Strona 2 z 20 PierwszyPierwszy 123456789101112 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 195

Temat: 1.4 MA TB udaje diesla, hałasuje i drży

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar domin
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    762

    Domyślnie

    Specol leży jeszcze w paczkomacie zalany jest selenią przez aso 20k temu, rozrząd też aso (na gwarancji) robiło w ubiegłym tygodniu xD

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,418

    Domyślnie

    20tys... takie przebiegi przy MA to morderstwo. Max 15tys a nawet bym się skłaniał ku 10.000 u zony wymieniałem po roku i przebiegu 4500km. zawsze płukanka i zawsze warto choć przeczyścić "korek modułu" czyli śrubę z filtrem.
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    AR Giulietta 1.4 170 KM/Mustang 3.7 V6
    Postów
    408

    Domyślnie

    [QUOTE=paweltbu;2032013]Nie potrzebne ASo wystarczy ogarnięty mechanik. Poszedł prv. EW dzwoń na infolinie FCA czy będą partycypowac w kosztach. ale musisz mieć wszystko z ASo. jeśli ten specol co go zalałeś nie ma autoryzacji FCA to tez się mogą wyprzeć. ale próbować warto.

    Z tego co czytałem na tym forum FCA partycypowało w kosztach jeśli auto spełniało 2 warunki równocześnie: pełna historia ASO+auto nie starsze niż 5 lat.

    paweltbu, możesz zdradzić jak Ty sobie poradziłeś z wymianą MA? W sensie gdzie robiłeś, jak i jakie koszty?
    Bo rzeczywiście wątków o tym MA powstało miliony na forum, ale poza wymianą w ASO pełnego modułu to jest tu zero konkretów jak naprawić go innymi metodami.

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar domin
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    762

    Domyślnie

    auto ma 6 lat i wszystko do tej pory robiło ASO. Co do specol'a to jak mówiłem jest w paczkomacie jeszcze go nie miałem kiedy odebrać bo dziś przyjechał. Co do 2 tys. kupiłem auto i przejechałem na nim około 400 km, cieżko mi coś więcej powiedzieć ale jak teraz zrobię porządek z MA, to od razu płukanka, wymiana oleju, oglądamy śrubę z filtrem i tradycyjnie co 12k wymiana oleju

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,418

    Domyślnie

    [QUOTE=sailor_p;2032067]
    Cytat Napisał paweltbu Zobacz post
    Nie potrzebne ASo wystarczy ogarnięty mechanik. Poszedł prv. EW dzwoń na infolinie FCA czy będą partycypowac w kosztach. ale musisz mieć wszystko z ASo. jeśli ten specol co go zalałeś nie ma autoryzacji FCA to tez się mogą wyprzeć. ale próbować warto.

    Z tego co czytałem na tym forum FCA partycypowało w kosztach jeśli auto spełniało 2 warunki równocześnie: pełna historia ASO+auto nie starsze niż 5 lat.

    paweltbu, możesz zdradzić jak Ty sobie poradziłeś z wymianą MA? W sensie gdzie robiłeś, jak i jakie koszty?
    Bo rzeczywiście wątków o tym MA powstało miliony na forum, ale poza wymianą w ASO pełnego modułu to jest tu zero konkretów jak naprawić go innymi metodami.
    Robiłem z kolegą i nie wymieniałem go a jedynie zdjąłem do sprawdzenia, nie jest to nic trudnego dla kogoś kto ma jakies pojęcie o mechanice. problemem jest zakładanie modułu. Bo można pokrzywić zawory jak się to źle zrobi /niestety mnie to spotkało/ jest wątek o naprawie która tak naprawdę sprowadza się do wklejenia tulei bo to jest przyczyną popsucia modułu. jak tuleja się wykręci i zerwie gwint to juz tylko wymiana na nowy. Nowy można kupić za 3tys na allegro, oczywiście gwarancja przy samodzielnym montażu będzie tylko teoretyczna, aso ją daje na 2 lata. generalnie jeśli moduł jest uwalony i trzeba kupić nowy to chyba nie opłaca się kompinowac samemu, moduł + uszczelka + oleje i filtry + robota u jakiegos mechanika dadzą oszczedność rzędu 1000zł, może ciut więcej jeśli robocizne sie odliczy a to średnia oszczędność jeśli nie mamy żadnej gwarancji. Koleżanka clucha zmieniała moduł w aso przy częściowym zwrocie kosztów przez FCA i ten nowy zepsuł sie po niecałych 2 latach, ponieważ była gwarancja wymienili bez kosztowo na nowy, gdyby robiła to na własną rękę to po 2 latach kolejne koszty.
    Ostatnio edytowane przez paweltbu ; 02-11-2017 o 12:06
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    AR Giulietta 1.4 170 KM/Mustang 3.7 V6
    Postów
    408

    Domyślnie

    [QUOTE=paweltbu;2032084]
    Cytat Napisał sailor_p Zobacz post

    Robiłem z kolegą i nie wymieniałem go a jedynie zdjąłem do sprawdzenia, nie jest to nic trudnego dla kogoś kto ma jakies pojęcie o mechanice. problemem jest zakładanie modułu. Bo można pokrzywić zawory jak się to źle zrobi /niestety mnie to spotkało/ jest wątek o naprawie która tak naprawdę sprowadza się do wklejenia tulei bo to jest przyczyną popsucia modułu. jak tuleja się wykręci i zerwie gwint to juz tylko wymiana na nowy. Nowy można kupić za 3tys na allegro, oczywiście gwarancja przy samodzielnym montażu będzie tylko teoretyczna, aso ją daje na 2 lata. generalnie jeśli moduł jest uwalony i trzeba kupić nowy to chyba nie opłaca się kompinowac samemu, moduł + uszczelka + oleje i filtry + robota u jakiegos mechanika dadzą oszczedność rzędu 1000zł, może ciut więcej jeśli robocizne sie odliczy a to średnia oszczędność jeśli nie mamy żadnej gwarancji. Koleżanka clucha zmieniała moduł w aso przy częściowym zwrocie kosztów przez FCA i ten nowy zepsuł sie po niecałych 2 latach, ponieważ była gwarancja wymienili bez kosztowo na nowy, gdyby robiła to na własną rękę to po 2 latach kolejne koszty.
    W głowie mi się nie mieści jak FCA może tak olewać Klienta. Wygląda na to, że do tej pory nie ogarnęli się z tym modułem, skoro "nowy" nie wytrzymał 2 lat... żenada.
    Ciekawe czy w końcu w którejś serii te moduły są bezawaryjne.
    Swoją drogą zastanawiam się czy w Giulii, Stelvio wreszcie nauczyli się robić te moduły MA bo podejrzewam, że za ewentualną naprawę na pewno by w ASO krzyczęli co najmniej 15 klocków.

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,418

    Domyślnie

    [QUOTE=sailor_p;2032101]
    Cytat Napisał paweltbu Zobacz post

    W głowie mi się nie mieści jak FCA może tak olewać Klienta. Wygląda na to, że do tej pory nie ogarnęli się z tym modułem, skoro "nowy" nie wytrzymał 2 lat... żenada.
    Ciekawe czy w końcu w którejś serii te moduły są bezawaryjne.
    Swoją drogą zastanawiam się czy w Giulii, Stelvio wreszcie nauczyli się robić te moduły MA bo podejrzewam, że za ewentualną naprawę na pewno by w ASO krzyczęli co najmniej 15 klocków.
    to tak naprawde nigdy nie będzie bezawaryjne. Masz tam elektrozawór który tez może się wysypać. na szczeście to część wymienna.
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar domin
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    762

    Domyślnie

    a możecie podać na wszelki wypadek nazwę odpowiedniego kleju bo gdzieś widziałem na forum ale mam problem z ponownym odnalezieniem tego....
    Co do awaryjności lub braku, z tego co widzę Ci co kleili już nic wiecej o ich "padaniu" nie pisali więc może to faktycznie metoda, nawet wkładając nowy, żeby od razu pokleić...?

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    AR Giulietta 1.4 170 KM/Mustang 3.7 V6
    Postów
    408

    Domyślnie

    Cytat Napisał domin Zobacz post
    a możecie podać na wszelki wypadek nazwę odpowiedniego kleju bo gdzieś widziałem na forum ale mam problem z ponownym odnalezieniem tego....
    Co do awaryjności lub braku, z tego co widzę Ci co kleili już nic wiecej o ich "padaniu" nie pisali więc może to faktycznie metoda, nawet wkładając nowy, żeby od razu pokleić...?
    A jak u Ciebie wygląda status tego tematu? Jest już jakaś konkretna diagnoza?

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar domin
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    762

    Domyślnie

    [MENTION=71743]sailor_p[/MENTION] obecnie czekam na odpowiedź z FCA, podobno do poniedziałku mają dać znać czy się dorzucą i ile, ale nie jestem takim optymistą aby ocenić, że to będzie wielki gest z ich strony mimo ze z aso mam FV na to auto na prawie 20k

    generalnie głęboko wierzę, że to początek problemu więc uda się pokleić, a jeśli nie to trzeba bedzie jechać do aso na wymianę ale pytanie, czy da się tam dogadać, żeby przed montażem to wkleili, żeby co 2 lata albo 80 tys. tego nie robić....

Podobne wątki

  1. [159] Alternator hałasuje
    Utworzone przez zwoli w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-09-2014, 21:06
  2. Auto drży.
    Utworzone przez wojti w dziale 156
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 07-03-2013, 17:49
  3. [147] hałasuje rozrząd
    Utworzone przez koniu031 w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 29-05-2012, 16:58
  4. koło dwumasowe hałasuje?
    Utworzone przez buszmeno w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-04-2012, 21:34
  5. [146] Wentylator/nadmuch hałasuje
    Utworzone przez macminik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-06-2010, 00:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory