Bez względu jak to nazwiesz, jest to fałszowanie sygnału. O ile ma być fałszowany sygnał jest "utrwalane w urządzeniu" ale nie w ECU tylko w tym boxie. Czyli jak w tych najtańszych, tyle, że tam się utrwala potencjometrem

Tu jest "ficzer", bo fonem to zrobisz po BT

Jakbyś to nie robił, jakbyś tego nie nazwał, to jest to to samo.
Najprościej przedstawić przykład na dieslu i na jednym z sygnałów np. doładowania- Maksymalne doładowanie w sofcie, którego żąda ECU to 2400mbar. Limiter doładowania fabrycznie 2500 mbar. BOX okłamuje o 200 mbar. Czyli ECU widzi 2400-200=2100 mbar. Więc ustawia kierownice tak aby ładować te 2400. Podnosi o 200, więc realnie masz 2600mbar. 2600mbar to granica możliwości GT1749v. Ale dla ECU jest dalej 2400. Nie ma błędu przeładowania P0238 mimo, że turbina ledwo zipie. Ty tego nie widzisz nawet na urządzeniu diagnostycznym, więc nie jesteś w stanie tego zalogować. Rozumiesz o co chodzi ? Nie wiesz z jaką "siłą" są modyfikowane sygnały nawet jak logujesz dane. ECU też tego nie wie.
Jeszcze jedno - dla tekiego diesla (EDC16C39) aby mod miał ręce i nogi potrzebna jest modyfikacja około 40 map. Ty dysponujesz w boxie raptem 3-5 kabelkami.
- - - Updated - - -
Marketing zrobił swoje
