Wpis z zdaje siez 2017r. wtedy miałem na blacie jakieś 98 000km, teraz mam 155000 i nadal jeżdżę na tym samym module.
Odnośnie P1064, to pojawia się w różnych momentach, czasem na zimnym, czasem przy jednostajnej jezdzie autostradowej w okolicach 2500-2600 obr silnika. Totalna loteria.
Olej wymieniam co 5-6 tyś km. bo trzymam się interwału max co 6 miesięcy.
Także totalna loteria.
Czytając szczegóły błędu P1064, nie mam jakichś astronomicznych odczytów temperatury, jak to ktoś miał, jest normalna.
Akumulator jest OK, także skoki napięcia też nie są przyczyną.
Stawiam na to że przyczyną jest zbyt szybko cofający się olej z modułu powodujący zapowietrzenie pewnych sekcji modułu.
Jedynie co mogę potwierdzić to to, że po odpaleniu należy odczekać około minutki i dopiero ruszać, wtedy nie pojawia się alladyn

Olej AMSOIL AZO 0W30, zrezygnowałem z AR9100, choć następną wymianę planuje zrobić na SCHELL'u 0W30 ECT.