Strona 56 z 128 PierwszyPierwszy ... 6464748495051525354555657585960616263646566106 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 551 do 560 z 1273

Temat: Zakup używanej Mito - pomoc

  1. #551
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Volvo S60 D5 R-design/ Peugeot 308 T9
    Postów
    2,553

    Domyślnie

    Cytat Napisał leman Zobacz post
    A wnioski wyciągam z danych dostarczonych przez producenta, które widnieją w instrukcji obsługi.
    Które, jak zaprezentowałem wyżej, nie są spójne i w dokumentach, które stanowią uzupełnienie m.in. instrukcji, dostarczanych do konkretnej wersji silnikowej są inne.
    Wnioski rzeczywiście oparte na solidnych podstawach

    Dodając do tego to:

    Cytat Napisał leman Zobacz post
    Hahaha, nie nie jeździłem.
    To rzeczywiście idziemy w satyrę

  2. #552
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2017
    Auto
    Volvo S80 2.5T
    Postów
    123

    Domyślnie

    To może kolega [MENTION=25058]FXX[/MENTION] wrzuci jeszcze screen, jaki to moment obrotowy ma wersja 95.
    Akurat całkiem możliwy jest wynik 11s, bo sprint do 100 robi się mocą i obrotami.
    Zupełnie co innego to elastyczność, która to jest taka inna i ciekawy jestem z czego ona wynika.

    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

  3. #553
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Volvo S60 D5 R-design/ Peugeot 308 T9
    Postów
    2,553

    Domyślnie

    Nie ma problemu, zgodnie z dokumentami do egzemplarza w wersji 95KM jest to 126Nm.
    Jest tylko jeden problem - samo porównanie maksymalnych wartości momentu obrotowego jest niewiele warte, bez znajomości jego przebiegu.

  4. #554
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2017
    Auto
    Alfa Romeo Mito 1,4 MA 135 @150
    Postów
    28

    Domyślnie

    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    A wnioski wyciągam z danych dostarczonych przez producenta, które widnieją w instrukcji obsługi.
    Które, jak zaprezentowałem wyżej, nie są spójne i w dokumentach, które stanowią uzupełnienie m.in. instrukcji, dostarczanych do konkretnej wersji silnikowej są inne.
    Wnioski rzeczywiście oparte na solidnych podstawach
    Podaj link do Twojej wersji instrukcji obsługi.

    http://www.automobile-catalog.com/ca..._4_16v_95.html
    Tu masz 0-60 mph (s), które mniej więcej pokrywa się z twoim zdjęciem. Reszta danych jak w IO.

    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    Hahaha, nie nie jeździłem.
    To rzeczywiście idziemy w satyrę
    Naprawdę?! Gościu żyjemy w XXI wieku, nie musisz wszystkiego próbować na własnej skórze. W powyższym linku może sprawdzić symulacje pokonania dystansu na 1/4 mili. Wyniki 18.9 s vs 18.2 s.
    Choć chyba zmienię zdanie, bo jakiś Janusz na forum napisał, że wzrost momentu na poziomie ~5% jest odczuwalny.

  5. #555
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Volvo S60 D5 R-design/ Peugeot 308 T9
    Postów
    2,553

    Domyślnie

    Cytat Napisał leman Zobacz post
    Podaj link do Twojej wersji instrukcji obsługi.
    Napisałem dwukrotnie, że jest to dokumentacja dołączona do jednego z egzemplarzy MiTo (w wersji 95KM) i mam to na papierze, a nie gdzieś w linku...

    Cytat Napisał leman Zobacz post
    Naprawdę?! Gościu żyjemy w XXI wieku, nie musisz wszystkiego próbować na własnej skórze.
    Ależ oczywiście, że nie muszę
    Zatem skoro opierasz się na teorii to jak przystało na człowieka XXI wieku, oprzyj się proszę na sprawdzonych źródłach, bo jak na razie to przedstawiasz tylko informacje producenta, które jak się okazuje są sprzeczne ze sobą i jakąś symulację, przy której nie zostały nawet dobrze opisane założenia i warunki jej przeprowadzenia.
    I do tego opierasz swoje wnioski jedynie na wartościach maksymalnych, nie znając rzeczywistych krzywych mocy i momentu...

    Ale zapomniałbym... gdzieś w innym temacie twierdziłeś, że różnica w osiągach między 1.4, a 1.4MA jest marginalna... zatem skoro różnica blisko 1,5s (opierając się na IO, którą tak chętnie uznajesz za pewnik) w sprincie do setki jest marginalna to różnica w okolicach sekundy rzeczywiście może być niezauważalna
    Ostatnio edytowane przez FXX ; 24-06-2018 o 00:01

  6. #556
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Volvo S60 D5 R-design/ Peugeot 308 T9
    Postów
    2,553

    Domyślnie

    Dubel.

  7. #557
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2017
    Auto
    Alfa Romeo Mito 1,4 MA 135 @150
    Postów
    28

    Domyślnie

    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    Podaj link do Twojej wersji instrukcji obsługi.
    Napisałem dwukrotnie, że jest to dokumentacja dołączona do jednego z egzemplarzy MiTo (w wersji 95KM) i mam to na papierze, a nie gdzieś w linku...
    Proszę Cię o podanie źródła na którym bazujesz. Chyba że posiadasz jeden jedyny (słuszny) egzemplarz IO.

    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    Ale zapomniałbym... gdzieś w innym temacie twierdziłeś, że różnica w osiągach między 1.4, a 1.4MA jest marginalna... zatem skoro różnica blisko 1,5s (opierając się na IO, którą tak chętnie uznajesz za pewnik) w sprincie do setki jest marginalna to różnica w okolicach sekundy rzeczywiście może być niezauważalna
    Skąd Ci się wziął 1.4 MA? Mówiliśmy o 1.4 16v w dwóch odmianach 78 km vs 95 km.

    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    Ależ oczywiście, że nie muszę
    Zatem skoro opierasz się na teorii to jak przystało na człowieka XXI wieku, oprzyj się proszę na sprawdzonych źródłach, bo jak na razie to przedstawiasz tylko informacje producenta, które jak się okazuje są sprzeczne ze sobą i jakąś symulację, przy której nie zostały nawet dobrze opisane założenia i warunki jej przeprowadzenia.
    I do tego opierasz swoje wnioski jedynie na wartościach maksymalnych, nie znając rzeczywistych krzywych mocy i momentu...
    Jak to nie znasz? To jest ten sam silnik z kagańcem w mapie. Krzywa do 4000 obrotów wygląda identycznie. Powyżej 4000 rpm dostajesz te "magiczne" 6 Nm.
    Widzisz ja co chwilę powołuję na jakieś źródła. Ty za każdym razem to negujesz ... Bo wkleiłeś jakieś zdjęcie ... I wiesz lepiej, bo jeździłeś ...
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	cd.png
Wyświetleń:	1
Rozmiar:	69.3 KB
ID:	247084
    Ostatnio edytowane przez leman ; 24-06-2018 o 11:12

  8. #558
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Volvo S60 D5 R-design/ Peugeot 308 T9
    Postów
    2,553

    Domyślnie

    Cytat Napisał leman Zobacz post
    Proszę Cię o podanie źródła na którym bazujesz. Chyba że posiadasz jeden jedyny (słuszny) egzemplarz IO.
    Ależ, ja już podawałem źródło na którym bazuje, już nie raz. Jest to Suplement do instrukcji obsługi (nie instrukcja obsługi), znajdujący się w dokumentacji do MiTo w wersji 95KM i posiada takowy każdy kto posiada MiTo w tej wersji z pełnym kompletem książeczek dodawanych przy zakupie.
    Zdjęcie jest mojego autorstwa, bo takowy dokument również posiadam. Mam Ci go pocztą wysłać?

    Cytat Napisał leman Zobacz post
    Skąd Ci się wziął 1.4 MA? Mówiliśmy o 1.4 16v w dwóch odmianach 78 km vs 95 km.
    Czytasz ze zrozumieniem? Napisałem przecież, że to wtrącenie z innego tematu, gdzie porównywałeś 1.4 z 1.4MA...

    Cytat Napisał leman Zobacz post
    To jest ten sam silnik z kagańcem w mapie. Krzywa do 4000 obrotów wygląda identycznie. Powyżej 4000 rpm dostajesz te "magiczne" 6 Nm.
    Identycznie, czyli jak dokładnie?
    A jak wygląda powyżej 4000 rpm, zwłaszcza na odcinku do 6000 rpm dla obu silników? Na podstawie samych wartości maksymalnych i przeliczeń, można już zauważyć, że mapa powyżej 4000 rpm to nie tylko dodatkowe 6Nm, ale zupełnie inny przebieg krzywych i inne wartości. Dla przykładu przy ok. 6000 rpm moment obrotowy różni się w obu wersjach o ok. 20Nm.

    Cytat Napisał leman Zobacz post
    Widzisz ja co chwilę powołuję na jakieś źródła. Ty za każdym razem to negujesz ... Bo wkleiłeś jakieś zdjęcie ... I wiesz lepiej, bo jeździłeś ...
    To moja wina, że te źródła tak łatwo podważyć?

    Jakieś zdjęcie jest z oficjalnego Suplementu do instrukcji dla wersji 95KM.
    Równie dobrze mógłbym tu powklejać masę linków do porównań MiTo w wersji silnikowej 95KM z różnymi innymi samochodami, opisywanych na różnych portalach moto, gdzie podają wartość przyśpieszenia od 0-100km/h - 11.2s.
    Albo np. linki do testów Lancii Musa z tym samym silnikiem, która mimo większej masy, większych oporów powietrza wg. testów przyśpiesza do setki w ok. 11,5s

  9. #559
    Użytkownik Świeżak Avatar Lone Wolf
    Dołączył
    02 2017
    Auto
    AR MiTo 1.4 105KM
    Postów
    149

    Domyślnie

    A to nie jest tak, że 1.4 78KM to jest de facto ten 77KM 8-zaworowy silnik z Grande Punto? A 1.4 95KM to Starjet i 16-zaworów?

  10. #560
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Volvo S60 D5 R-design/ Peugeot 308 T9
    Postów
    2,553

    Domyślnie

    Nie, oba są 16V.

    Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. [MiTo] Planowany zakup używanej Mito
    Utworzone przez odrobina156 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 69
    Ostatni post / autor: 14-07-2014, 14:11
  2. Zakup MiTo 1.4 155KM - full opcja, PROŚBA O POMOC.
    Utworzone przez cosiestalosie w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 04-03-2014, 11:26
  3. Zakup używanej Alfy 159
    Utworzone przez hasin w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 08-02-2012, 22:13
  4. Zakup używanej 159'tki
    Utworzone przez noe9 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 14-07-2010, 08:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory