[Giulietta] giulietta 2.0jtdm tct

Auto
giulietta 2.0 jtdm tct
Witam wszystkich. To moje pierwsze wypociny, więc proszę o wyrozumiałość. Czy ma ktoś julkę z automatem w dieslu? Jeśli są tacy, proszę o kontakt 604 997 620 lub robert13-09@o2.pl. Nadmieniam, że od 2001 r jeżdżę brava jtd, zrobiłem nim 300 000 km i wszystkie usterki nowoczesnych diesli są mi znane. Nie mam doświadczenia z automatem, a tym bardziej dwusprzęgłowym. Problem polega na tym, iż jeżdżę taką od miesiąca i nie podoba mi się praca silnika na postoju - tj. występują drgania karoserii, takie, że trzęsie się prawe lusterko, lewy reflektor, maska i deska rozdzielcza. Autko jest z maja 2012 jeszcze na gwarancji i jeśli coś jej dolega chciałbym to usunąć. Byłem już w najbliższym serwisie, powiedzieli że nie mieli takiego auta i nie mają do czego porównać. Na razie nie napiszę gdzie, ponieważ nie jestem pewien czy jest coś nie tak. Z góry dziękuję za pomoc.

Nadmieniam, że od 2001 r jeżdżę brava jtd, zrobiłem nim 300 000 km i wszystkie usterki nowoczesnych diesli są mi znane.
To dawno już nie jest nowoczesny diesel ;)
A w temacie, to czy te drgania nasiliły się podczas mrozów czy są od 'zawsze'? To wygląda na zużycie poduszki skrzyni biegów (lewa strona to sugeruje).

Autko posiadam od miesiąca, temperatura była ciągle w okolicach zera i nie zauważyłem, aby miała wpływ na te objawy. Czy nikt w Polsce nie ma Giulietty w dieslu z automatem?

powiem ci tak jak jest zimno diesel potrafi zatelepać na samym początku jak odpali zanim nie złapie temp..... jtdm to sprawdzona jednostka .....stawiam na zimno ze telepie :D

Autko posiadam od miesiąca, temperatura była ciągle w okolicach zera i nie zauważyłem, aby miała wpływ na te objawy. Czy nikt w Polsce nie ma Giulietty w dieslu z automatem?

wlasnie ma ktos diesla 170KM w automacie? chcialbym troche info....

- - - Updated - - -

jedyne co wiem to mozna ja bardzo ladnie chipowac :) ponad 200KM mozna wyciagnac spokojnie