Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Jak zamontować cyfrową zmienairkę DENSION

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    05 2018
    Mieszka w
    Andrychów
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4TB 170KM DISTINTIVE 2011
    Postów
    8

    Domyślnie Jak zamontować cyfrową zmienairkę DENSION

    Cześć, jestem świeżym posiadaczem Giulietty i co za tym idzie nowym użytkownikiem tego zacnego forum. Mam pytanie:
    Mam w samochodzie fabryczne radio CD/MP3 bez NAVI i Blue&Me czy jest opcja zamontowania takiego cuda i czy będzie działać? -----> Cyfrowe zmieniarki Dension GW Lite BT Bluetooth (A2DP) (Muszę mieć 10 postów aby wrzucić link, wybaczcie)
    Jeśli jest taka opcja jak mam to zrobić jestem zielony w tych tematach dlatego proszę o instrukcję jak dla idioty. Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2019
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta QV 2011
    Postów
    11

    Domyślnie Bosch ALFA 940 LOW PLUS + Dension GW Lite BT

    Cytat Napisał daking698 Zobacz post
    Cześć, jestem świeżym posiadaczem Giulietty i co za tym idzie nowym użytkownikiem tego zacnego forum. Mam pytanie:
    Mam w samochodzie fabryczne radio CD/MP3 bez NAVI i Blue&Me czy jest opcja zamontowania takiego cuda i czy będzie działać? -----> Cyfrowe zmieniarki Dension GW Lite BT Bluetooth (A2DP) (Muszę mieć 10 postów aby wrzucić link, wybaczcie)
    Jeśli jest taka opcja jak mam to zrobić jestem zielony w tych tematach dlatego proszę o instrukcję jak dla idioty. Pozdrawiam
    FYI
    Mogę potwierdzić, że Guiletta 2011 z radiem Bosch ALFA 940 LOW Plus i Dension GW Lite BT Bluetooth (A2DP) działa bez problemu, dodatkowo bardzo łatwo można przeprowadzić kable do zmieniarki do schowka i tam umieścić moduł.
    Do podłączenia, wystarczy wyjąć niebieską zaślepkę portu z radia i wpiąć moduł Dension. Przy kablach dension jest także MUTE, ale w konfiguracji B&M + Dension nie trzeba go podłączać.