Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Temat: Kierownica, czułość przycisków sterujących radiem.

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Zefir
    Dołączył
    09 2016
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta JTDm 170 TCT
    Postów
    193

    Domyślnie Kierownica, czułość przycisków sterujących radiem.

    Mam następujące pytanie do forumowiczów, czy przyciski funkcyjne w kierownicy w Waszych autach, a szczególnie Src działają szybko i mają dużą czułość? Mając porównacie z poprzednim autem mam wrażenie, że u mnie są trochę oporne. Szczególnie wybór źródła Src wymaga nieraz mocnego dociśnięcia. Może to kwestia przeczyszczenia styków, a może jakieś ustawienia o których nie wiem..
    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar lucas147GTA
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Pabianice/Lodz
    Auto
    alfa romeo 145 BOXER , Giulietta 1.4 MA , Giulietta QV ,Giulietta QV Competizione
    Postów
    158

    Domyślnie

    190 odwiedzin i nikt sie nie wypowiedzial ? u mnie tez chodza troche topornie wiec moze tak jest

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,326

    Domyślnie

    Generalnie to zużywają się mikrostyki. Musisz rozebrać panele i sprawdzić same mikrostyki i ich pracę.

    Wydymione samsungiem.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    tam nic nie ma oprócz styków tak jak pisze kol.jaboleq i drabinki rezystorów ..widziałem gdzieś na allegro nowy zestaw za 60 pln ..poczytaj jak zdjąć poduchę i zrobić delikatną dziurkę do podważenia zatrzasku.Nie pisałeś z którego roku auto..jeśli przed liftem to te powinny pasować
    ps. tu masz 3 minuty szukania..
    http://allegro.pl/nowy-przlacznik-ki...878678679.html
    Ostatnio edytowane przez andrzejm36 ; 06-12-2017 o 20:59

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar Lone Wolf
    Dołączył
    02 2017
    Auto
    AR MiTo 1.4 105KM
    Postów
    149

    Domyślnie

    Chwilka, czekajcie. Ja mam MiTo ale kierownica ta sama i u mnie był problem z przyciskiem + (do zwiększania głośności). Nie reagował za każdym razem, musiałem dociskać mocniej, na 7 kliknięć VOLUME potrafił podskoczyć o 4-5. Teorię mam taką, że poprzednia właścicielka raczej nie używała tych przycisków lub robiła to sporadycznie - de facto pokrętłem jest szybciej. Te dolne są z natury chyba wygodniejsze do wciskania, więc akurat z nimi nie miałem problemów. I tak jeździłem parę miesięcy, sukcesywnie bawiąc się przyciskami na kierownicy - może brzmi strasznie, ale to nie były godziny wciskania przycisków tylko również sporadyczne sytuacje. Ale zmierzając do meritum. Obecnie nie mam praktycznie żadnych problemów z przyciskiem + , po prostu sam się ułożył.

    Może u Ciebie jest podobnie?

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar Zefir
    Dołączył
    09 2016
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta JTDm 170 TCT
    Postów
    193

    Domyślnie

    Wielkie dzięki za odpowiedzi. Nie szukałem póki co na wymianę tych przycisków, bo chciałem dowiedzieć się czy aby nie jest to typowe i może ja narzekam. Nigdy wcześniej nie miałem tej marki, natomiast w innych działało to płynniej i szybciej. Rzeczywiście taki zestaw nie jest drogi (moje auto 2011) i można by rozważyć po prostu wymianę. Jeśli nie sam, to można zapytać jaki koszt w ASO. Spróbuję też jak zaleca kolega Lone Wolf "rozruszać" te przyciski.
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Zefir ; 07-12-2017 o 13:10

  7. #7
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2017
    Auto
    Giulietta 1.6 JTDM (105Km)
    Postów
    14

    Domyślnie

    U mnie jest podobnie. Głośność i wyciszenie topornie chodzi, ale chodzi. Mnie, to nie przeszkadza i zwaliłem na model auta. W poprzednim było płynnie - fiat. W ASO pewnie trochę skasują

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    w ASO za same przyciski skasują Ci ze cztery stówki / tyle wołają przynajmniej za te po lifcie /. Mam zakupioną kierownicę po lifcie .. ale coś nie mam natchnienia aby ją wymieniać.Jak chcesz idealną kierę z przyciskami w skórze i czerwonej nitce przed liftem za stówkę to pisz na PW ..może się wreszcie zmobilizuję żeby wymienić
    ps. przyciski działają idealnie

  9. #9
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Moim zdaniem to kwestia kształtu przycisków i ich używania. Zwróciłem dziś uwagę, u mnie te większe, centralne, głośność i poprzednia/następna działają bdb, a te zewnętrzne (telefon, wyciszenie i jeszcze coś tam) z wyczuwalnym oporem, powiedzmy "dostatecznie".

  10. #10
    Użytkownik Świeżak Avatar Zefir
    Dołączył
    09 2016
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta JTDm 170 TCT
    Postów
    193

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzejm36 Zobacz post
    w ASO za same przyciski skasują Ci ze cztery stówki / tyle wołają przynajmniej za te po lifcie /. Mam zakupioną kierownicę po lifcie .. ale coś nie mam natchnienia aby ją wymieniać.Jak chcesz idealną kierę z przyciskami w skórze i czerwonej nitce przed liftem za stówkę to pisz na PW ..może się wreszcie zmobilizuję żeby wymienić
    ps. przyciski działają idealnie
    Dziękuję za ofertę. Nie chcę kombinować z inną kierownicą, u mnie nie ma czerwonych nitek nie pasowałaby stylistycznie. Poza tym nie wiem czy Ty masz TCT, u mnie są łopatki.
    O ASO myślałem w kontekście samej robocizny. Już tak parę razy wykonywałem u nich różne czynności z własnymi materiałami. Może się okazać, że na taki drobiazg mają przeznaczone np O.2 roboczogodziny, gdyż mają gotową procedurę. Ja sam lub inny domorosły elektryk może się z tym grzebać i jeszcze coś popsuć

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 17-08-2014, 01:47
  2. Demontaż przycisków sterowania radiem (156,147,166) - jak?
    Utworzone przez Andrzejsr w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 22-07-2014, 22:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory