Minimum co pół roku, niezależnie od pory roku podładowuję akumulator w aucie ładowarką procesorową z Lidla. Kiedyś odłączałem klemy, potem przestałem to robić. Wszystko działa, nic się nie kasuje, nie trzeba programować czujnika skrętu kierownicy ani zamykania, otwierania szyb.

  2. #42
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Akumulator wymieniany na gwarancji równo rok temu.
    Przedwczoraj samochód nie odpalił, zmierzyłem i było 11 V.
    Dzisiaj 11,8 V. Podczas rozruchu 8 V według log'ów. Dodam, że od miesiąca S&S jest wyłączony.
    Ciekawe czy jutro w ASO będą próbowali udowadniać, że to normalne.
    Ostatnio edytowane przez Roman35 ; 27-12-2015 o 19:37

  3. #43
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    Cytat Napisał Roman35 Zobacz post
    Przedwczoraj samochód nie odpalił, zmierzyłem i było 11 V.
    Dzisiaj 11,8 V. Podczas rozruchu 8 V według log'ów.
    Czyli akumulator ma zwartą jedną celę - wymiana.
    Mnie wymienili akku po 1,5 roku, w międzyczasie prawdziwek z ASO twierdził, że mam sobie co chwilę doładowywać akumulator - skąd oni biorą takich specjalistów którzy cytują instrukcję i jednocześnie nie rozumieją tekstu.

  4. #44
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Niechby tak mi powiedzieli, to nie ręczę za siebie.
    Ale w sumie to się cieszę. To nie jest normalne, że już drugi akumulator padł po roku, co tylko potwierdza, że ten egzemplarz (bo do samochodu jako takiego nic nie mam) nie jest normalny.

  5. #45
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    A co Ci wsadzili jako drugi?

  6. #46
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Magneti Marelli

  7. #47
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Wczoraj zrobiłem dłuższą trasę i akumulator trochę się podładował, do 12,6 V, a dzisiaj rano było już 12,2 V. Czy taki spadek może być uznany za normalny w rocznym akumulatorze? Jutro jadę do ASO i boję się, że będą próbowali mi udowadniać, że to normalne, no bo to faktycznie już nie jest te 11 V, czy nawet 11,8 V co kiedyś było.

  8. #48
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał Roman35 Zobacz post
    Wczoraj zrobiłem dłuższą trasę i akumulator trochę się podładował, do 12,6 V, a dzisiaj rano było już 12,2 V.
    Podładuj akumulator prostownikiem i wtedy sprawdź na jakim poziomie ustabilizuje się napięcie i jak długo będzie się utrzymywać.

  9. #49
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    Taki akumulator da się używać ale podładowując go co chwila, accu powoli dogorywa. W ASO będzie jak nowy - tak ci zabajerują. Pamiętaj, że zgodnie z instrukcją nie jest wskazane ładowanie akumulatora przez użytkownika i nie będziesz ładował. Niech zrobią tak by działał np. wymiana.

  10. #50
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Ładować oczywiscie nie mam zamiaru. Sama wymiana też mnie nie urządza, bo ewidentnie problem leży gdzie indziej jeżeli padł już drugi akumulator.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] System start & stop
    Utworzone przez TOM & JULIA w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 281
    Ostatni post / autor: 27-05-2021, 21:42
  2. Ładowanie akumulatora.
    Utworzone przez lutek26 w dziale 147
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 22-02-2014, 18:58
  3. ładowanie akumulatora
    Utworzone przez emo94 w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 30-11-2012, 11:08
  4. [MiTo] system start&stop coś nie halo
    Utworzone przez Lutraki w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-02-2012, 20:03
  5. [159] System start stop
    Utworzone przez misiu7911 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-01-2012, 22:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory