Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Klocki hamulcowe wymiana

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie Klocki hamulcowe wymiana

    Przyszeł ten czas gdy na desce wyskoczyła notyfikacja hamulców.
    No i teraz się rozchodzi i ceny i typ.
    Pierwsza rzecz, to na razie pytałem w intercarsie o częsci i na razie powiedzieli mi ,że z ich katologu wynika, że klocki do wersji 1.4 120 klasycznej jak i tej z zaciskami 330 są takie same
    Prawda to?
    Czy od razu prosić o klocki do QV?
    Druga kwestia to dostałam 3 propozycje.
    Ferodo
    Textar i ATE
    Które będą lepsze?
    Wiadomo jaki jest producent lecących na pierwszy montaż/ ricambi ?
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Nie nieprawda - są dwa rodzaje klocków na przód zwykłe i do wzmacnianego układu hamulcowego Brembo. Ja kupiłem do Brembo w intercarsie ferodo - były ok - na pierwszy montaż szły Ferodo z dziwacznymi aluminiowymi walcami prowadzącymi klocek (rozwiązanie bez sensu, bo utrudnia ich wyjęcie) - normalnie są bez tych dokręcanych walcy
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170 KM TCT
    Postów
    61

    Domyślnie

    Ja wymieniałem samemu tydzień temu. Założyłem "ceramiczne" Jrid White. Komplet na przód i tył kosztował mnie 470 pln. Z tego co się orientuję to są trzy rodzaje klocków na przód tu: do Brembo 330mm, póżniej z przodu jest system ATE i tu jest podział na dwa rodzaje wersja do (1.4 120 kW i JTD 2.0 100,103,120 kW) w tej konfiguracji zenętrzny klocek ma ciut większy wymiar, no i drugi rodzaj jest do pozostałych.
    Z tyłu mam zaciski TRW.
    W moim poprzednim aucie miałem założone ATE ceramic i byłem bardzo zadowolony. Tutaj postanowiłem założyć Jurida, przeleciałem jak na razie jakieś 2,5 kkm i jest OK. Pylenie niskie jak w ATE ceramic.
    Wiem, że już nigdy nie założę tradycyjnych klocków.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie

    U mnie pyli trylko przód tył jest jeszcze w dobrym stanie.
    Pytanie gdzie szukać tych ceramików do brembo 330mm
    I pytanie jeszcze o głośność

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Nie nieprawda - są dwa rodzaje klocków na przód zwykłe i do wzmacnianego układu hamulcowego Brembo. Ja kupiłem do Brembo w intercarsie ferodo - były ok - na pierwszy montaż szły Ferodo z dziwacznymi aluminiowymi walcami prowadzącymi klocek (rozwiązanie bez sensu, bo utrudnia ich wyjęcie) - normalnie są bez tych dokręcanych walcy
    Ok dzięki. Będa od razu podawał, żeby do QV szukali klocków.
    A orientujesz się może ile w ASO powinien kosztować zestaw na przód?
    Bo na tą chwilę w hurtowni mam ofertę po 300
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Cytat Napisał Ciastek C Zobacz post
    A orientujesz się może ile w ASO powinien kosztować zestaw na przód?
    Bo na tą chwilę w hurtowni mam ofertę po 300
    Mój kolega jakieś 2 miesiące temu zmieniał w CSie przednie klocki w powiększonych zaciskach. Za całość (usługa + klocki) zapłacił bodajże 700.

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Cytat Napisał Ciastek C Zobacz post
    U mnie pyli trylko przód tył jest jeszcze w dobrym stanie.
    Pytanie gdzie szukać tych ceramików do brembo 330mm
    I pytanie jeszcze o głośność

    - - - Updated - - -


    Ok dzięki. Będa od razu podawał, żeby do QV szukali klocków.
    A orientujesz się może ile w ASO powinien kosztować zestaw na przód?
    Bo na tą chwilę w hurtowni mam ofertę po 300
    Bierz za te 300 bo to okazja
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie

    No i wyszło, że jeszcze tarcze trzeba będzie dokupić, bo się zrobił rant już na niej...
    Za to cena miażdży w Asio
    Szukam sam tylko jakiego producenta tarcze najlepiej brać?
    Najwyżej zabiorę stare i zeszlifuję wolnym czasie ten rant, bo zdają się mieć jeszcze dużo zapasu
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Nie zeszlifujesz tylko stoczysz na tokarce... - pod warunkiem że ich grubośc będzie ok. Można w sumie niedrogo kupic tarcze w intercarsie
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ciastek C
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Mazowsze :)
    Auto
    Escorcik ;)
    Postów
    487

    Domyślnie

    Tak stoczenie miałem na myśli.
    Obadam, jak sieje już zdejme, czy będzie sens to robić tak naprawdę.
    A w kwestii tarcz to miałem na mysłi brandy jakie warto wziać pod uwagę.
    Bosch
    Brembo
    ..
    1+1 = 69 czyli Wyższa Matematyka Stosowana

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał Ciastek C Zobacz post
    A w kwestii tarcz to miałem na mysłi brandy jakie warto wziać pod uwagę.
    TRW jest ok, zarówno tarcze jak i klocki - choć pylenie mogło by być niższe, dobry stosunek ceny do jakości.

Podobne wątki

  1. klocki hamulcowe
    Utworzone przez tomekb w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-01-2011, 18:13
  2. Klocki hamulcowe
    Utworzone przez rafal2214 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-01-2011, 19:27
  3. [145] Klocki hamulcowe
    Utworzone przez kubatron w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 20-07-2009, 17:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory