Pokaż wyniki od 1 do 10 z 40
Temat: Ksenony - wymiana żarówki
-
06-02-2014, 13:09 #1
Ksenony - wymiana żarówki
Czy ktoś już wymieniał palniki ksenonowe w Julce? Jeden mi zaczyna lekko mrugać przy starcie szczególnie jak jest zimno, w sumie mogę z tym jeździć i pewnie jeszcze z rok wytrzyma, ale akurat mam dwie żarówki to bym zmienił, jeśli to w miarę bezbolesne. I tu rodzi się problem, bo przyglądałem się reflektorom, lewy wydaje się w miarę prosty, po zdjęciu gumki widzę kable i oprawę żarnika, jak zdemontuję wlew płynu do spryskiwaczy powinienem móc sięgnąć ręką do środka. Ale za to prawa lampa zamiast gumki ma metalową płytkę przykręcaną na cztery śruby, przy czym dwa górne są tuż pod krawędzią lampy i z 10 cm wgłąb, zatem trudno dostępne.
Walczyć z tym, czy poczekać aż się przepali i jechać do warsztatu? No i dlaczego taka różnica w dostępie do żarnika między lewym a prawym reflektorem? Dziwne.
› Więcej...: Ksenony - wymiana żarówki
-
-
07-02-2014, 13:05 #2
-
13-02-2014, 23:12 #3
- Dołączył
- 11 2011
- Mieszka w
- Podbeskidzie
- Auto
- Giulietta 1.4 Multi R 180HP First Edition 2k10
- Postów
- 1,768
-
14-02-2014, 00:29 #4
-
14-02-2014, 11:48 #5
- Dołączył
- 06 2012
- Auto
- Giulietta 1.4 MA TCT
- Postów
- 176
-
14-02-2014, 12:48 #6
-
14-02-2014, 13:01 #7
Philips XenStart D1S 35W, coś co wygląda na numer części: 004780 11 9285 141 294. Temperatury barwowej nie ma na niej podanej, pewnie można wygooglać, ale też jestem pewien, że 4300K. Producenci chyba nigdy nie dają zimniejszych, choć teoretycznie światło słoneczne ma 5500-6000, ale to w autach wygląda już niebieskawo.
-
14-02-2014, 16:49 #8
-
14-02-2014, 22:39 #9
-
15-02-2014, 00:21 #10
- Dołączył
- 11 2011
- Mieszka w
- Podbeskidzie
- Auto
- Giulietta 1.4 Multi R 180HP First Edition 2k10
- Postów
- 1,768
Zalecał bym ostrożność w zakupie takich tanich zamienników, szczególnie właśnie przy D1S który ma zintegrowany zapłonnik. Są całe wadliwe serie tych palników, dużo filmów jest na ten temat na YouTube pokazujących jak przetwornica idzie z dymem . Oszczędność może okazać się pozorna, wadliwy palnik (a konkretnie to zapłonnik )załatwi w momencie przetwornice ,a to juz większy koszt nie wspominając o tym że aby się do niej dostać trzeba zdementować pół przodu auta ( osłony pod silnikiem, zderzak i na końcu reflektory ) więc trzeba doliczyć jeszcze robocizne serwisu . Lepiej dac trochę więcej i kupić markowe z pewnego źródła z gwarancją itd. Najpewniej nie wysyłkowo tylko w sklepie,hurtowni ale z możliwością sprawdzenia palników na miejscu przed zakupem,dużo firm zajmujących sie xenonami daje taką możliwość sprawdzenia i doboru temperatury barwowej. Kolega zdaje się pisał na początku że juz ma zakupione, jesli markowe to spoko ale jesli jakieś podejrzane to radził bym przed założeniem w aucie gdzieś je wcześniej sprawdzić żeby sobie oszczędzić później straty czasu, roboty i niepotrzebnych kosztów.
Podobne wątki
-
[Giulietta] Wymiana żarówki H7
Utworzone przez serial w dziale MiTo/GiuliettaOdpowiedzi: 63Ostatni post / autor: 28-01-2023, 14:17 -
[156] Wymiana żarówki
Utworzone przez 75andrew155 w dziale 156Odpowiedzi: 31Ostatni post / autor: 17-10-2017, 10:14 -
Wymiana żarówki H7
Utworzone przez ra74 w dziale MiTo/GiuliettaOdpowiedzi: 0Ostatni post / autor: 28-06-2014, 10:17 -
Jakie żarówki ksenony
Utworzone przez jan1102 w dziale 166Odpowiedzi: 23Ostatni post / autor: 02-11-2012, 16:03 -
Wymiana żarówki
Utworzone przez molek w dziale 147Odpowiedzi: 4Ostatni post / autor: 09-06-2011, 16:00