Nie, no ok. To jednak elektrozawór. Mam nadzieję, że pozytywnie rozwiązałeś problem. Pozdrawiam.
Nie, no ok. To jednak elektrozawór. Mam nadzieję, że pozytywnie rozwiązałeś problem. Pozdrawiam.
No szczerze mówiąc to chciałbym, żeby to był zawór. Nie chcę mi się już szukać. Dziś wymontowałem go i wyczyściłem. Podpiąłem na krótko i widac, że działa. Może to pomoże.
Przy okazji złamałem wtyczkę czujnika oleju![]()
... nowa już zamówiona.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
U mnie czyszczenie elektrozaworu pomogło a objawy identyczne
Z czego czyścicie ten elektrozawór., tzn czym on się tam może zabrudzic do tego stopnia żeby zaczynał szwankować ? Opary oleju , nagar? Jeśli dobrze rozumiem to on ma być albo otwarty albo zamknięty?
Ostatnio edytowane przez tx555 ; 15-05-2018 o 06:46
Z zaworu wymyłem taki czarny nagar z oleju. W zasadzie tylko olej może to zabrudzić. Temat jest znany szczególnie kolegom jeżdżącym VAG'iem - słynny zawór N75.
Na razie nie mam pewności czy to jest przyczyna moich problemów - jeździć, obserwować.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Czyszczenie nie pomogło
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
No nic... zamówiłem nowy zawór.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
jaki zamówiłes , gdzie i jaki koszt? Pasują te z vag-a? U mnie podobny problem był jak było pękniecie na wężykach idących do tego zaworu